AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:11 #1 Del Skrevet lørdag kl 17:11 Hvor mange kilo måtte du gå ned før du kunne se det på deg selv? Og hvor mange før andre la merke til det? Og hvor mange før du merket det på klær? Anonymkode: e27f5...f50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:46 #2 Del Skrevet lørdag kl 17:46 Jeg har gått ned fra 80 til 55. Merket det og fikk tilbakemeldinger rundt 75 kg, syntes best rundt brystet. Veldig mange som mente noe om kroppen min da jeg kom under 60. Har gått ned fra str 46 til 36. Anonymkode: 16970...efe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:52 #3 Del Skrevet lørdag kl 17:52 Kommer an på utgangspunktet. Det vises mye tydligere på meg fra 77-73, enn hva 90 til 80. Anonymkode: f7dae...8a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:57 #4 Del Skrevet lørdag kl 17:57 Ingen har sagt enn ord om meg fra 80 til 71. Vet ikke hva det kommer av, kanskje det ikke vises så godt. Har bmi under 25 nå. Buksene er omtrent for store, så jeg merker det godt. Har målt og det er gått inn flere cm rundt midje, armer og lår. BHn sitter løsere. Føler meg mer vel. Ønsker likevel å ned noen kg til, kanskje ned mot bmi 23. Jeg liker helst ikke at folk kommenterer eller diskuterer kroppen min. Likevel så er det fint å bli «sett» noen ganger. Anonymkode: 9ae4c...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:59 #5 Del Skrevet lørdag kl 17:59 Kommer an på hvor stor/liten man er og hvor fettet forsvinner. Folk som ser deg ofte (f.eks kollegaer) vil nok også bruke lenger tid på å legge merke til det hvis vektnedgangen er gradvis. Anonymkode: 9abad...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:03 #6 Del Skrevet lørdag kl 18:03 Jeg fikk kommenterer fra andre når jeg kom meg med på 70 tallet, og jeg merket det virkelig selv da også at jeg har gått ned i vekt. Har gått fra 90 kg til 75 kg. Kjempedeilig. Anonymkode: f5965...797 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:08 #7 Del Skrevet lørdag kl 18:08 Jeg merket det først på klærne, spesielt at bukser satt løsere i livet, og at ting ikke strammet over bryst og rygg. Første synlige forskjell for meg var i ansiktet, hake/hals og kinn. Andre så ikke forskjell før jeg var ned over 10 kg. Anonymkode: 008ac...279 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:11 #8 Del Skrevet lørdag kl 18:11 Det er mindre vanlig å kommentere andres kropper. Heldigvis. Jeg gikk ned 40kg og fikk ingen kommentarer. Det er for meg et tegn på at samfunnet tar steg i riktig retning. Man bør faktisk aldri kommentere andres kropp. Uansett. Anonymkode: 396e1...db2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:22 #9 Del Skrevet lørdag kl 18:22 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er mindre vanlig å kommentere andres kropper. Heldigvis. Jeg gikk ned 40kg og fikk ingen kommentarer. Det er for meg et tegn på at samfunnet tar steg i riktig retning. Man bør faktisk aldri kommentere andres kropp. Uansett. Anonymkode: 396e1...db2 Jeg elsker å få kommentarer når jeg går ned i vekt. Det finnes måter å kommentere på som er fine. Anonymkode: f7dae...8a3 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:08 #10 Del Skrevet lørdag kl 19:08 Har gått ned 42 kg i løpet av et drøyt år. Merker at folk blir veldig forbauset når de ser meg. Men ingen har så langt kommet med kommentarer. Anonymkode: 7bb43...79f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:19 #11 Del Skrevet lørdag kl 21:19 Lite. Fikk et par fra 73-67 kilo. Men jeg har delte magemuskler og kronisk gravidmage så ikke lett å se. Anonymkode: 75d6e...b29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:25 #12 Del Skrevet lørdag kl 21:25 Gått ned fra 90-60kg. Merket det selv etter 10 kg. Andre la merke til det rundt 70 kg - noen senere. Anonymkode: 607ba...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #13 Del Skrevet 22 timer siden Jeg er lav (1.55) og det vises ekstremt godt på meg etter bare et par kilo. Gikk ned fra 63 til 59 kilo og begynte allerede da å få beskjed fra tanter om at jeg måtte spise mer 🙈 Har timeglassfasong og mister først vekt rundt mage og i ansikt så sikkert derfor. Har vært under 50 kilo som er innenfor normal bmi for min høyde, men da så jeg nesten skrapa ut og folk rundt meg sa de ble oppriktig bekymret (jeg bare trente mye). Fikk Snickers tilsendt anonymt i postkassa 😂 (dette var på 2000-tallet) Så det er ekstremt individuelt. Anonymkode: a609e...b09 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21 timer siden #14 Del Skrevet 21 timer siden (endret) Merket godt ca 8 kg. Men var da 63 i utgangspunktet. Så da er jo 8 mye. Andre sa ikke noe da. Etter 20 kg fikk jeg mye kommentarer, også kjipe. Så tenker kanskje lite kommentarer er ok. Endret 21 timer siden av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21 timer siden #15 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er lav (1.55) og det vises ekstremt godt på meg etter bare et par kilo. Gikk ned fra 63 til 59 kilo og begynte allerede da å få beskjed fra tanter om at jeg måtte spise mer 🙈 Har timeglassfasong og mister først vekt rundt mage og i ansikt så sikkert derfor. Har vært under 50 kilo som er innenfor normal bmi for min høyde, men da så jeg nesten skrapa ut og folk rundt meg sa de ble oppriktig bekymret (jeg bare trente mye). Fikk Snickers tilsendt anonymt i postkassa 😂 (dette var på 2000-tallet) Så det er ekstremt individuelt. Anonymkode: a609e...b09 Flashbacks til sjokoladekjedebrevklubben jeg joina på 90-tallet!! Beklager avsporing😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #16 Del Skrevet 19 timer siden Kanskje litt OT… jeg har foreløpig gått ned 3,5 kg, og den konstante halsbrannen jeg hadde tidligere er fullstendig borte. Sikkert ikke pga vekten, men at magen ikke er så full av (usunn) mat lenger. For meg har dette blitt en skikkelig motivasjon 👍 Anonymkode: bbd98...a96 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #17 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er lav (1.55) og det vises ekstremt godt på meg etter bare et par kilo. Gikk ned fra 63 til 59 kilo og begynte allerede da å få beskjed fra tanter om at jeg måtte spise mer 🙈 Har timeglassfasong og mister først vekt rundt mage og i ansikt så sikkert derfor. Har vært under 50 kilo som er innenfor normal bmi for min høyde, men da så jeg nesten skrapa ut og folk rundt meg sa de ble oppriktig bekymret (jeg bare trente mye). Fikk Snickers tilsendt anonymt i postkassa 😂 (dette var på 2000-tallet) Så det er ekstremt individuelt. Anonymkode: a609e...b09 Jeg hadde en leder på jobb som kom med Nidar-poser med sjokolade til meg når hun syntes jeg var blitt for tynn 🤭 Anonymkode: 16970...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 17 timer siden #18 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvor mange kilo måtte du gå ned før du kunne se det på deg selv? Og hvor mange før andre la merke til det? Og hvor mange før du merket det på klær? Anonymkode: e27f5...f50 10 kilo og man kjente det både på bukser, skjorter og belte ! Og ikke minst når man var ut og gikk turer i skog og mark og fjellturer. 10 kilo mindre å drasse på utgjør mye ! Og ikke minst mage for menn, kvinner er det vel mer hofter og lår. Det blir mye mindre når du dupper under 10 kilo altså rent visuelt. Spesielt om du bare er moderat overvektig. Er man ekstremt overvektig må det mere til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #19 Del Skrevet 11 timer siden Jeg har gått ned 53 kilo, fra 105 til 53. De første 20 gikk på 10 uker (jeg var fryktelig syk), så ikke folk i denne perioden i det hele tatt, så kommentarene kom allerede da, til tross for at jeg fremdeles var godt innafor fedmekategorien på det tidspunktet (jeg er kun 163 høy). Nå har jeg en familie som ikke akkurat legger bånd på seg når det gjelder å kommentere vekt, da. Når jeg hadde gått ned disse kiloene uten å gjøre noe for det (bortsett fra å nesten dø, da), så tenkte jeg jo det var tidenes anledning til å fortsette. Jeg bodde i sykehustøy eller nattøy disse ukene, så jeg merket det da jeg ble frisk igjen, bortsett fra sokker hadde jeg knapt et eneste plagg som passet. Det å se det selv er vanskeligere. Jeg er ikke typen som speiler meg mye, ei heller tar jeg bilder av meg selv, så det hender jeg skvetter litt når jeg ser en slank person på butikken og lurer veldig på hvorfor hun har på seg akkurat likt tøy som meg, for så å innse at det er meg selv jeg ser i et speil. Anonymkode: a501a...290 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #20 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg elsker å få kommentarer når jeg går ned i vekt. Det finnes måter å kommentere på som er fine. Anonymkode: f7dae...8a3 Dette er et skummelt landskap å navigere i for utenforstående. Hva er fine måter å kommentere på? Jeg spør oppriktig. Anonymkode: fdea0...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå