Gå til innhold

Kul i brystet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei :)

eg var og tok mammografi og prøver av både vev og cyste av brystet i november i fjor, og alt var fine celler , eg føle kulen er litt forstørret , men er egentligst ikkje så bekymret , den blei jo skjekket i november , og alt var fint . Bør eg være det?

Anonymkode: 161f0...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette må du ta med leger - ikke KG.

Anonymkode: f8841...899

Skjønner dette, men det er jo bare 4 mnd siden eg tok vevsprøve av den og alt var fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hei :)

eg var og tok mammografi og prøver av både vev og cyste av brystet i november i fjor, og alt var fine celler , eg føle kulen er litt forstørret , men er egentligst ikkje så bekymret , den blei jo skjekket i november , og alt var fint . Bør eg være det?

Jeg hadde en sjekk på brystet mitt for noen år siden, som viste seg være en godartet muskelknute som kom av hormonelle endringer, det eneste de ville var at jeg kom tilbake om den vokste for da ville de vurdere å fjerne den, tror kanskje den var 5 cm eller noe den gangen.  Jeg ammet på den tiden og når jeg sluttet å amme så gikk den tilbake så ble aldri koe mer ut av å evt måtte sjekke den på nytt eller fjerne den. Så hadde kanskje tatt det opp med lege just in case. 

Anonymkode: 5b415...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg hadde en sjekk på brystet mitt for noen år siden, som viste seg være en godartet muskelknute som kom av hormonelle endringer, det eneste de ville var at jeg kom tilbake om den vokste for da ville de vurdere å fjerne den, tror kanskje den var 5 cm eller noe den gangen.  Jeg ammet på den tiden og når jeg sluttet å amme så gikk den tilbake så ble aldri koe mer ut av å evt måtte sjekke den på nytt eller fjerne den. Så hadde kanskje tatt det opp med lege just in case. 

Anonymkode: 5b415...430

Eg fikk bare beskjed om når dei ringte om prøvesvarene at eg sku bare skjekke som normalt , sa kje noe om denne , bare at alle cellene var helt fine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...