AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Leste denne: https://www.nrk.no/ostfold/har-sperret-av-et-omradet-med-farlige-elbilbatterier-1.17380669 Tilbakekalling i 2021...brannfare. Lukter møkkabil, det må jo være Opel-batterier? Store verdier som ligger lagret der. Mon tro hva politiet skal gjøre med dette? Anonymkode: c6deb...92d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Hvorfor bare Opel? Er jo blitt byttet ut hovedbatteri på drøssevis av batteribiler😂😂 Heia det grønne skiftet!🤪😝😝 Anonymkode: b195b...605 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor bare Opel? Er jo blitt byttet ut hovedbatteri på drøssevis av batteribiler😂😂 Heia det grønne skiftet!🤪😝😝 Anonymkode: b195b...605 Ikke meg bekjent. Kun Opel/Panasonic som hadde tilbakekalling på batteri. Jaguar fikk jo kundene til å signere NDA, men det er bare enda en fabrikk som ikke klarer å lage bil. Ellers er vel utskiftning av hovedbatteri en meget sjelden sak. Anonymkode: c6deb...92d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Hyundai har også byttet en del fremdriftsbatterier. Slik jeg oppfattet det ble disse sendt tilbake til fabrikken som produserte dem. At batteri er lagret utendørs uten noe beskyttelse høres litt underlig, det bør være en del verdier i batteriene i form av metaller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden TBL12 skrev (Akkurat nå): Hyundai har også byttet en del fremdriftsbatterier. Slik jeg oppfattet det ble disse sendt tilbake til fabrikken som produserte dem. At batteri er lagret utendørs uten noe beskyttelse høres litt underlig, det bør være en del verdier i batteriene i form av metaller? Hvilke biler har Hyundai hatt problemer med? Mitt inntrykk er at koreanerne har noen av de beste batteriene. Lite forringelse over tid. Anonymkode: c6deb...92d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå