AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Var på pub igår før jeg skulle møte samboer på en fest. Gikk sammen men en fyr til festen fra puben, en jeg ikke finner attraktiv. Men han jeg gikk sammen men kysset meg på veien, jeg ble helt perpleks og gjorde ikke motstand, det var med tunge... Jeg snakket ikke noe mere med denne mannen og kjente ingenting for han verken før etter eller under kysset. Han er ingen vi kjenner. Men burde jeg allikevel si det til samboeren min? Jeg vet jo at jeg ikke føler tiltrekning til denne mannen, men om jeg sier noe så vil kanskje samboeren min, altså kjæresten min, bli usikker.. Det er ingen risk for at min kjæreste får vite det om jeg ikke forteller det. Kjenner egentlig ikke på dårlig samvittighet i og med at det ikke var noe spennende eller følelsesmessig involvert. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 6ce20...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Hvis du mener det ikke var noe å ha dårlig samvittighet for, så er det bare å fortelle hva som skjedde. Det eneste som jeg eventuelt tenker kan være et svik er å skjule ting man tror kjæresten ikke vil like. Ærlighet og kommunikasjon kommer først i et forhold. Anonymkode: e6e09...dcb 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Hvis det ikke er noen følelser eller noe du har dårlig samvittighet for ser jeg heller ingen grunn til å si noe. Hva skal det medføre annet enn at du skaper usikkerhet? Anonymkode: 7de73...04b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Det hadde jeg ikke brukt noe energi til å fortelle noen, ei heller kvinneguiden. Anonymkode: 24a6c...9eb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Helt naturlig å fortelle det tenker jeg, det er en litt absurd situasjon som dere forhåpentligvis kan le av. Anonymkode: c88cc...82d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Det hadde jeg fortalt. Har med tillit å gjøre. Anonymkode: b35fb...494 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Du burde absolutt fortelle det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Du burde ringt til politiet. Snakk om seksuell trakassering Anonymkode: ada84...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Synes du skal øve deg på å si nei og dytte vekk. Kan alle menn bare komme bort og tungekysse deg? Anonymkode: 3df21...5cd 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Jeg hadde blitt skikkelig sint hvis noen kysset meg på munnen og det hadde jeg sagt til min mann umiddelbart, hadde jeg ventet med å si noe så hadde han kanskje ikke forstått at det var totalt uønsket fra min side. Anonymkode: f2501...f52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): jeg ble helt perpleks og gjorde ikke motstand, det var med tunge... Hva ville dere gjort? Anonymkode: 6ce20...73b Gjorde ikke motstand?!? Jeg hadde øyeblikkelig dratt til mannen så han aldri snakket til meg igjen! Anonymkode: ead4e...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Gjorde ikke motstand?!? Jeg hadde øyeblikkelig dratt til mannen så han aldri snakket til meg igjen! Anonymkode: ead4e...07b Om man blir overrumplet så er det ikke så enkelt... Anonymkode: b35fb...494 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Den er svak. Ville ikke fortalt det, men sluttet å drikke. Anonymkode: a8668...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden "Jeg følte ikke noe under kysset", altså what? Hvorfor analyserer du i det hele tatt det? Si til samboeren din at du er for laus og ledig til et fast forhold med han. Ille nok at du bare sto der og svelget tunga hans. Æsj altså. Anonymkode: e836a...3bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Gjorde ikke motstand?!? Jeg hadde øyeblikkelig dratt til mannen så han aldri snakket til meg igjen! Anonymkode: ead4e...07b Å fryse er en like naturlig reaksjon som å slåss eller å flykte. Alle er ikke skrudd sammen på samme måte, og vi har ulike ting i bagasjen. Anonymkode: c88cc...82d 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden Jeg hadde ikke sagt det. Ser ikke hva du skal oppnå med det, utenom å skape usikkerhet hos han. Anonymkode: da1ac...f0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Å fryse er en like naturlig reaksjon som å slåss eller å flykte. Alle er ikke skrudd sammen på samme måte, og vi har ulike ting i bagasjen. Anonymkode: c88cc...82d Ja,i en situasjon hvor det står om livet ditt ja! Utrolig hvordan folk misbruker dette med fight or flight 😡 Anonymkode: 3df21...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja,i en situasjon hvor det står om livet ditt ja! Utrolig hvordan folk misbruker dette med fight or flight 😡 Anonymkode: 3df21...5cd Alle er ikke som deg. Prøv å les deg opp på for eksempel mentalisering. Anonymkode: c88cc...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #19 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja,i en situasjon hvor det står om livet ditt ja! Utrolig hvordan folk misbruker dette med fight or flight 😡 Anonymkode: 3df21...5cd Fight or flight trenger ikke stå om livet da! Da vet du ikke hva det er. Anonymkode: 7085c...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Del Skrevet 6 timer siden Han bør jo gi fyren juling 👊 Anonymkode: 30622...460 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå