Gå til innhold

Skattemeldingen - sjekk at antall kvm angitt faktisk stemmer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fikk en kjip baksmell, noe som fikk meg til å gå gjennom tallene ekstra nøye. Har tidligere kun sett på summene, men alltid stusset over at boligens markedsverdi var fryktelig høyt priset. Alltid tenkt at dette er nok en måte for staten å flå oss enda litt ekstra. Inntil jeg i dag oppdaget at boligen i deres system står oppført med 174 kvm, mens den i virkeligheten kun er 128. Jeg skjønner helt ærlig ikke hvor de får de tallene fra? Noen som vet?

Så at man kunne få tidligere skattemeldinger endret inntil 3 år tilbake i tid dersom man oppdager feil, og jeg er heldigvis innenfor det.

Jeg kan umulig være den eneste det har skjedd med, så sjekk dette folkens! God helg :)

Anonymkode: d3f36...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fikk en kjip baksmell, noe som fikk meg til å gå gjennom tallene ekstra nøye. Har tidligere kun sett på summene, men alltid stusset over at boligens markedsverdi var fryktelig høyt priset. Alltid tenkt at dette er nok en måte for staten å flå oss enda litt ekstra. Inntil jeg i dag oppdaget at boligen i deres system står oppført med 174 kvm, mens den i virkeligheten kun er 128. Jeg skjønner helt ærlig ikke hvor de får de tallene fra? Noen som vet?

Så at man kunne få tidligere skattemeldinger endret inntil 3 år tilbake i tid dersom man oppdager feil, og jeg er heldigvis innenfor det.

Jeg kan umulig være den eneste det har skjedd med, så sjekk dette folkens! God helg :)

Kan nevne at bruksarealet er på ca 174 kvm, men de etterspør jo faktisk P-rom i skattemeldingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...