applestories Skrevet søndag kl 17:52 #21 Del Skrevet søndag kl 17:52 Jeg tenker at det må være bedre for oppvaskmaskinen å bli åpnet en gang i stedet for ti i løpet av matlagingen. Om den åpnes ni ganger ekstra er det 3285 ekstra, unødvendige, åpninger og lukkinger i løpet av et år. Nå kan jeg ingenting om hengsler og lukkemekanismer på oppvaskmaskiner, men det er slik jeg tenker.. når jeg er den som faktisk åpner og lukker den fortløpende i løpet av matlagingen, og tenker at jeg burde egentlig ventet til jeg var ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:56 #22 Del Skrevet søndag kl 17:56 applestories skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at det må være bedre for oppvaskmaskinen å bli åpnet en gang i stedet for ti i løpet av matlagingen. Om den åpnes ni ganger ekstra er det 3285 ekstra, unødvendige, åpninger og lukkinger i løpet av et år. Nå kan jeg ingenting om hengsler og lukkemekanismer på oppvaskmaskiner, men det er slik jeg tenker.. når jeg er den som faktisk åpner og lukker den fortløpende i løpet av matlagingen, og tenker at jeg burde egentlig ventet til jeg var ferdig. Hengsler, håndtak og slikt er sjelden det første som blir ødelagt på en oppvaskmaskin. Du trenger ikke å lukke maskinen helt heller, bare ta døra opp nok til at den ikke er i veien. Anonymkode: e1c3f...b6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:04 #23 Del Skrevet søndag kl 18:04 Jeg hadde ikke greid å bi sammen med et menneske som snyltet på å unndra seg oppgaver, la alt på meg og deretter hakket på hvordan jeg gjorde ting! Han kunne jo prøvd, men jeg skulle fått fart på den fyren...og det hadde vært siste gang han prøvde seg. Så gratulerer TS. Du er en konfliktsituasjoner dørmatte og har en mann som sikkert har valgt deg av den grunn, og kan gi faan I å bidra mens han kritiserer deg. Hvorfor?? ....Hvorfor i alle verden finner du deg i det? Be han reise og ryke. Be han lage middag det neste året og sette inn i vaskemaskinen. Anonymkode: d1793...fdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:19 #24 Del Skrevet søndag kl 18:19 applestories skrev (26 minutter siden): Jeg tenker at det må være bedre for oppvaskmaskinen å bli åpnet en gang i stedet for ti i løpet av matlagingen. Om den åpnes ni ganger ekstra er det 3285 ekstra, unødvendige, åpninger og lukkinger i løpet av et år. Nå kan jeg ingenting om hengsler og lukkemekanismer på oppvaskmaskiner, men det er slik jeg tenker.. når jeg er den som faktisk åpner og lukker den fortløpende i løpet av matlagingen, og tenker at jeg burde egentlig ventet til jeg var ferdig. Man kan også ha den stående oppe Anonymkode: c511d...424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet søndag kl 18:33 #25 Del Skrevet søndag kl 18:33 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Man kan også ha den stående oppe Anonymkode: c511d...424 Mitt kjøkken er 5,5 kvm, står oppvaskmaskinen åpen er det ikke plass foran benken 😄 Jeg setter alt i vasken og stabler mest mulig plasseffektivt i maskinen til slutt. Jeg hater å vaske opp (og husarbeid generelt 😝). Alt går i maskinen, kjører heller en ekstra runde med kasseroller, panner ol. Hadde noen prøvd å hakke på meg underveis hadde det brått blitt deres jobb, både matlagingen og oppvasken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå