AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #41 Del Skrevet 18 timer siden TomKrus skrev (Akkurat nå): Bare å sitte seg ned løypa da og drite ! Bare få det ut ! Det er så lite gjennomtenkt ! Umulig å ta deg seriøst når du ikke skiller mellom snørr og bæsj. God påske, da! Anonymkode: 1ca9b...eef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 18 timer siden #42 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Umulig å ta deg seriøst når du ikke skiller mellom snørr og bæsj. God påske, da! Anonymkode: 1ca9b...eef Det er ekkelt og i snøen blir det liggende lenge ! Like lenge som piss ! Men er ikke like synlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #43 Del Skrevet 18 timer siden Jeg så en mann gjøre dette på togplatformen sist jeg skulle ta toget fra Gardermoen. Der gikk grensen for min del, kjente jeg. Anonymkode: 5d705...404 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 17 timer siden #44 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg så en mann gjøre dette på togplatformen sist jeg skulle ta toget fra Gardermoen. Der gikk grensen for min del, kjente jeg. Anonymkode: 5d705...404 Var det på tirsdag? 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #45 Del Skrevet 17 timer siden Har sett fler som blåser snørr ut av nesa i basseng 🤢 Mulig det er vanlig, men ekkelt!! Anonymkode: 5c113...1f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #46 Del Skrevet 14 timer siden Snok1 skrev (3 timer siden): Var det på tirsdag? 🤗 Haha, nei det var en stund siden, men han er vel ute og flyr igjen! Anonymkode: 5d705...404 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 12 timer siden #47 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har sett fler som blåser snørr ut av nesa i basseng 🤢 Mulig det er vanlig, men ekkelt!! Anonymkode: 5c113...1f0 Det er vanlig. Tisse i bassenget også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #48 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har begynt å lure på om alle turgåere i byen har blitt sosialt tilbakestående autiste ellerno ser jo helt absurd ut🤣 Anonymkode: dfaf8...8b2 Denne setningen viser noen ekle holdninger, men så lenge man tror at man faktisk er bedre enn de man snakker ned så er det vel greit. Anonymkode: 8563c...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #49 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har det noen gang havnet i ansiktet ditt? Anonymkode: dfaf8...8b2 Nei, i snøen utenfor løypa. Passer på at det ikke er folk i nærheten. Hvis jeg skulle stoppet, åpnet lomma, tatt ut papirlommetørkle, snytt meg, puttet papiret i lomma og lukketglidelåsen, ville det blitt en litt underlig skitur, særlig hvis det er veldig kaldt. Jeg kunne jo sluttet å gå på ski pga rennende nese slik at ts ikke blir støtt. På fortau har jeg aldri «utblåsninger» Anonymkode: aa7e3...5fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 4 timer siden #50 Del Skrevet 4 timer siden Folk er rett og slett ekle og motbydelige vesen som ikke tenker på at noen kan få det på seg. Burde ikke være lov å gjøre sånt. Ta med papir eller hold det inne til man er i sin egen stue, gjør det der istedenfor. Æsj!🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #51 Del Skrevet 3 timer siden Det hender jeg må gjøre det, og jeg er ikke tilbakestående autist. Jeg er allergisk mot pollen. Anonymkode: d0458...76b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #52 Del Skrevet 3 timer siden Jeg gjør det. Men kun på løpetur i skogen alene. Syntes det er ufattelig ekkelt egentlig. Kunne ikke falle meg inn å gjøre det offentlig Anonymkode: 2e468...535 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 3 timer siden #53 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det hender jeg må gjøre det, og jeg er ikke tilbakestående autist. Jeg er allergisk mot pollen. Anonymkode: d0458...76b Men er du allergisk mot papir? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #54 Del Skrevet 3 timer siden Derfor jeg er nazi når det gjelder skobruk innendørs. Du går ut og tråkker i hundebæsj rester, spytt og snørr. Og går inn i heimen uten å ta av deg skoene med en gang? Ekkelt! Anonymkode: 9fdba...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #55 Del Skrevet 3 timer siden Folk harker opp og spytter ut snørrklyser på fortau og veier i eninga. Så at jeg blåser snørr ut i grøfta når jeg er på løpetur ser jeg ikke på som et problem i det hele tatt. Anonymkode: 5f1ef...605 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #56 Del Skrevet 2 timer siden Det er like ekkelt som at noen skulle sette seg ned ute i offentligheten og bæsje åpenlyst foran andre folk. Anonymkode: 6928b...217 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå