AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Vi har halta litt de siste 2 år. Vært nære på å gå fra kvarandre flere ganger (ingen barn. Gift) Mye murring uenigheter osv. Men fra min side sliter jeg med hans behov seksuelt. Har kommet fram mer og mer som ikke tenner meg overhode. Halvt års tid siden fikk jeg se han i en merkelig sex positur, veldig kvinnelig positur, i tillegg til at han hadde tatt på seg mine lakk støvletter noe jeg heller ikke likte og jeg mistet straks all lyst på han. Dette ville han prøve og jeg nektet da eg fant det frastøtende. Han blei sur og det ble dårlig stemning. Jeg har virkelig prøvd disse mnd men det eneste jeg greier tenke på er hvor ekkelt det var å se han sånn, og at jeg ikke klarer tenne 1 % på han mer etter dette. Han synes det er latterlig å skille seg pga dette, men er det virkelig det?? Anonymkode: 25ecf...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Hvorfor ble dere gift i utgangspunktet? Er det ingen kjærlighet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Dere har problemer fra før, så tror dette bare var dråpen som fikk det til å renne over. Du har allerede syntes fra før at han er uattraktiv, og med det han gjorde ble det bare enda verre. Det er jo ikke på grunn av at han gjorde det, at dere eventuelt skiller dere. Det er jo fordi ingenting annet fungerer. Anonymkode: 5b431...480 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Huffda. Det ville jeg også slitt med, jeg forstår deg. Kanskje dere ikke passer sammen lenger? Anonymkode: 9daad...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi har halta litt de siste 2 år. Vært nære på å gå fra kvarandre flere ganger (ingen barn. Gift) Mye murring uenigheter osv. Men fra min side sliter jeg med hans behov seksuelt. Har kommet fram mer og mer som ikke tenner meg overhode. Halvt års tid siden fikk jeg se han i en merkelig sex positur, veldig kvinnelig positur, i tillegg til at han hadde tatt på seg mine lakk støvletter noe jeg heller ikke likte og jeg mistet straks all lyst på han. Dette ville han prøve og jeg nektet da eg fant det frastøtende. Han blei sur og det ble dårlig stemning. Jeg har virkelig prøvd disse mnd men det eneste jeg greier tenke på er hvor ekkelt det var å se han sånn, og at jeg ikke klarer tenne 1 % på han mer etter dette. Han synes det er latterlig å skille seg pga dette, men er det virkelig det?? Anonymkode: 25ecf...55c Er det trolling eller? 🙊 Hadde mistet all lyst selv, dersom han troppet opp i lakk og lær, med eller uten mine støvler. Høres ut som dere ikke er kompatible seksuelt, og problemet ligger der, ikke i en positur. Men, jeg hadde nok forlatt om det hadde blitt sånn mellom oss. Uavhengig om han var enig eller ikke Anonymkode: e6ee1...0e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden Snok1 skrev (1 minutt siden): Hvorfor ble dere gift i utgangspunktet? Er det ingen kjærlighet? Selvfølgelig har det vært masse kjærlighet, vi har vært sammen i snart 15 år. Ikke alle ekteskap tar slutt fordi det alltid har vært dårlig veit du, det har jo selfølgelig vært gode perioder også. Men nå var ikke det spm. Anonymkode: 25ecf...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden Det jeg lurer mest på er; Hvor små føtter har han, siden han får på seg dine støvletter? Anonymkode: 0996e...064 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden Har dere vurdert eller prøvd samtale med sexolog/parterapeut? Anonymkode: ba9f5...6ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det jeg lurer mest på er; Hvor små føtter har han, siden han får på seg dine støvletter? Anonymkode: 0996e...064 Tærne krøllet seg nok litt men han får på seg mine sko. Det eg ikke var klar over var at han er så myk at han klarer å ta bena bak hodet, det var et syn jeg hadde klart meg foruten. Vi har prøvd parterapi uten bra resultater Anonymkode: 25ecf...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Del Skrevet 12 timer siden Han kunne tatt på seg mine truser uten at jeg hadde brydd meg 😂 For meg er kjærlighet = kjærlighet ❤️ Sammen med respekt og tillit. Om ikke dette er tilstede, så går det ikke uansett hvor hardt man prøver... Anonymkode: cfcbe...0a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 12 timer siden #11 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tærne krøllet seg nok litt men han får på seg mine sko. Det eg ikke var klar over var at han er så myk at han klarer å ta bena bak hodet, det var et syn jeg hadde klart meg foruten. Vi har prøvd parterapi uten bra resultater Anonymkode: 25ecf...55c Mulig han er transe? Hvis du ikke tenner på han , er det vel bare å legge inn årene tenker jeg . Ikke alt som er ment å vare livet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 12 timer siden #12 Del Skrevet 12 timer siden Det høres jo ut som du er ferdig. Da er jo en hver grunn bra nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Er han litt crazy i personlighet ? kanskje han rett og slett er altfor sprø for deg? min ex kom både i nattkjolen min og støvletter og hva mere…Han var alikevel macho og likte damer og var dessuten en god elsker !!! Men både meg og han var ganske sånn vinter og sprø 😄 Tror du selv kanskje bare skal ta på deg hans boxer shorts og eventuelt tegne på deg en bart eller ta på deg en strap on🤣 se hvordan han reagerer? Et latterkikk blir det hvertfall Anonymkode: ae05d...333 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå