AnonymBruker Skrevet 13. april #21 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg elsker å få kommentarer når jeg går ned i vekt. Det finnes måter å kommentere på som er fine. Anonymkode: f7dae...8a3 Helt uenig. Det finnes ingen fine måter å kommentere andres vekt på. Har selv gått ned 37 kg, tatt bukplastikk, brystløft og lårplastikk. Folk må gjerne kommentere at jeg ser bra ut, for det gjør jeg, men jeg HATER når folk skal knytte det opp mot vekta mi. Synes det er fullstendig unødvendig. Jeg gikk ned under korona, dvs når vi bare satt på hjemmekontor og ikke så hverandre. Synes det var helt forferdelig å komme på jobb igjen når alle fikk "sjokk" og skulle lage et nummer utav det. Det gir meg nærmest traumer, og jeg får lyst til å bare gå når det nevnes. Anonymkode: d6e29...733 5 1
Frøkenfryden Skrevet 13. april #22 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt uenig. Det finnes ingen fine måter å kommentere andres vekt på. Har selv gått ned 37 kg, tatt bukplastikk, brystløft og lårplastikk. Folk må gjerne kommentere at jeg ser bra ut, for det gjør jeg, men jeg HATER når folk skal knytte det opp mot vekta mi. Synes det er fullstendig unødvendig. Jeg gikk ned under korona, dvs når vi bare satt på hjemmekontor og ikke så hverandre. Synes det var helt forferdelig å komme på jobb igjen når alle fikk "sjokk" og skulle lage et nummer utav det. Det gir meg nærmest traumer, og jeg får lyst til å bare gå når det nevnes. Anonymkode: d6e29...733 Skjønner deg, det var ikke så kjekt da jeg gikk ned i forrige jobben min. Kommentarer av typen; «du trenger resten av godteskåla»’! Var nydelig å skifte jobb etter slanking, der alle trodde jeg alltid hadde sett sånn ut😌 2
AnonymBruker Skrevet 14. april #23 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 19.11): Hvor mange kilo måtte du gå ned før du kunne se det på deg selv? Og hvor mange før andre la merke til det? Og hvor mange før du merket det på klær? Anonymkode: e27f5...f50 Jeg har gått ned ca 15 kg, og ser det ikke på meg selv. Det gjør heller ikke den nærmeste familien. Og jeg bruker samme klær nå som jeg gjorde før jeg gikk ned i vekt. Så jeg ble temmelig overrasket da jeg fikk kommentarer på vektnedgangen fra noen som ikke hadde sett meg siden jeg var på mitt tyngste. Anonymkode: 0212f...e83
AnonymBruker Skrevet 14. april #24 Skrevet 14. april Er liten og har gått ned 8 kg. Det utgjør jo litt på en så lav kropp, men jeg er "kompakt" med mye muskulatur og går (heldigvis) lite ned på beina. Jeg vil ikke være tynn på bekostning av muskler. Jeg har gått merkbart ned på overkroppen, men jeg går ikke i tettsittende klær til vanlig så det vises ikke så godt. Mannen kommenterer det, og jeg ser selv at ribbebein vises på øvre del av brystet (hater det, arvelig sjarm), men jeg ser det vel ikke så godt selv utenom heller. Har gått saaaaakte ned fra september til nå, så folk venner seg vil til det underveis Anonymkode: faba3...a42
AnonymBruker Skrevet 14. april #25 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 19.57): Ingen har sagt enn ord om meg fra 80 til 71. Vet ikke hva det kommer av, kanskje det ikke vises så godt. Har bmi under 25 nå. Buksene er omtrent for store, så jeg merker det godt. Har målt og det er gått inn flere cm rundt midje, armer og lår. BHn sitter løsere. Føler meg mer vel. Ønsker likevel å ned noen kg til, kanskje ned mot bmi 23. Jeg liker helst ikke at folk kommenterer eller diskuterer kroppen min. Likevel så er det fint å bli «sett» noen ganger. Anonymkode: 9ae4c...66b Litt avsporing, men det er jo dette som er så vanskelig. I noen tråder hyles det om at man ikke skal kommentere kropp, og i andre tilfeller blir man litt små-furt når ingen kommenterer vektnedgang. Er vanskelig for omverden å vite hva som er riktig å si og ikke. Er nok mange som har lagt merke til det og syns du er flink og ser bra ut, men sikkert kvier seg for å kommentere Anonymkode: 7bb95...731 4
AnonymBruker Skrevet 14. april #26 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har gått ned ca 15 kg, og ser det ikke på meg selv. Det gjør heller ikke den nærmeste familien. Og jeg bruker samme klær nå som jeg gjorde før jeg gikk ned i vekt. Så jeg ble temmelig overrasket da jeg fikk kommentarer på vektnedgangen fra noen som ikke hadde sett meg siden jeg var på mitt tyngste. Anonymkode: 0212f...e83 De rundt deg og deg selv blir jo litt blinde på det, tipper hvis du ser på bilder av deg selv for 15 kg siden at du ser forskjell. Høres veldig rart ut at 15 ikke utgjør noen forskjell Anonymkode: 7bb95...731 1
Månestråle93 Skrevet 14. april #27 Skrevet 14. april Har gått ned 10 kg fra 105 til 94, har vært delvis åpen om at jeg har begynt å trene for å gå ned. Så har fått noen kommentarer allerede. Sliter med å se det selv. Eneste jeg merker er at klærne sitter løsere og får på meg bukser igjen 👏🏻
AnonymBruker Skrevet 14. april #28 Skrevet 14. april Jeg har over veldig lang tid gått ned totalt 38 kg som jeg vet om. Ser selvfølgelig stor forskjell mot da jeg var på mitt tyngste. Men ved den seneste vektnedgangen var det først da jeg bikket under 100 kg at jeg merket det godt selv. Har lipødem, så ha fortsatt stor underkropp, men også der er jeg blitt mindre. Har til dels vært åpen om vektnedgangen, så har fått noen kommentarer ja, men jeg er jo fortsatt overvektig, bare mindre overvektig. Anonymkode: 14bc5...87b 1
AnonymBruker Skrevet 14. april #29 Skrevet 14. april Har gått ned fra 105 til 93 og har fått noen kommentarer, men kun fra samboeren min og fra tanta mi. Ønsker egentlig ikke kommentar fra noen andre/utenforstående. Jeg skal begynne i ny jobb til høsten, og da håper jeg å ha gått ned såpass at jeg får en ny start, og vektnedgang etter det ikke blir like synlig. Vekt er privat, synes jeg. Folk må gjerne si jeg ser bra ut. Men ikke sammenlign meg med hvordan jeg så ut før som om min verdig gikk opp da vekten gikk ned. Anonymkode: 6c322...2ae 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #30 Skrevet 16. april Får ikke kommentarer og merket hellet ikke 10 kg selv. Klærne like stramme, så ssnnsynlig gikk jeg ned i hjernestørrelse eller no🤪 Anonymkode: 75d6e...b29 3
Gjest Viljestyrke Skrevet 16. april #31 Skrevet 16. april Gikk ned 10 kg for en tid tilbake, og det ble godt lagt merke til av andre. Fikk mange "komplimenter". Jeg selv så ikke noen forskjell, men jeg la merke til forskjellen når jeg gikk opp igjen disse kiloene.
AnonymBruker Skrevet 16. april #32 Skrevet 16. april Jeg har aldri vært i nærheten av overvektig, så aldri fått kommentarer på vekt. Men jeg varierer mellom bmi 22,5 og 20. Får masse komplimenter når jeg har bmi 20. Ikke på vekt direkte, men f.eks. «du ser så bra ut» og generelt mye komplimenter på klær når jeg er på det tynneste. Vil tro det er et slag bevis på at de fleste klær ser bra ut når man er veldig slank. Selv om jeg generelt bruker oversized klær. Personlig merker jeg hver eneste kilo ned. Anonymkode: bb15c...731 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #33 Skrevet 16. april Jeg har gått ned fra 87 til 81/82 og har fått en del kommentarer på det allerede faktisk. De siste årene har jeg veid mellom 74-77 og egentlig vært fornøyd der, men la på meg mye etter et komplisert beinbrudd. Jeg merker allerede at en del klær passer bedre mens noen av de siste jeg har kjøpt begynner å bli litt store. Utrolig deilig følelse. Målet er å ende opp rundt 70kg. Er ca 180 høy. Anonymkode: dadf4...a35
AnonymBruker Skrevet 16. april #34 Skrevet 16. april Jeg så på meg selv om jeg hadde gått ned 0.5kg. Andre så på meg om jeg hadde gått ned 0.5-1kg. Usikker med tanke på klær, men merket jo at klærne ble løsere. Anonymkode: 29818...bbd
AnonymBruker Skrevet 17. april #35 Skrevet 17. april Begynte å få kommentarer og spørsmål da vekten var redusert med ca. 10 kg. Anonymkode: 582bc...870
AnonymBruker Skrevet 18. april #36 Skrevet 18. april Frøkenfryden skrev (På 13.4.2025 den 20.40): Skjønner deg, det var ikke så kjekt da jeg gikk ned i forrige jobben min. Kommentarer av typen; «du trenger resten av godteskåla»’! Var nydelig å skifte jobb etter slanking, der alle trodde jeg alltid hadde sett sånn ut😌 Jeg har gått ned 29 kg og veier nå 45. Mye blikk og kommentarer fra kolleger. Men så fikk jeg noen nye kolleger, og de kommenterer så klart ikke, for de har jo aldri sett meg som tjukk 🤷♀️ Hadde jeg møtt på noen fra “gamle dager”, så hadde ikke de heller reagert, for jeg var jo alltid tynn før. Anonymkode: 3ec0e...68e
AnonymBruker Skrevet 19. april #37 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (På 16.4.2025 den 18.55): Får ikke kommentarer og merket hellet ikke 10 kg selv. Klærne like stramme, så ssnnsynlig gikk jeg ned i hjernestørrelse eller no🤪 Anonymkode: 75d6e...b29 😂 Anonymkode: eea55...d20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå