AnonymBruker Skrevet 12. april #1 Skrevet 12. april Jeg møtte en mann tidligere i vinter. Vi brukte kanskje ikke så mye tid på hverandre som vi skulle, men burde kanskje prioritert bedre, sånn ble det ikke… Jeg ble mer innstilt på at jeg kun kunne møtes i helger og han var mer instilt på ukedager… Vi har ikke vært med hverandre på 5 uker, men sendt hverandre en felles snap hver dag i mange uker og eller bare snakket sammen ofte. Men så har jeg ikke tatt noe særlig kontakt med han fordi det er alltid jeg som må starte å sende snaps, føler det alltid er meg. Han tar jo kontakt han og, men jeg må være lederen omtrent og det gidder jeg ikke. Så har det gått en uke siden kontakt. Og tok kontakt for 3 dager siden, og i dag. I dag sendte han bilde av seg at han hadde klippet seg. Jeg sier han ser bra ut. Han spør meg hva som skjer med meg og sier lenge siden. Som om det bare er jeg som skal ta kontakt? Har noen vært borti sånne menn før? Grunnen til dette har dabbet av er fordi hver gang jeg har prøvd å planlegge med han den siste tiden så oppstår det noe. Er han redd meg, redd for å gjøre feil eller hva er greia med sånne menn? Det er andre gang han lurer på hva er med meg. Ingen problem, men han burde tatt mer insj, han tar ikke så mye insj Anonymkode: 06cc9...e0e
AnonymBruker Skrevet 12. april #3 Skrevet 12. april Han er nok ikke så veldig interessert. Anonymkode: 43e2b...61c 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. april #4 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Han er nok ikke så veldig interessert. Anonymkode: 43e2b...61c Er også det samme jeg tenker. Burde jeg sagt noe til han eller bare gi blanke? Anonymkode: 06cc9...e0e
AnonymBruker Skrevet 12. april #5 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er også det samme jeg tenker. Burde jeg sagt noe til han eller bare gi blanke? Anonymkode: 06cc9...e0e Nei, det er bare å droppe å ta mer kontakt med han. Anonymkode: 43e2b...61c 2
Sparkling_Pink Skrevet 12. april #6 Skrevet 12. april Har du sagt ifra at du trenger at han viser initiativ for å møtes og viser interesse for deg? 2
AnonymBruker Skrevet 12. april #7 Skrevet 12. april Sparkling_Pink skrev (1 time siden): Har du sagt ifra at du trenger at han viser initiativ for å møtes og viser interesse for deg? Nei, hadde kanskje mulighet å si ifra istad, men men skjønte ikke helt hva han skrev så. Anonymkode: 06cc9...e0e
AnonymBruker Skrevet 12. april #8 Skrevet 12. april Sparkling_Pink skrev (1 time siden): Har du sagt ifra at du trenger at han viser initiativ for å møtes og viser interesse for deg? Han hadde vel litt skrivefeil med vilje sikkert. Anonymkode: 06cc9...e0e
Nettinettet Skrevet 13. april #9 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg møtte en mann tidligere i vinter. Vi brukte kanskje ikke så mye tid på hverandre som vi skulle, men burde kanskje prioritert bedre, sånn ble det ikke… Jeg ble mer innstilt på at jeg kun kunne møtes i helger og han var mer instilt på ukedager… Vi har ikke vært med hverandre på 5 uker, men sendt hverandre en felles snap hver dag i mange uker og eller bare snakket sammen ofte. Men så har jeg ikke tatt noe særlig kontakt med han fordi det er alltid jeg som må starte å sende snaps, føler det alltid er meg. Han tar jo kontakt han og, men jeg må være lederen omtrent og det gidder jeg ikke. Så har det gått en uke siden kontakt. Og tok kontakt for 3 dager siden, og i dag. I dag sendte han bilde av seg at han hadde klippet seg. Jeg sier han ser bra ut. Han spør meg hva som skjer med meg og sier lenge siden. Som om det bare er jeg som skal ta kontakt? Har noen vært borti sånne menn før? Grunnen til dette har dabbet av er fordi hver gang jeg har prøvd å planlegge med han den siste tiden så oppstår det noe. Er han redd meg, redd for å gjøre feil eller hva er greia med sånne menn? Det er andre gang han lurer på hva er med meg. Ingen problem, men han burde tatt mer insj, han tar ikke så mye insj Anonymkode: 06cc9...e0e Kjenner veldig igjen det du beskriver her, som sikkert mange andre som leser dette fra deg. Det er utrolig slitsomt å hele tiden føle at du må være den som drar lasset. Det skal faktisk ikke være sånn. En relasjon, uansett hvor "casual" den er, bør ha en viss balanse i initiativ, interesse og tilgjengelighet. Når en fyr stadig responderer på en måte som akkurat holder deg varm, men aldri følger opp med noe konkret – da handler det som regel ikke om at han er redd, men at han er komfortabel med at du gjør jobben for han. Du sier han spør deg "hva skjer med deg?" som om det er rart at du ikke tar mer kontakt – men du har jo vært den som har forsøkt hele veien. Det er utrolig lett å begynne å lure på: "Er han sjenert? Redd? Usikker?" – men det du heller bør spørre deg selv er: "Får jeg noe igjen for denne kontakten – eller går det bare én vei?" Det at det stadig oppstår "noe" når du prøver å planlegge, men han aldri kommer med konkrete forslag selv, tyder på at han kanskje ikke prioriterer det så høyt som deg – og det er vondt å innse, men det gir deg også muligheten til å frigjøre energi til noen som faktisk vil møtes, vil ta kontakt og som viser det. Du fortjener ikke å være prosjektleder for noens følelser. Du fortjener å være med noen som gleder seg til å snakke med deg og vil se deg – og som viser det med handling, ikke bare snaps og små drypp. Hva kan du gjøre videre? Refokuser energien din Du har brukt mye tankekraft og tid på denne fyren – det er lett å gjøre når det er forvirrende. Men prøv å vri fokuset fra “hvorfor er han sånn?” til “hva slags type relasjon ønsker jeg egentlig?”. Når du er tydelig på det, blir det også lettere å se hvem som ikke matcher det. Vær åpen – men med tydelige standarder Ikke lukk deg helt for kontakt, men begynn å legge merke til hvordan andre menn kommuniserer. Noen ganger henger vi oss så opp i én person at vi ikke ser mulighetene rundt oss. Se etter menn som faktisk følger opp, stiller spørsmål tilbake, og kommer med forslag. Ikke vær redd for å være tydelig på at du ønsker kontakt med noen som faktisk tar initiativ – det er ikke “for mye”, det er bare sunt. Prøv andre arenaer enn kun snap og teksting Mange ekte forbindelser skjer når man våger å møtes tidligere – ikke la det bare bli chatting i ukevis. Du kan gjerne si i en ny samtale: "Jeg liker folk som tar initiativ og er nysgjerrige – det gjør hele greia mye morsommere." Da sier du det på en leken og selvsikker måte, uten å være krevende. Sett grenser uten drama Du kan godt avslutte kontakten med nåværende fyr med noe enkelt som: "Jeg tror vi er på litt forskjellige steder når det gjelder kontakt og initiativ, og jeg merker at jeg trenger noe annet nå. Ønsker deg alt godt." Det er tydelig, voksent og lar deg gå videre med rak rygg. Sist men ikke minst: Stol på magefølelsen din Hvis du hele tiden sitter med følelsen av at du er den som “maser”, så har du jo allerede fått svaret ditt.
AnonymBruker Skrevet 13. april #10 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg møtte en mann tidligere i vinter. Vi brukte kanskje ikke så mye tid på hverandre som vi skulle, men burde kanskje prioritert bedre, sånn ble det ikke… Jeg ble mer innstilt på at jeg kun kunne møtes i helger og han var mer instilt på ukedager… Vi har ikke vært med hverandre på 5 uker, men sendt hverandre en felles snap hver dag i mange uker og eller bare snakket sammen ofte. Men så har jeg ikke tatt noe særlig kontakt med han fordi det er alltid jeg som må starte å sende snaps, føler det alltid er meg. Han tar jo kontakt han og, men jeg må være lederen omtrent og det gidder jeg ikke. Så har det gått en uke siden kontakt. Og tok kontakt for 3 dager siden, og i dag. I dag sendte han bilde av seg at han hadde klippet seg. Jeg sier han ser bra ut. Han spør meg hva som skjer med meg og sier lenge siden. Som om det bare er jeg som skal ta kontakt? Har noen vært borti sånne menn før? Grunnen til dette har dabbet av er fordi hver gang jeg har prøvd å planlegge med han den siste tiden så oppstår det noe. Er han redd meg, redd for å gjøre feil eller hva er greia med sånne menn? Det er andre gang han lurer på hva er med meg. Ingen problem, men han burde tatt mer insj, han tar ikke så mye insj Anonymkode: 06cc9...e0e Har noen vært borti sånne menn før? Hva tror du selv her??. Anonymkode: 33821...a41
AnonymBruker Skrevet 13. april #11 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (19 timer siden): Så har det gått en uke siden kontakt. Og tok kontakt for 3 dager siden, og i dag. I dag sendte han bilde av seg at han hadde klippet seg. Jeg sier han ser bra ut. Han spør meg hva som skjer med meg og sier lenge siden. Som om det bare er jeg som skal ta kontakt? Du kan da vel si at det vel ikke bare du som skal ta kontakt? At du føler at det bare står på deg? Kanskje han skjerper seg. Anonymkode: 008e0...aa9
AnonymBruker Skrevet 13. april #12 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg møtte en mann tidligere i vinter. Vi brukte kanskje ikke så mye tid på hverandre som vi skulle, men burde kanskje prioritert bedre, sånn ble det ikke… Jeg ble mer innstilt på at jeg kun kunne møtes i helger og han var mer instilt på ukedager… Vi har ikke vært med hverandre på 5 uker, men sendt hverandre en felles snap hver dag i mange uker og eller bare snakket sammen ofte. Men så har jeg ikke tatt noe særlig kontakt med han fordi det er alltid jeg som må starte å sende snaps, føler det alltid er meg. Han tar jo kontakt han og, men jeg må være lederen omtrent og det gidder jeg ikke. Så har det gått en uke siden kontakt. Og tok kontakt for 3 dager siden, og i dag. I dag sendte han bilde av seg at han hadde klippet seg. Jeg sier han ser bra ut. Han spør meg hva som skjer med meg og sier lenge siden. Som om det bare er jeg som skal ta kontakt? Har noen vært borti sånne menn før? Grunnen til dette har dabbet av er fordi hver gang jeg har prøvd å planlegge med han den siste tiden så oppstår det noe. Er han redd meg, redd for å gjøre feil eller hva er greia med sånne menn? Det er andre gang han lurer på hva er med meg. Ingen problem, men han burde tatt mer insj, han tar ikke så mye insj Anonymkode: 06cc9...e0e Han er ikke interessert. Klassisk svar,men " he is Just not that in too you " er ALLTID korrekt svar på slike innlegg. En mann som vil ha DEG tar alltid initiativ uansett hvor travel han er. Punktum. Anonymkode: f9687...842
AnonymBruker Skrevet 13. april #13 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg møtte en mann tidligere i vinter. Vi brukte kanskje ikke så mye tid på hverandre som vi skulle, men burde kanskje prioritert bedre, sånn ble det ikke… Jeg ble mer innstilt på at jeg kun kunne møtes i helger og han var mer instilt på ukedager… Vi har ikke vært med hverandre på 5 uker, men sendt hverandre en felles snap hver dag i mange uker og eller bare snakket sammen ofte. Men så har jeg ikke tatt noe særlig kontakt med han fordi det er alltid jeg som må starte å sende snaps, føler det alltid er meg. Han tar jo kontakt han og, men jeg må være lederen omtrent og det gidder jeg ikke. Så har det gått en uke siden kontakt. Og tok kontakt for 3 dager siden, og i dag. I dag sendte han bilde av seg at han hadde klippet seg. Jeg sier han ser bra ut. Han spør meg hva som skjer med meg og sier lenge siden. Som om det bare er jeg som skal ta kontakt? Har noen vært borti sånne menn før? Grunnen til dette har dabbet av er fordi hver gang jeg har prøvd å planlegge med han den siste tiden så oppstår det noe. Er han redd meg, redd for å gjøre feil eller hva er greia med sånne menn? Det er andre gang han lurer på hva er med meg. Ingen problem, men han burde tatt mer insj, han tar ikke så mye insj Anonymkode: 06cc9...e0e Det høres litt ut som han spiller med deg. Kan ta feil altså. Anonymkode: 211cd...b83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå