AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:53 #1 Del Skrevet lørdag kl 17:53 Far sitter der fredag 1530, fra lørdag kl. 12 og ut dagen. Barna er tenåringer og henger rundt. Mor er som regel med hun også. De sitter og drikker øl. Anonymkode: 2d730...1d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:56 #2 Del Skrevet lørdag kl 17:56 Åpenbart ikke spesielt vanlig. Anonymkode: 7f674...fb0 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:59 #3 Del Skrevet lørdag kl 17:59 Tenåringene henger rundt foreldrene mens de er på pub? Anonymkode: 76660...6ba 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:01 #4 Del Skrevet lørdag kl 18:01 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Far sitter der fredag 1530, fra lørdag kl. 12 og ut dagen. Barna er tenåringer og henger rundt. Mor er som regel med hun også. De sitter og drikker øl. Anonymkode: 2d730...1d0 Ville det vært bedre om han satt hjemme i stua og drakk? Anonymkode: 1cbac...4f9 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:02 #5 Del Skrevet lørdag kl 18:02 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenåringene henger rundt foreldrene mens de er på pub? Anonymkode: 76660...6ba Ja, eller de henger rundt i byen eller er alene hjemme, 13 og 16 år. ts Anonymkode: 2d730...1d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:03 #6 Del Skrevet lørdag kl 18:03 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ville det vært bedre om han satt hjemme i stua og drakk? Anonymkode: 1cbac...4f9 Kanskje.. tenker de fort får et rykte og vennene til barna ser de sitter der. ts Anonymkode: 2d730...1d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:38 #7 Del Skrevet lørdag kl 19:38 Pass dine egne saker du. Anonymkode: 40295...63d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:39 #8 Del Skrevet lørdag kl 19:39 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje.. tenker de fort får et rykte og vennene til barna ser de sitter der. ts Anonymkode: 2d730...1d0 Og hvem tror du starter ryktene? Jo, det er voksne folk som ser andre voksne folk sitte på pub. Anonymkode: 40295...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:46 #9 Del Skrevet lørdag kl 19:46 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Pass dine egne saker du. Anonymkode: 40295...63d Når barn lider under foreldres alkoholisme så SKAL normaltfungerende voksne rundt faktisk agere. NEI - det er IKKE normalt at foreldre sitter så mye på pub. Tenk at du faktisk må SPØRRE om det! Anonymkode: cbaf8...781 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet lørdag kl 19:52 #10 Del Skrevet lørdag kl 19:52 Hvorfor spør du om det når du vet svaret? Vær en ansvarlig voksen og ta kontakt med barnevernet i stedet? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:52 #11 Del Skrevet lørdag kl 19:52 Vanlig er det sikkert ikke, men nå har jeg ikke så oversikt over hva andre gjør til enhver tid. Muligens de sitter på puben og drikker øl, mulig de gjør andre ting. Jeg jobber ikke på puben. Anonymkode: d7e0c...d51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:55 #12 Del Skrevet lørdag kl 19:55 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Når barn lider under foreldres alkoholisme så SKAL normaltfungerende voksne rundt faktisk agere. NEI - det er IKKE normalt at foreldre sitter så mye på pub. Tenk at du faktisk må SPØRRE om det! Anonymkode: cbaf8...781 Så å sitte alle andre plasser enn en pub er greit? KG plassen hvor folk trekker egne konklusjoner og lager historier i hodet, uten å vite fakta. Jeg blir seriøst flau over at dere er mine medmennesker. Jeg blir flau over at nordmenn er slik. Anonymkode: 15700...02a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet lørdag kl 19:57 #13 Del Skrevet lørdag kl 19:57 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje.. tenker de fort får et rykte og vennene til barna ser de sitter der. ts Anonymkode: 2d730...1d0 Du mener det er verre med rykter om at foreldrene drikker hele helga, enn at de faktisk drikker hele helga?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:28 #14 Del Skrevet lørdag kl 20:28 Mezzosoprena skrev (30 minutter siden): Du mener det er verre med rykter om at foreldrene drikker hele helga, enn at de faktisk drikker hele helga?? De drikker hele helga og det blir rykter og snakk i tillegg, så dobbelt opp. ts Anonymkode: 2d730...1d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:36 #15 Del Skrevet i går, 07:36 Selvfølgelig ikke vanlig, og det tenker jeg du vet. Dette kan vel heller ikke kategoriseres som vanlig for noen aldersgrupper egentlig hvis det er noe som skjer hver helg 🤷🏽♀️ Anonymkode: 10424...e6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:39 #16 Del Skrevet i går, 07:39 Ikke vanlig, nei. Anonymkode: 63b25...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:40 #17 Del Skrevet i går, 07:40 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig ikke vanlig, og det tenker jeg du vet. Dette kan vel heller ikke kategoriseres som vanlig for noen aldersgrupper egentlig hvis det er noe som skjer hver helg 🤷🏽♀️ Anonymkode: 10424...e6b Ja, jeg skjønner egentlig at det ikke er vanlig, men greit å høre andres refleksjoner om det før jeg melder bekymring. ts Anonymkode: 2d730...1d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet i går, 07:40 #18 Del Skrevet i går, 07:40 Barnevern. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:42 #19 Del Skrevet i går, 07:42 Jobber du på puben? Anonymkode: 52dd0...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:42 #20 Del Skrevet i går, 07:42 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Så å sitte alle andre plasser enn en pub er greit? KG plassen hvor folk trekker egne konklusjoner og lager historier i hodet, uten å vite fakta. Jeg blir seriøst flau over at dere er mine medmennesker. Jeg blir flau over at nordmenn er slik. Anonymkode: 15700...02a Dette er det dummeste jeg har lest. Å sitte og drikke øl på puben hele helgen kan ikke sammenliknes med "å sitte på en benk i parken med en kaffekopp". Det står at de drikker alkohol, sitter på pub hele helgen med barna løpende rundt! I hvilket land er dette ok å drikke seg fulle midt på dagen når man har ansvar for barn hver helg? Anonymkode: cbaf8...781 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå