Gå til innhold

Hvorfor blåser folk ute snørr uten papir?!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg  bor i en liten by og  jeg kan ikke telle hvor mangen ganger jeg har sett joggere og vanlige folk som bare tetter det ene neseboret og blåser ut snørr på bakken som om det var spytt og det havner på klærne og treffer nesten dem som går forbi dem. Er dette en ny kul trend?! Serriøst ser dette så sykt ofte er ute hver dag og går tur. Har ikke joggere tid til å stoppe å snyte seg i papir? Har begynt å lure på om alle turgåere i byen har blitt sosialt tilbakestående autiste ellerno  ser jo helt absurd ut🤣

Anonymkode: dfaf8...8b2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg  bor i en liten by og  jeg kan ikke telle hvor mangen ganger jeg har sett joggere og vanlige folk som bare tetter det ene neseboret og blåser ut snørr på bakken som om det var spytt og det havner på klærne og treffer nesten dem som går forbi dem. Er dette en ny kul trend?! Serriøst ser dette så sykt ofte er ute hver dag og går tur. Har ikke joggere tid til å stoppe å snyte seg i papir? Har begynt å lure på om alle turgåere i byen har blitt sosialt tilbakestående autiste ellerno  ser jo helt absurd ut🤣

Det der hender det en sjelden gang at jeg ser, og det er noe griseri. 
Folk vet da at de får snørr i nesa, og kan ta med seg et papirlommetørkle. 
Unnskyld, men helst en manneting å gjøre. 

Anonymkode: ba74d...dec

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er så sykt ekkelt, vemmes når jeg ser det. Hva tenker folk på? Ikke akkurat digg å tråkke i en snørrklyse. 

Anonymkode: f5f33...442

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Miljøvennlig, da.

Anonymkode: ad6a1...9b9

Ja jo.... men er det verdt det?.... nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er skikkelig vemmelig. Nesten like vemmelig som de som bruker diagnoser som skjellsord.

Jeg kjenner ikke én eneste autist som blåser snørra si slik men jeg ser fryktelig ofte funksjonsdiskriminering ala «tilbakestående autister».

Anonymkode: 4de4b...b1d

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

…..og ekstremt uappetittlig! Dette fenomenet irriterer meg også, synes snørr er skikkelig ekkelt.🤮. Det er ikke så veldig delikat med spyttklyser heller, det virker som at spesielt unge gutter synes dette er innafor. Jeg ler litt inni meg og tenker det er sammenlignbart med hannbikkjer som går og skvetter på hver lyktestolpe. Revirmarkering, liksom 

Anonymkode: 34d79...7f4

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har  overraskende nok sett kvinner og gjøre det men ja det stemmer flest mannfolk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skyldig! På langrenn. Familiesvakhet, ikke-allergisk rhinitt. 

Anonymkode: aa7e3...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er skikkelig vemmelig. Nesten like vemmelig som de som bruker diagnoser som skjellsord.

Jeg kjenner ikke én eneste autist som blåser snørra si slik men jeg ser fryktelig ofte funksjonsdiskriminering ala «tilbakestående autister».

Anonymkode: 4de4b...b1d

Jeg syntes det var en god sammenligning minner meg på da jeg så en autistisk dame dra opp bindet sitt å kaste det i skogen og brøle 🤣 ikke for å være frekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skyldig! På langrenn. Familiesvakhet, ikke-allergisk rhinitt. 

Anonymkode: aa7e3...5fe

Har det noen gang havnet i ansiktet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så bra det irriterer de sarte  snøflakene 😂

Anonymkode: 0c494...7cd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ekkelt. Er like ekkelt som om folk skulle fise høylytt offentligt som om det var kult. Ekkelt å se at det havner overalt med vinden på klærne dems. Synes bare synd på dem at dem driter seg sånn ut. '' se mamma der er mannen som blåste snørr på klærne sine''😅

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vel da får du tåle at kona du gjør det når hun går tur med deg🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Æsj!! Jeg glemmer noen ganger papir på tur og må gjøre dette i dypeste skogen langt ut på bygda uten folk i mils omkrets, jeg blir flau likevel. Hadde aldri gjort dette om noen så på, langt mindre truffet de!🤮🤮🤮

Anonymkode: a4c6b...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det er så sykt ekkelt, vemmes når jeg ser det. Hva tenker folk på? Ikke akkurat digg å tråkke i en snørrklyse. 

Anonymkode: f5f33...442

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

…..og ekstremt uappetittlig! Dette fenomenet irriterer meg også, synes snørr er skikkelig ekkelt.🤮. Det er ikke så veldig delikat med spyttklyser heller, det virker som at spesielt unge gutter synes dette er innafor. Jeg ler litt inni meg og tenker det er sammenlignbart med hannbikkjer som går og skvetter på hver lyktestolpe. Revirmarkering, liksom 

Anonymkode: 34d79...7f4

Dere burde prøve å trene selv.

Anonymkode: d743d...bfb

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Opplever det hele tiden spesielt mannlige joggere. Kommer trampende og pesende i full fart så alle andre må hoppe ut av fortauet. Og så snyte ut av begge neseborene mens de jogger videre. ÆSJ!!

Anonymkode: 3977d...505

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dere burde prøve å trene selv.

Anonymkode: d743d...bfb

Er det vanskeligt å stoppe i noen sekunder?????? Sånn serriøst? Jeg har da jogget mye selv er null problem 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Opplever det hele tiden spesielt mannlige joggere. Kommer trampende og pesende i full fart så alle andre må hoppe ut av fortauet. Og så snyte ut av begge neseborene mens de jogger videre. ÆSJ!!

Anonymkode: 3977d...505

Akkurat! Dette det treffer nesten andre. Er jo helt sjukt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å snyte seg ut i lufta er kjapt, renslig og hygienisk i tillegg til å rense luftveiene.

Det som ER grisete er å snyte seg i et tørkle eller papir og bære det med seg hjem i lomma sammen med nøkler og gid-vet-hva…

Snyt deeg rett ut i lufta og problemet er borte idet det forlater nesevingen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...