AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Jeg har skrevet mye med en match på Tinder. Vi har sendt hverandre lange meldinger, og det virker som om vi har mye til felles. Hun har gitt meg det jeg oppfatter som signaler på at hun gjerne vil møtes. For eksempel skrev hun: "Siden du har familie her i byen, så er du nok ofte i nærområdet?" Greia er at jeg aldri har vært på date før, så jeg blir veldig nervøs. Men jeg er også litt redd for at hvis jeg ikke finner på noe snart, så snapper noen andre henne opp.😅 Anonymkode: d5334...83e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Du er vel ikke på Tinder for å melde i det uendelige? Hun hinter jo åpenbart, hiv deg ut i det. Anonymkode: 81e43...131 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har skrevet mye med en match på Tinder. Vi har sendt hverandre lange meldinger, og det virker som om vi har mye til felles. Hun har gitt meg det jeg oppfatter som signaler på at hun gjerne vil møtes. For eksempel skrev hun: "Siden du har familie her i byen, så er du nok ofte i nærområdet?" Greia er at jeg aldri har vært på date før, så jeg blir veldig nervøs. Men jeg er også litt redd for at hvis jeg ikke finner på noe snart, så snapper noen andre henne opp.😅 Anonymkode: d5334...83e Be henne på date da, og så bare ta det som et hyggelig treff og ikke forvente så mye mer ? Hva er det verste som kan skje ? At det ikke blir mer, men det blir jo konsekvensen av å ikke gjøre det også Nervøs er jo de fleste på date, jo flere dater du er med på jo lettere blir det, det man kan er man aldri nervøs for. Uansett ta det som akkurat hva det er, et treff og så ta alt derfra. Det kan bli noe, eller det bare ebber ut. Uansett er det gode og spennende erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Det verste som kan skje er det samme som skjer hvis du ikke ber henne ut, at hun forsvinner. Anonymkode: 12ab3...239 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden Som sagt over, gjer du ingen ting forsvinner ho. Om du spør om date, så får du mest sannsynleg ja. Sidenote: Menn, få litt baller. "Alle" damer du møter setter pris på at du tar initiativ og viser at du kan ta avgjørelser. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden Bare be henne ut, ikke bruk mye tid på lange meldinger. Anonymkode: 2cfcc...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Bare be henne ut, må ikke ha et helt opplegg klart, bare si at du kunne tenke deg å treffe henne om hun også har lyst til å treffe deg. Har ikke voldsom erfaring med å date damer, men felles er at de fleste venter på at mannen skal ta initiativ. Det verste som kan skje er at du får nei, men det får du også om du ikke ber henne ut… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden Jeg er kvinne, men var også forferdelig nervøs for å ta initiativ til date tidligere. Jeg ønsket å date for å finne en mann for et varig forhold. Og da innså jeg at hvis en date var en potensiell varig partner, da måtte jeg kunne snakke med ham, måtte kunne kommunisere med ham, for hvis ikke vil ikke et forhold vare. Av en eller annen grunn ble det da helt greit å ta initiativ til date. Om jeg ble avvist, javel, da var det ikke liv laga uansett. Men jeg ville i hvert fall ikke komme noen vei om jeg ikke tørte å snakke med en som jeg håpte kunne være en potensiell partner. Får du et nei er du like langt som før du spurte, dvs. du må søke videre. Men denne dama har vist deg og lagt ut så mye tegn på at hun ønsker å møte deg, at om du ikke følger det opp, så sender du signaler til henne om at du ikke er interessert i henne. Jeg antar det ikke er det signalet du ønsker å gi henne? Ikke overtenkt, gjør det enkelt. Skriv noe om at du virkelig setter pris på den kommunikasjonen dere har hatt til nå, og at du har tenkt deg en tur hjem til familien i påsken, og at du lurer på om hun kunne tenkt seg å møtes. Foreslå f.eks. å gå en tur sammen, da vil dere være aktive, og det er gjerne lettere enn om dere sitter i ro på en kafe eller lignende. Når møtet er avtalt forteller du henne at du gleder deg til å møte henne, men at du også må innrømme at du er litt nervøs. De fleste er nervøse før en date, så å innrømme det vil være mer positivt enn det motsatte, og det vil trolig fjerne noe av din spenning, fordi du har innrømt at du er nervøs, og da slipper du å kaste bort energi på å forsøke å skjule nervøsitet. Bare vær deg selv, det er den mannen hun har likt å kommunisere med på Tinder! Lykke til med date i påsken! Anonymkode: 08265...b27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har skrevet mye med en match på Tinder. Vi har sendt hverandre lange meldinger, og det virker som om vi har mye til felles. Hun har gitt meg det jeg oppfatter som signaler på at hun gjerne vil møtes. For eksempel skrev hun: "Siden du har familie her i byen, så er du nok ofte i nærområdet?" Greia er at jeg aldri har vært på date før, så jeg blir veldig nervøs. Men jeg er også litt redd for at hvis jeg ikke finner på noe snart, så snapper noen andre henne opp.😅 Anonymkode: d5334...83e Hva har du å tape på å spørre da? I verste fall så får du et nei. Eller så sier hun ja. Det er jo bare en date, det er ikke eksamen du skal opp til 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå