Gå til innhold

Hvorfor blåser folk ute snørr uten papir?!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
TomKrus skrev (Akkurat nå):

Bare å sitte seg ned løypa da og drite ! Bare få det ut ! Det er så lite gjennomtenkt !

Umulig å ta deg seriøst når du ikke skiller mellom snørr og bæsj. God påske, da! 

Anonymkode: 1ca9b...eef

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Umulig å ta deg seriøst når du ikke skiller mellom snørr og bæsj. God påske, da! 

Anonymkode: 1ca9b...eef

Det er ekkelt og i snøen blir det liggende lenge ! Like lenge som piss ! Men er ikke like synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg så en mann gjøre dette på togplatformen sist jeg skulle ta toget fra Gardermoen. Der gikk grensen for min del, kjente jeg.

Anonymkode: 5d705...404

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg så en mann gjøre dette på togplatformen sist jeg skulle ta toget fra Gardermoen. Der gikk grensen for min del, kjente jeg.

Var det på tirsdag? 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har sett fler som blåser snørr ut av nesa i basseng 🤢 Mulig det er vanlig, men ekkelt!! 

Anonymkode: 5c113...1f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snok1 skrev (3 timer siden):

Var det på tirsdag? 🤗

Haha, nei det var en stund siden, men han er vel ute og flyr igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har sett fler som blåser snørr ut av nesa i basseng 🤢 Mulig det er vanlig, men ekkelt!! 

Anonymkode: 5c113...1f0

Det er vanlig. Tisse i bassenget også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har begynt å lure på om alle turgåere i byen har blitt sosialt tilbakestående autiste ellerno  ser jo helt absurd ut🤣

Anonymkode: dfaf8...8b2

Denne setningen viser noen ekle holdninger, men så lenge man tror at man faktisk er bedre enn de man snakker ned så er det vel greit. 

Anonymkode: 8563c...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Har det noen gang havnet i ansiktet ditt?

Anonymkode: dfaf8...8b2

Nei, i snøen utenfor løypa. Passer på at det ikke er folk i nærheten. Hvis jeg skulle stoppet, åpnet lomma, tatt ut papirlommetørkle, snytt meg, puttet papiret i lomma og lukketglidelåsen, ville det blitt en litt underlig skitur, særlig hvis det er veldig kaldt. Jeg kunne jo sluttet å gå på ski pga rennende nese slik at ts ikke blir støtt.

På fortau har jeg aldri «utblåsninger»

Anonymkode: aa7e3...5fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er rett og slett ekle og motbydelige vesen som ikke tenker på at noen kan få det på seg. Burde ikke være lov å gjøre sånt. Ta med papir eller hold det inne til man er i sin egen stue, gjør det der istedenfor. Æsj!🤢 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det hender jeg må gjøre det, og jeg er ikke tilbakestående autist. Jeg er allergisk mot pollen. 

Anonymkode: d0458...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gjør det. Men kun på løpetur i skogen alene. Syntes det er ufattelig ekkelt egentlig. Kunne ikke falle meg inn å gjøre det offentlig

Anonymkode: 2e468...535

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det hender jeg må gjøre det, og jeg er ikke tilbakestående autist. Jeg er allergisk mot pollen. 

Anonymkode: d0458...76b

Men er du allergisk mot papir? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Derfor jeg er nazi når det gjelder skobruk innendørs. Du går ut og tråkker i hundebæsj rester, spytt og snørr. Og går inn i heimen uten å ta av deg skoene med en gang? Ekkelt!

Anonymkode: 9fdba...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk harker opp og spytter ut snørrklyser på fortau og veier i eninga. Så at jeg blåser snørr ut i grøfta når jeg er på løpetur ser jeg ikke på som et problem i det hele tatt.

Anonymkode: 5f1ef...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er like ekkelt som at noen skulle sette seg ned ute i offentligheten og bæsje åpenlyst foran andre folk. 

Anonymkode: 6928b...217

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...