AnonymBruker Skrevet i går, 15:07 #1 Del Skrevet i går, 15:07 Når jeg er syk så har jeg fortsatt «lyst» på noe. Hører andre mister matlysten helt, slik som barna som oftest bare får i seg drikke. Men jeg tenker på salt snacks, is, sjokolade, junk food. Ikke sunn at som ren fisk eller kylling med grønnsaker liksom. Føles så unødvendig å ha i seg dette, men det er slik kroppen fungerer. Tips? Anonymkode: 8b941...e9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:00 #2 Del Skrevet i går, 17:00 Jeg mister kun matlysten ved influensa eller covid, ellers har jeg lyst på snop - men spiser det ikke. Å ha lyst på junk er jo ikke å ha matlyst. Jeg tenker at du har lyst på snop og junk fordi det er trøstemat, og du syns på deg selv når du er syk. Anonymkode: a1b87...c0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:29 #3 Del Skrevet i går, 17:29 Ja, jeg blir utrolig sulten når jeg er syk og er sugen på alt mulig. Det er også den eneste tiden hvor jeg ikke har restriksjoner. Eneste gang jeg ikke har vært sulten/sugen var når jeg var 17 og hadde kyssesyken og var «nærme døden». Anonymkode: f7bff...155 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå