AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #21 Del Skrevet 20 timer siden Snok1 skrev (1 minutt siden): Å snyte seg ut i lufta er kjapt, renslig og hygienisk i tillegg til å rense luftveiene. Det som ER grisete er å snyte seg i et tørkle eller papir og bære det med seg hjem i lomma sammen med nøkler og gid-vet-hva… Snyt deeg rett ut i lufta og problemet er borte idet det forlater nesevingen. Det er jo IKKE rensligt! Det treffer klærne og forbipasserende. Dem som går bak tråkker i drt ha folkeskikk. Anonymkode: dfaf8...8b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 20 timer siden #22 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo IKKE rensligt! Det treffer klærne og forbipasserende. Dem som går bak tråkker i drt ha folkeskikk. Anonymkode: dfaf8...8b2 Jeg treffer ingen andre. Det går rett på bakken og blander seg med veistøv, hundepiss, forurensning og snart pollen. Velkommen til virkeligheten, og husk å tørke av føttene før du går inn. Ta skoene av i vindfanget. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #23 Del Skrevet 20 timer siden Snok1 skrev (Akkurat nå): Jeg treffer ingen andre. Det går rett på bakken og blander seg med veistøv, hundepiss, forurensning og snart pollen. Velkommen til virkeligheten, og husk å tørke av føttene før du går inn. Ta skoene av i vindfanget. Off... noen fok er så tilbakestående i afterd ser ikke seg selv. 😅😂 jaja. Ekkle er dem uansett. Ikke for å dømme men er jo bare ekkelt. Ha folkeskikk i byen. På bygda kan dere oppføre dere som apekatter i det frie. Anonymkode: dfaf8...8b2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #24 Del Skrevet 20 timer siden Det er kjempekvalmt å se folk gjøre det der. Går de alene i tykkeste skogen, så ser jeg det jo ikke, men vi andre, hunder og barn skal måtte trø i griseriet deres på asfalt. I dag er jeg lett å få forbannet. Anonymkode: af511...80c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #25 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bor i en liten by og jeg kan ikke telle hvor mangen ganger jeg har sett joggere og vanlige folk som bare tetter det ene neseboret og blåser ut snørr på bakken som om det var spytt og det havner på klærne og treffer nesten dem som går forbi dem. Er dette en ny kul trend?! Anonymkode: dfaf8...8b2 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det der hender det en sjelden gang at jeg ser, og det er noe griseri. Folk vet da at de får snørr i nesa, og kan ta med seg et papirlommetørkle. Unnskyld, men helst en manneting å gjøre. Anonymkode: ba74d...dec Det er ingen ny trend, dette har jeg sett i alle år. Og definitivt en manneting, mulig det ligger i genene at de skal spre sine væsker. Det samme gjelder spytting. Neste gang du er på en t-banestasjon eller togperrong, se deg ut en mann og sett igang stoppeklokka. Går som regel bare noen sekunder før de er borte og spytter i sporet. Med mindre de gjør det på bakken. Dette har jeg sett alt fra fjortiser med sæggebukser til fine eldre herrer i dress gjøre. Anonymkode: ccf93...4c3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 19 timer siden #26 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Så bra det irriterer de sarte snøflakene 😂 Anonymkode: 0c494...7cd Ok, jeg får lyst til å bytte tampong neste tur. Bare hive den ut en random plass mens alle ser, langs Akerselva. Er det greit for deg? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #27 Del Skrevet 19 timer siden AprilLudgate skrev (1 minutt siden): Ok, jeg får lyst til å bytte tampong neste tur. Bare hive den ut en random plass mens alle ser, langs Akerselva. Er det greit for deg? Den du siterte er høyst sannsynlig en mann, så er redd du kan få et Hell, yeah 😆 Anonymkode: ccf93...4c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #28 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Dere burde prøve å trene selv. Anonymkode: d743d...bfb Om man trener, så kan man fint ta med seg et papirlommetørkle, når snørra renner. Trening betyr ikke at all folkeskikk kan settes til side, for enkelte, uten sosiale antenner. Anonymkode: ba74d...dec 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #29 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den du siterte er høyst sannsynlig en mann, så er redd du kan få et Hell, yeah 😆 Anonymkode: ccf93...4c3 Han hadde nok tatt den med seg hjem😂 Anonymkode: dfaf8...8b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #30 Del Skrevet 19 timer siden Greit at man ikke trenger å gjøre det på gata, men dere som sier man heller skal bruke papir, og så legge dette i lomma (yuck) bør prøve denne gamle og kjære metoden. Det funker rett og slett mye bedre, du får ut mye mer og puster lettere etterpå. Anonymkode: 59b32...cf8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #31 Del Skrevet 19 timer siden Det er det ekleste jeg vet, ved siden av spytting på gaten. Jeg blir nokså kvalm av å de akkurat de to tingene. Det har økt markant de siste 4-5 årene. Bare slutt med det, dere gale folk som tror at det er OK! Anonymkode: 8ef87...390 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #32 Del Skrevet 19 timer siden Du vandrer rundt ute blant avføring, søppel og gamle tyggiser. Men en snørrklyse er liksom noe helt hinsides? Jeg er selv kvinne, og snyter meg ofte hvis jeg er på topptur eller ute og løper. Selvfølgelig ikke foran andre mennesker. Det er effektivt, og man får ut hele klysa. De fleste klarer å unngå at snørret havner på klærne. Skulle tatt seg ut og begrave nesa i lommetørkle hvert femte minutt på langtur i kaldt vær. Anonymkode: d2cdb...563 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #33 Del Skrevet 19 timer siden Fordi de er ekle og egoistiske folk som er upåvirket av andre som beveger seg rundt dem. Anonymkode: 9a128...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 19 timer siden #34 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo IKKE rensligt! Det treffer klærne og forbipasserende. Dem som går bak tråkker i drt ha folkeskikk. Anonymkode: dfaf8...8b2 Hva sier du til folk som går tur med hund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 18 timer siden #35 Del Skrevet 18 timer siden Gammel lett omskrevet gåte: Hva er det bomsen kaster og kongen putter i lomma? Litt betenkningstid... Svaret er snørra. Så da spørs det om en vil være boms eller konge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #36 Del Skrevet 18 timer siden Snok1 skrev (2 timer siden): Å snyte seg ut i lufta er kjapt, renslig og hygienisk i tillegg til å rense luftveiene. Det som ER grisete er å snyte seg i et tørkle eller papir og bære det med seg hjem i lomma sammen med nøkler og gid-vet-hva… Snyt deeg rett ut i lufta og problemet er borte idet det forlater nesevingen. Problemet er nok ikke egentlig at de gjør det uti lufta, men nært på andre folk. Langt uti skogen ser jo ingen det. Blir litt som at man tisser ikke foran andre folk heller. Anonymkode: ad6a1...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #37 Del Skrevet 18 timer siden Jeg er kvinne, og gjør det på treningstur/skitur. Ikke når jeg er veldig nær folk, så de får det ikke på seg, men det blir nok sikkert observert. Jeg gir blanke i hva folk tenker, noen ganger må man få det ut. Anonymkode: 1ca9b...eef 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 18 timer siden #38 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg bor i en liten by og jeg kan ikke telle hvor mangen ganger jeg har sett joggere og vanlige folk som bare tetter det ene neseboret og blåser ut snørr på bakken som om det var spytt og det havner på klærne og treffer nesten dem som går forbi dem. Er dette en ny kul trend?! Serriøst ser dette så sykt ofte er ute hver dag og går tur. Har ikke joggere tid til å stoppe å snyte seg i papir? Har begynt å lure på om alle turgåere i byen har blitt sosialt tilbakestående autiste ellerno ser jo helt absurd ut🤣 Anonymkode: dfaf8...8b2 Helt absurd grisete folk, greit at man gjør det ute i fjellet eller i naturen når man er alene og ingen andre plages med det. Det er borte etter en dag. Om alle skal grise, pisse og spytte inne i byene blir det et grisehus ! Det har mange store byer i verden faktisk oppdaget og har store bøter for slikt, og det burde vi også ha. 10.000 Kroner for slik griseri og man gjør det ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 18 timer siden #39 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er kvinne, og gjør det på treningstur/skitur. Ikke når jeg er veldig nær folk, så de får det ikke på seg, men det blir nok sikkert observert. Jeg gir blanke i hva folk tenker, noen ganger må man få det ut. Anonymkode: 1ca9b...eef Bare å sitte seg ned løypa da og drite ! Bare få det ut ! Det er så lite gjennomtenkt ! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #40 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er kvinne, og gjør det på treningstur/skitur. Ikke når jeg er veldig nær folk, så de får det ikke på seg, men det blir nok sikkert observert. Jeg gir blanke i hva folk tenker, noen ganger må man få det ut. Anonymkode: 1ca9b...eef Det er veldig tydelig når folk gir blanke i hva andre tenker. Det er liksom null forsøk på å være diskret. Anonymkode: ad6a1...9b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå