Gå til innhold

Bekledning i konfirmasjon.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal snart i konfirmasjon og lurer på noe ang. bekledning, hva dere tenker. 
Jeg knuste ankelen i fjor sommer og er fortsatt ikke god. Mye smerter, hoven etc. 

Skal i konfirmasjon og hadde tenkt å ha kjole. Har prøvd å finne sko, men eneste som fungerer på min fot nå er joggesko. Kan jeg ha kjole og et par fine, nye hvite joggesko/sneakers? 
Går det ann å gå i en pen lin bukse, bluse og dressjakke? 
Vil gjerne se ordentlig ut, men den dumme foten setter en stopper for fine, yndige  kjole sko. Kan ikke ha sandaler da det er lenge før sommeren. 

Anonymkode: 7be05...420

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke la foten og skotøyet hindre deg. Kle deg i det du ønsker med behagelige sko. Alle alternativ hørtes bra ut!

Anonymkode: acfb2...a3c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Gå i de skoene som er best for deg. Og pen bukse er absolutt greit. Jeg vurderer lignende antrekk selv til konfirmasjon, fordi jeg da kan bruke helt svarte, nesten nye, Skechers. Det er mange trapper i festlokalet, så jeg må ha gode sko for å komme meg opp og ned (ingen heis).

Anonymkode: 8a465...2e9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Operert begge føtter og har etter operasjonen null sjans for andre type sko enn flate og til vår/sommer bruker jeg kun hvite pene sneakers i varianter som bildet. 

Pent og komfortabelt. 

https://www.getinspired.no/sko/skinnsko/vagabond-judy-leather-vb-4924001-01?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwnui_BhDlARIsAEo9Guv-YYT30WSc_dA9SQ_Bzorbb0UHjwhhoS3SNX88-TYmdCUvmAmtwUwaAmhSEALw_wcB

Anonymkode: 570a1...468

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Skal snart i konfirmasjon og lurer på noe ang. bekledning, hva dere tenker. 
Jeg knuste ankelen i fjor sommer og er fortsatt ikke god. Mye smerter, hoven etc. 

Skal i konfirmasjon og hadde tenkt å ha kjole. Har prøvd å finne sko, men eneste som fungerer på min fot nå er joggesko. Kan jeg ha kjole og et par fine, nye hvite joggesko/sneakers? 
Går det ann å gå i en pen lin bukse, bluse og dressjakke? 
Vil gjerne se ordentlig ut, men den dumme foten setter en stopper for fine, yndige  kjole sko. Kan ikke ha sandaler da det er lenge før sommeren. 

Syns det høres bra ut! 

Bedre du kommer enn at du er hjemme pga det! 

Fine klær og sko, blir bra det!

Syns det er verre med de som går med korte trange kjoler ig utringninger der alt henger utfor omtrent.. 

Gå med hva du vil på fest osv, men gå anstendig kledd i konfirmasjon, dåp osv!

Syns det høres bra ut!

Anonymkode: 5c739...80d

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for (positive) svar. Nå ble valget lettere for meg ❤️

• Hjerte 2
Gjest jegerrinne
Skrevet

Så nå konfirmanten med joggesko til bunad.

Så ta sko som er behagelige. Som eks hvite joggesko til lys kjole

AnonymBruker
Skrevet

Ps, konfirmanten her gikk i nye hvite air force til dressen sin, fikk mye skryt! Ensfargete fine sko går helt fint!

Anonymkode: 5c739...80d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja enig, kan ikke gå med annet en joggesko jeg heller. Har hvite til sommer ,og svarte til høst/ vinter. Jeg hadde svarte joggesko med glitter på julebordet. 

Anonymkode: 2438a...07e

• Hjerte 1
Skrevet

Litt ved siden av, men i fjor gikk min brors svigermor med joggesko til bunad i min nevøs bunad, men det var den nye typen som er svarte med blomster på siden. Kjempefint.

Jeg har selv problemer med føttene - mer eller mindre permanent - og har funnet et par sko som passer til pene anledninger, men hadde jeg ikke det, hadde et par helsvarte eller helhvite joggesko/sneakers fungert helt fint.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har sett folk har brukt klogger i konfirmasjon, så nye sorte skechers bør da være langt innafor 

Anonymkode: eb1ae...886

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...