AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden Skal opereres i full narkose, hvis det har noe å si. Anonymkode: 30cee...3a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Del Skrevet 22 timer siden Til du våkner opp fra narkosen og en times tid etterpå. Anonymkode: b0bb4...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden Til du har våknet skikkelig fra narkosen og fått i deg litt mat:) Anonymkode: 0f3f7...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden Datteren min ble en natt. Men hun var kun 11-12 år. Anonymkode: 816f3...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden Mamma skal operere etter påske, derfor lurer jeg. Naboen min ble operert i går og kommer ikke ut før over helgen, men det har kanskje noe å si at han ble operert på en fredag? Ts Anonymkode: 30cee...3a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden De fleste drar hjem samme dag, men i enkelte tilfeller kan de måtte være der litt ekstra. Det kan være pga at det ble mer komplisert enn forventet, andre helseproblemer som spiller inn, f.eks diabetes, hjerte osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden Så fort du er i stand å komme deg hjem. Altså ikke lenge. Anonymkode: 93573...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå