AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Følger dere gamle anbefalinger eller tar dere det med en klype salt med tanke på ny forskning? Anonymkode: c3bbb...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Alltid tatt det med en klype salt, aner ikke hva hverken ny eller gammel forskning sier - men drikker glatt fire kopper kaffe på en dag hvis jeg vil ha, selv om jeg er gravid. Har aldri ammet da så det spørsmålet utgår, men er i min tredje graviditet Anonymkode: 7f890...b3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Begrenser meg litt. Når jeg ikke ammer/er gravid drikker jeg lett både 4 og 5 kopper med kaffe løpet av en dag. Mens nå som jeg er gravid drikker jeg maks 2 kopper pr dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Alltid tatt det med en klype salt, aner ikke hva hverken ny eller gammel forskning sier - men drikker glatt fire kopper kaffe på en dag hvis jeg vil ha, selv om jeg er gravid. Har aldri ammet da så det spørsmålet utgår, men er i min tredje graviditet Anonymkode: 7f890...b3a Har noen av barna adhd? Anonymkode: 9b329...d97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har noen av barna adhd? Anonymkode: 9b329...d97 Nei, ingen tegn til noe sånt Anonymkode: 7f890...b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Hva sier ny forskning? Begrenset meg til maks 2 kopper da jeg var gravid, men drikker så mye jeg vil når jeg ammer Anonymkode: 300d3...3f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Begrenset meg til 1-2 dl daglig forrige graviditet. Denne orker jeg ikke tanken på kaffe. Tenkte ikke noe over det da jeg ammet. Anonymkode: 7589c...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Jeg følger norske helsemyndigheters gjeldende råd om maks 200mg pr dag. Anonymkode: 91297...cb3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Passet godt på som gravid, men som ammende søvndeprivert mor, må jeg ha et par kopper kaffe og litt sort te for å komme meg gjennom dagen. Lille mannen har alltid sovet flere timer i døgnet enn snittet, så det går tydeligvis bra. Anonymkode: 61af5...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Takler ikke koffein lenger, hverken kaffe eller andre drinker. Er vanligvis fullstendig avhengig. Anonymkode: 8b067...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Tar det på alvor, droppet det helt under graviditeten og drakk en kopp daglig mens jeg ammet. Anonymkode: 3d394...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Drikker maks to kopper til dagen som gravid. Anonymkode: bec19...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Droppet det helt under graviditet. Anonymkode: 98bba...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Følger dere gamle anbefalinger eller tar dere det med en klype salt med tanke på ny forskning? Anonymkode: c3bbb...4b8 drikker det jeg vil,men babyen tar både pupp og flaske, så har det blitt for mye koffein får babyen flaske Anonymkode: 39265...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden Drikker som normalt, 2-4 kopper. Det er godt innenfor helsemyndighetenes anbefalinger. Anonymkode: ae948...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden Jeg drikker også som normalt. Et par kopper om dagen☕️😁 Har gjort i alle svangerskapene mine. Ungene er helt i orden de. Anonymkode: 798a4...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva sier ny forskning? Begrenset meg til maks 2 kopper da jeg var gravid, men drikker så mye jeg vil når jeg ammer Anonymkode: 300d3...3f0 Samme!! Anonymkode: 6b289...652 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå