AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:27 #1 Del Skrevet lørdag kl 13:27 Er Det andre so meg? Eg har berre èin billig livsstil. Hater å reise, utenom på hytta men det er kort veg og den står der. Drikker ikj alkohol, røyker eller snuser. Er ikj så glad i middager, vil helst ha knekkebrød. Er ikkje glad i frukt men tvinger meg til å ete av og til. Hobbyene mine er strikking og gå masse turer. Ikkje glad i å gå på shopping eller. Er glad i blomster men sår frø og tar stiklinger.Har jo faste utgifter men ellers bruker eg lite penger. Dette er ikkje for å spare men fordi eg ikje har lyst på mangen av de tingene som koster. Har 4 store barn så vippser en del til de da. Dette er ikke for å skryte men lurer på om det er flere som meg? Anonymkode: 9f46f...8cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:20 #2 Del Skrevet lørdag kl 14:20 Nei jeg liker ikke en slik livsstil som din, men hvis du gjør de er så er jo det bra Anonymkode: 1ff8f...884 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:27 #3 Del Skrevet lørdag kl 14:27 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Er Det andre so meg? Eg har berre èin billig livsstil. Hater å reise, utenom på hytta men det er kort veg og den står der. Drikker ikj alkohol, røyker eller snuser. Er ikj så glad i middager, vil helst ha knekkebrød. Er ikkje glad i frukt men tvinger meg til å ete av og til. Hobbyene mine er strikking og gå masse turer. Ikkje glad i å gå på shopping eller. Er glad i blomster men sår frø og tar stiklinger.Har jo faste utgifter men ellers bruker eg lite penger. Dette er ikkje for å spare men fordi eg ikje har lyst på mangen av de tingene som koster. Har 4 store barn så vippser en del til de da. Dette er ikke for å skryte men lurer på om det er flere som meg? Anonymkode: 9f46f...8cd Jeg er noenlunde lik, kan ikke forstå livsstilen til de som orker gå på restaurant, kjøpe dyre middager, stresse opp på fjellet. Jeg leser krim bøker, vasker hjemme,rydder,pynter,tar meg av katten, griller ute med barna ( de dagene de er her) og ser på krimserie med kjæresten, kanskje en kino tur og en tur i skogen. Ekstremt hjemmekjær. Reiser til utlandet 2 ganger i året da. Liker slappe av på en strand, gjøre minste mulig.🥰 Anonymkode: af2a5...9fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:37 #4 Del Skrevet lørdag kl 14:37 Jeg liker å ha ordentlige klær, men trenger ikke massevis og skifte på med. Liker å kjøpe meg en kaffe ute iblant. Reiser nesten ikke men bruker nærmiljøet mye, turer i skogen og til stranden. Leser bøker og kjøper ei og anna bok men de fleste låner jeg på biblioteket. Liker å handle inn gode råvarer og lage god mat hjemme. God mat på restaurant er veldig dyrt. Bruker litt penger på hobbyprosjekter. Anonymkode: 1ada7...a61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:39 #5 Del Skrevet lørdag kl 14:39 Elsker å reise, og å oppleve verden, bruker et sekssifret beløp på det i året. God mat og spennende restauranter betyr mye. Gode viner. Opplevelser med mannen og venner. Har to organisasjoner som betyr mye for meg, der bidrar jeg både med tid og penger. Er mindre opptatt av hvilken bil jeg kjører. Har ikke makset boliglånet. Er tilbudsjeger, og bruker generelt ikke mer enn jeg må for samme produkt. Kan ikke alle bare leve det livet som gjør dem lykkelig? Anonymkode: 4d5bf...6fc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:41 #6 Del Skrevet lørdag kl 14:41 Samme her. Drikker ikke alkohol, verken snus eller røyk, drikker vann, ferierer i Norge, frisør et par ganger i året, benytter ikke sminke, kjøper lite klær, spiser hjemmelaget mat, trener hjemme. En sjelden gang spiser vi ute, og Norges-ferier koster jo litt de og, men ikke så mye når man ikke nyter alkohol ☺️ Anonymkode: 51277...9d3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:42 #7 Del Skrevet lørdag kl 14:42 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan ikke alle bare leve det livet som gjør dem lykkelig Det kan man såklart. Men noen ganger kan man få følelsen av å være annerledes enn flertallet og da kan det være fint å høre at vi er fler😉 Anonymkode: 1ada7...a61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:43 #8 Del Skrevet lørdag kl 14:43 Jeg spiser både middag og frukt hver dag, men er sparsom ellers. Strikking er ikke noen billig hobby, og det koster å eie hytte. Bortsett fra maten høres du ganske vanlig ut. Anonymkode: 34e98...cf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:45 #9 Del Skrevet lørdag kl 14:45 Jeg liker å leve enkelt. Trenger ikke mye i hverdagen for å gi meg glede. Anonymkode: a7661...511 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:49 #10 Del Skrevet lørdag kl 14:49 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er Det andre so meg? Eg har berre èin billig livsstil. Hater å reise, utenom på hytta men det er kort veg og den står der. Drikker ikj alkohol, røyker eller snuser. Er ikj så glad i middager, vil helst ha knekkebrød. Er ikkje glad i frukt men tvinger meg til å ete av og til. Hobbyene mine er strikking og gå masse turer. Ikkje glad i å gå på shopping eller. Er glad i blomster men sår frø og tar stiklinger.Har jo faste utgifter men ellers bruker eg lite penger. Dette er ikkje for å spare men fordi eg ikje har lyst på mangen av de tingene som koster. Har 4 store barn så vippser en del til de da. Dette er ikke for å skryte men lurer på om det er flere som meg? Anonymkode: 9f46f...8cd Hvordan mener du at du lever «billig»? En hytte koster en betydelig pengesum i ting som strøm, kommunale avgifter, forsikring, eiendomsskatt, normalt periodisk vedlikehold og nedbetaling av lån pluss alternativ kost av oppbundet kapital. En helt «normal» hytte koster i året 75-150 000 kroner. Om naboen bruker 65 000 på ferie lever hen altså billigere enn deg, ts. Og strikking er ikke en billig hobby. Jeg har sett prisen på garn. Du lever helt normalt. At du ikke liker middag og at du spiser «billig» er også en logikk uten faktisk rasjonale. Igjen - prisen på en porsjon brød/knekkebrød med pålegg er ikke lavere enn for helt normal hjemmelaga middag. Den kan være det, men det kan også godt være omvendt. Anonymkode: 0eb72...f75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:53 #11 Del Skrevet lørdag kl 14:53 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det kan man såklart. Men noen ganger kan man få følelsen av å være annerledes enn flertallet og da kan det være fint å høre at vi er fler😉 Anonymkode: 1ada7...a61 Å være annerledes trenger ikke å være feil😊 Har venner som lever som deg og selv om jeg ikke hadde trivdes med å leve slik er de fornøyde og det er det viktigste Anonymkode: 1ff8f...884 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå