AnonymBruker Skrevet 12. april #1 Skrevet 12. april Har opplevd det en del på fisk og kylling. For eksempel på kvelden dagen før eller på dagen for «siste forbruksdag». Da lukter det litt rart. Anonymkode: 426cb...2bf
AnonymBruker Skrevet 12. april #2 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har opplevd det en del på fisk og kylling. For eksempel på kvelden dagen før eller på dagen for «siste forbruksdag». Da lukter det litt rart. Anonymkode: 426cb...2bf Er kjøleskapet ditt kaldt nok da? Anonymkode: d39ee...473 1
Daria Skrevet 12. april #3 Skrevet 12. april Datostemplingen er et sannsynlig anslag - ofte god etter, noen ganger dårlig før. Det kan handle både om varen og om oppbevaringen, hjemme og i butikk/under frakt.
17.11 Skrevet 12. april #4 Skrevet 12. april (endret) Har fått mye dårlig kjøttdeig fra Coop Obs. Jeg mistenker at varene av og til står litt lenge på pall i butikken før de får de på plass, så kjøper aldri kjøttdeig der mer. Endret 12. april av 17.11
AnonymBruker Skrevet 12. april #5 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Er kjøleskapet ditt kaldt nok da? Anonymkode: d39ee...473 Mitt er kaldt nok, har uavhengig temperaturmåler. Men det er et bra spørsmål, jeg mistenker at dette kan være problemet hos spesielt den ene butikken jeg handler i. Anonymkode: 426cb...2bf
AnonymBruker Skrevet 12. april #6 Skrevet 12. april En gang har jeg opplevd det. Det var kyllingfileter. Anonymkode: 31364...749
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå