AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Målet mitt er å gå ned 6-8 kilo. Jeg har klart 3-4 kilo hittil nå, men akkurat nå er jeg syk. Bihulebetennelse og littgrann feber. Bør jeg spise «normalt» slik at kroppen får nok energi til å bekjempe sykdommen? Eller går det fint å gå ned i vekta samtidig som man er syk? Anonymkode: 0f4bd...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden Hva føler du for selv? Klarer du å spise det du normalt ville ha spist? Spiser du mer usunt? Eller klarer du å spise minimalt, om matlysten ikke er der? Er bare du som kan avgjøre om du ønsker å holde igjen på kaloriinntaket nå, om det føles rett eller feil for din progresjon mot å bli frisk/ eller mot vektnedgang. Anonymkode: 2835c...16f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Så lenge du ikke sulter deg så bør du opprettholde kaloriunderskuddet når du er syk. Regner med at du ikke har energi til å trene eller være så aktiv som du pleier, og da trenger kroppen uansett mindre mat. Anonymkode: 4646c...c7d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Du opprettholder underskuddet. Anonymkode: 865c0...e11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden Selvsagt opprettholder du underskuddet. Du er ikke dødssyk eller langvarig syk, får være måte på hvor mye hensyn du trenger å ta til litt snue ++. Anonymkode: ac7e1...9d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Trådstarteren her. Tusen takk for svarene. Jeg var redd for å «forlenge» sykdommen når man er i kaloriunderskudd. Vil bli frisk fort som mulig. Men da fortsetter jeg som før Anonymkode: 0f4bd...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Usikker på hvordan du spiser, men jeg ville fokusert på å gi kroppen mest mulig bra næring. Det er jo fint mulig på kaloriunderskudd. Anonymkode: 643a6...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Se for deg hvem du ønsker å være om ett år, fem år, når du er syk. Kombiner det med ønsket om å holde en stabil vekt, ikke være på diett. Hva slags tanker tror du da du vil ha om mat under sykdom? I helg? Eller i hverdagen for den sags skyld. Anonymkode: b513a...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå