Gå til innhold

Hvor mye vasker dere mellom vaskehjelp-tidene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg er ny i huseier-gamet. Vi har fått oss vaskehjelp fordi vi ser at det tar timesvis med rydding og vasking hver eneste helg. Nå har de vært hos oss ca. 6 uker, og jeg synes det er deilig å slippe husvasken. Men hvor mye er det egentlig vanlig å vaske mellom? Vi har vaskehjelp annenhver uke, og jeg ser at jeg gjerne kunne ha vasket litt oftere, f.eks. hver uke. Så hvor mye gjør dere mellom selv?

Anonymkode: ab539...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi har vaskehjelp hver fjerde uke, og må selvfølgelig da vaske en del sjøl. Vi vasker begge bad en gang i uka, og støvsuger alle rom 2-3 ganger i uka med robotstøvsuger. Vi vasker synlige flekker på gulvene (parkett) jevnlig, men vasker ikke selve gulvene noe særlig mellom vaskehjelpen (utenom badene som vi tar ukentlig). Det måtte evt være kjøkkengulvet hvis det er veldig skittent. 

Anonymkode: feef0...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å ha vaskehjelp bare annenhver uke betyr jo at man må vaske den uke hun ikke er der. Kan ikke gå 2 uker mellom hver gang man vasker bad, kjøkken osv. Kommer selvfølgelig an på hvor mange det er i familien om man trenger å ta de andre romma i huset

Anonymkode: 30426...194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, altså, med fare for å innrømme at vi er ekle, men jeg ser ikke behovet med å vaske hele badet hver uke. Vi støvsuger huset hver dag, vasker benk og synlige flekker på kjøkkenet flere ganger om dagen, vasker toalettet og vasken på badet flere ganger i uken etc. Men tenkte mer på sånn grundig vask, som gulvvask, dusjvegger og sluk ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, altså, med fare for å innrømme at vi er ekle, men jeg ser ikke behovet med å vaske hele badet hver uke. Vi støvsuger huset hver dag, vasker benk og synlige flekker på kjøkkenet flere ganger om dagen, vasker toalettet og vasken på badet flere ganger i uken etc. Men tenkte mer på sånn grundig vask, som gulvvask, dusjvegger og sluk ++

Dere er ikke ekle. Jeg vasker speil, servant og toalett et par ganger i uken + støvsuging av gulv ved behov og overskudd.

Anonymkode: 3e75d...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei! Jeg er ny i huseier-gamet. Vi har fått oss vaskehjelp fordi vi ser at det tar timesvis med rydding og vasking hver eneste helg. Nå har de vært hos oss ca. 6 uker, og jeg synes det er deilig å slippe husvasken. Men hvor mye er det egentlig vanlig å vaske mellom? Vi har vaskehjelp annenhver uke, og jeg ser at jeg gjerne kunne ha vasket litt oftere, f.eks. hver uke. Så hvor mye gjør dere mellom selv?

Det er normalt å gjøre så mye at du ikke bor i en svinesti. Eller at du kan tåle å få bv på uanmeldt besøk uten å skjemmes.

Anonymkode: 9d3b2...3cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Å ha vaskehjelp bare annenhver uke betyr jo at man må vaske den uke hun ikke er der. Kan ikke gå 2 uker mellom hver gang man vasker bad, kjøkken osv. Kommer selvfølgelig an på hvor mange det er i familien om man trenger å ta de andre romma i huset

Anonymkode: 30426...194

Det kan det j. Støvsuge en gang kanskje. Flater og inventar på badet kan man jo vaske. 

Anonymkode: b6b17...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...