AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Hvor mange kilo måtte du gå ned før du kunne se det på deg selv? Og hvor mange før andre la merke til det? Og hvor mange før du merket det på klær? Anonymkode: e27f5...f50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Jeg har gått ned fra 80 til 55. Merket det og fikk tilbakemeldinger rundt 75 kg, syntes best rundt brystet. Veldig mange som mente noe om kroppen min da jeg kom under 60. Har gått ned fra str 46 til 36. Anonymkode: 16970...efe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Kommer an på utgangspunktet. Det vises mye tydligere på meg fra 77-73, enn hva 90 til 80. Anonymkode: f7dae...8a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Ingen har sagt enn ord om meg fra 80 til 71. Vet ikke hva det kommer av, kanskje det ikke vises så godt. Har bmi under 25 nå. Buksene er omtrent for store, så jeg merker det godt. Har målt og det er gått inn flere cm rundt midje, armer og lår. BHn sitter løsere. Føler meg mer vel. Ønsker likevel å ned noen kg til, kanskje ned mot bmi 23. Jeg liker helst ikke at folk kommenterer eller diskuterer kroppen min. Likevel så er det fint å bli «sett» noen ganger. Anonymkode: 9ae4c...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Kommer an på hvor stor/liten man er og hvor fettet forsvinner. Folk som ser deg ofte (f.eks kollegaer) vil nok også bruke lenger tid på å legge merke til det hvis vektnedgangen er gradvis. Anonymkode: 9abad...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Jeg fikk kommenterer fra andre når jeg kom meg med på 70 tallet, og jeg merket det virkelig selv da også at jeg har gått ned i vekt. Har gått fra 90 kg til 75 kg. Kjempedeilig. Anonymkode: f5965...797 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Jeg merket det først på klærne, spesielt at bukser satt løsere i livet, og at ting ikke strammet over bryst og rygg. Første synlige forskjell for meg var i ansiktet, hake/hals og kinn. Andre så ikke forskjell før jeg var ned over 10 kg. Anonymkode: 008ac...279 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden Det er mindre vanlig å kommentere andres kropper. Heldigvis. Jeg gikk ned 40kg og fikk ingen kommentarer. Det er for meg et tegn på at samfunnet tar steg i riktig retning. Man bør faktisk aldri kommentere andres kropp. Uansett. Anonymkode: 396e1...db2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er mindre vanlig å kommentere andres kropper. Heldigvis. Jeg gikk ned 40kg og fikk ingen kommentarer. Det er for meg et tegn på at samfunnet tar steg i riktig retning. Man bør faktisk aldri kommentere andres kropp. Uansett. Anonymkode: 396e1...db2 Jeg elsker å få kommentarer når jeg går ned i vekt. Det finnes måter å kommentere på som er fine. Anonymkode: f7dae...8a3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden Har gått ned 42 kg i løpet av et drøyt år. Merker at folk blir veldig forbauset når de ser meg. Men ingen har så langt kommet med kommentarer. Anonymkode: 7bb43...79f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Lite. Fikk et par fra 73-67 kilo. Men jeg har delte magemuskler og kronisk gravidmage så ikke lett å se. Anonymkode: 75d6e...b29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden Gått ned fra 90-60kg. Merket det selv etter 10 kg. Andre la merke til det rundt 70 kg - noen senere. Anonymkode: 607ba...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå