AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden Når du ikke ser på some, hva leser du av aviser og lignende? Eller hva ser du ellers på, som f.eks. (jeg) leser tester på forbruksvarer for jeg skal velge, leser om tema som interesserer meg innen helse, teknologi og makeup, trening og kosthold. Hvilke sider leser dere? Anonymkode: b128e...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Treningæppen,vipps så legger jeg den fra meg.Er sånn ca 1 min på æpper daglig. Anonymkode: e25ee...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Når du ikke ser på some, hva leser du av aviser og lignende? Eller hva ser du ellers på, som f.eks. (jeg) leser tester på forbruksvarer for jeg skal velge, leser om tema som interesserer meg innen helse, teknologi og makeup, trening og kosthold. Hvilke sider leser dere? Anonymkode: b128e...436 surfer aldri på tlf, finner det håpløs. Alt surfing skjer på min laptop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden FaceBook, snap, instagram, Reddit og leser nettaviser: Dagbladet, ITavisen, Dinside, tek.no, vg, Rbnett, tv2 og nrk. Anonymkode: a1944...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Bruker nesten bare telefonen til alt, nesten aldri pc. Pinterest og Instagram er de some appene jeg bruker mest. Ofte tar jeg et "dypdykk" på pinterest og leser artikler bildene er hentet fra. Og kommer inn på mye som interesserer meg via pinterest. Det siste året har jeg vært mye på skolen sin nettside og innimellom når vi har zoom undervisning har jeg denne på mobilen. Jeg leser mest nyheter på NRK, jeg finner mye nye sanger fra appen Shazam. Sjekker været på Yr, netthandler, bruker Google sin omvendt bildesøk (gjorde to søk nå nettopp da jeg hadde knust en kopp som betydde mye for meg og har nettopp kjøpt en lik på finn). Jeg sjekker nettbanken og gjør unna allt økonomisk der på mobilen. Bruker nesten bare e-post på mobilen. Spotify og YouTube... Ja jeg bruker egentlig mobilen til det meste 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah93 Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Kvinneguiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Når du ikke ser på some, hva leser du av aviser og lignende? Eller hva ser du ellers på, som f.eks. (jeg) leser tester på forbruksvarer for jeg skal velge, leser om tema som interesserer meg innen helse, teknologi og makeup, trening og kosthold. Hvilke sider leser dere? Anonymkode: b128e...436 Går gjennom rekken av aviser jeg leser fast (5 stk), forum (denne + en annen), nettshopping og jobbrelaterte ting. Ellers mye innom bank, været og film/serier anmeldelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Litt det samme som deg, men planlegger sammen med chat GPT - alt fra fremtidige reiser, mdidagsplaner, planting i hagen, eller diskuterer saker jeg har lyst til å bli bedre på. Ber om en kort oppsummering av saker jeg føler jeg ikke forstår godt nok, eller burde kunne, med mer. Surfer på temu og zalando, og legger ting i handlekurven, som jeg kanskje kjøper etterhvert. Anonymkode: 6df01...42d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden Reddit. Anonymkode: 80507...c64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden På telefonen sjekker jeg værmeldinga og nyheter fra lokalavisa, NRK og flere aviser. Sjekker også e-posten ofte på telefonen samt bruker noen fag-apper tilknyttet jobben min. Resarch av produkter og andre mer dyptgående ting, bruker jeg PC'en til. Bruker også PC når jeg skal skrive e-post eller meldinger som er litt lenger enn to setninger. Anonymkode: 384d7...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden Aftenposten, NRK, lokalavisene, pokemon go, et par andre spill... Anonymkode: 5a7f2...e08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Har noen faste livsstilsblogger jeg leser. Leser nyheter og reportasjer, i hovedsak på nrk, vg og Aftenposten. Ser reels når jeg er skikkelig sliten. Planlegger matinnkjøp. Skriver og leser mail og meldinger. Leser i forskjellige diskusjonsfora. Googler diverse som jeg lurer på og leser meg opp på det. Ser på bilder av barna mine. Sjekker og ordner med økonomien. Ser litt i nettbutikker, men shopper svært sjelden. Har droppet Facebook, Snapchat og Instagram for en stund siden, så nå er jeg avhengig av kg og YouTube istedenfor. Neida, joda. Anonymkode: 309f4...df0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå