AnonymBruker Skrevet i går, 13:50 #21 Del Skrevet i går, 13:50 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller er det slutty? Anonymkode: 7aab4...f5b Slutty. Hvorfor vil du det? For å tirre han? Anonymkode: a32f4...176 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:58 #22 Del Skrevet i går, 13:58 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det viser hvert fall at du har et sterkt ønske om at han skal glo masse på puppene dine. Du hadde jo ikke gått sånn om du skulle ha truffet moren eller faren din for en kaffe. Anonymkode: 1cc6e...0e7 Jeg går sånn over alt. Med foreldrene mine, på jobb og på date. Man ser mannlige brystvorter hele tiden, er ikke verre at folk kan se mine gjennom klær. Anonymkode: 87553...243 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:34 #23 Del Skrevet i går, 14:34 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg er dame og jeg ser med en gang når noen ikke har bh. Så ja. Anonymkode: e8384...c05 Det er imponerende! Så hvis jeg med mine a-cup sitter med en høyhalset skjorte og dressjakke over, så ser du det? Eller hettegenser? Eller stram singlet med løs skjorte over? Ser du forskjellen igjennom en hettegenser om jeg har sportsbh, pushup eller blonder også? Anonymkode: 6fa21...ffb 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:23 #24 Del Skrevet i går, 16:23 Jeg har store pupper, og hadde ikke gjort det. Og de henger ikke, er runde og fine, men det blir veldig synlig. Anonymkode: 0ee4f...fb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #25 Del Skrevet 13 timer siden Kommer nok litt an på klærne, rett og slett. Anonymkode: 584d6...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12 timer siden #26 Del Skrevet 12 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): Eller er det slutty? Anonymkode: 7aab4...f5b Du må jo ikke spørre de som ikke skal treffe deg da😅 Kan du ikke bare gjøre det? Det hører til sjeldenheten, at menn synes du er for slutty. Jeg er 100% skråsikker på at dette går bra TS🪄👏 Endret 12 timer siden av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 12 timer siden #27 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det viser hvert fall at du har et sterkt ønske om at han skal glo masse på puppene dine. Du hadde jo ikke gått sånn om du skulle ha truffet moren eller faren din for en kaffe. Anonymkode: 1cc6e...0e7 Hva vet du om det? BH eller ikke, velg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #28 Del Skrevet 12 timer siden Spørs hva intensjonen med daten er. Hvis du bare vil ha et enkelt ligg, er det bare å bjuda på. Anonymkode: 21b11...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå