AnonymBruker Skrevet i går, 14:33 #1 Del Skrevet i går, 14:33 Har opplevd det en del på fisk og kylling. For eksempel på kvelden dagen før eller på dagen for «siste forbruksdag». Da lukter det litt rart. Anonymkode: 426cb...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har opplevd det en del på fisk og kylling. For eksempel på kvelden dagen før eller på dagen for «siste forbruksdag». Da lukter det litt rart. Anonymkode: 426cb...2bf Er kjøleskapet ditt kaldt nok da? Anonymkode: d39ee...473 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden Datostemplingen er et sannsynlig anslag - ofte god etter, noen ganger dårlig før. Det kan handle både om varen og om oppbevaringen, hjemme og i butikk/under frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden (endret) Har fått mye dårlig kjøttdeig fra Coop Obs. Jeg mistenker at varene av og til står litt lenge på pall i butikken før de får de på plass, så kjøper aldri kjøttdeig der mer. Endret 22 timer siden av 17.11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er kjøleskapet ditt kaldt nok da? Anonymkode: d39ee...473 Mitt er kaldt nok, har uavhengig temperaturmåler. Men det er et bra spørsmål, jeg mistenker at dette kan være problemet hos spesielt den ene butikken jeg handler i. Anonymkode: 426cb...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #6 Del Skrevet 21 timer siden En gang har jeg opplevd det. Det var kyllingfileter. Anonymkode: 31364...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå