AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Har hatt Samsung i alle år, ikke så mye som en liten sprekk har jeg fått på den. Så hadde jeg iPhone i et år før skjermen knuste. Knuser deres skjerm lettere, eller har jeg bare hatt flaks med Samsung? Anonymkode: 9d20d...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Jeg har hatt iPhone siden 2010, eneste gangen jeg knuste skjermen var da jeg mista den ned i skarpe steiner. Anonymkode: 49cb2...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Har hatt IPhone i mange år. Aldri knust skjermen. Anonymkode: a61ea...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Har hatt Iphone i hvertfall 12-13 år nå, aldri knust en skjerm. Eneste gangen jeg har skaden den var en gang jeg slapp den i asfalten, men selv da var det bare et lite hakk i ene siden. Anonymkode: 8a175...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Hmm mulig det var en svakhet i min da, eller jeg var uheldig med hvordan jeg mistet den. Mistet den rett ned, med skjermen ned. Anonymkode: 9d20d...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Kjenner ingen med en iphone som ikke har knust skjerm. På folkehøgskolen så hadde romkameraten min iphone. Hun hadde på seg løse jeans og hadde telefonen i baklommen. Satt seg ned på sengen og vipps så knuste skjermen. Så lite skulle det til. Jeg har alltid hatt samsung, aldri hatt så mye som en sprekk i skjermen. Anonymkode: 1e1ed...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Her har jeg, mannen min og våre 2 barn hatt iPhone i over 15 år, begge barna har diagnoser, ene av de har ødelagt mye opp gjennom årene. Men ingen av oss har knust skjermen. Når jeg tenker på det er det nesten utrolig. Anonymkode: 2d31b...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Her har jeg, mannen min og våre 2 barn hatt iPhone i over 15 år, begge barna har diagnoser, ene av de har ødelagt mye opp gjennom årene. Men ingen av oss har knust skjermen. Når jeg tenker på det er det nesten utrolig. Anonymkode: 2d31b...725 Har dere mistet de i gulvet da? Anonymkode: 9d20d...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden Har hatt både ulike android-telefoner og iPhone og aldri knust en eneste skjerm. Bruker ikke hverken deksel eller skjermbeskyttelse, og alle mobilene mine har falt ned flere ganger. Anonymkode: b41bf...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har dere mistet de i gulvet da? Anonymkode: 9d20d...e73 Ja, flere ganger. Anonymkode: 2d31b...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Har hatt iPhone siden den første kom ut i USA i 2007. Fikk en kompis til å handle telefonen da han var der borte. Har aldri hatt andre telefonmerker etter dette, og jeg har aldri knust en skjerm, selv om de har dundret i gulv og i bakken temmelig ofte . Anonymkode: 21f40...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har hatt iphone i mange år nå, og har aldri knust noen av de. Har mistet de i bakken flere ganger, både på fliser og på asfalten og aldri fått så mye som et hakk i den. Anonymkode: 63bcd...bc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Har knust mange iPhoner. Er det dumt å fortsette å bruke de om de er knust? Lurt på dette lenge. Anonymkode: 597f6...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Har mishandlet iPhone i 10 år og bare knust en skjerm. De har alle levd forferdelige liv. Har og knust en Samsung, så de står likt. Anonymkode: 81159...bc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har hatt iPhone så lenge jeg kan huske og aldri knust eller ødelagt tlf på noen måte. Har mistet den i flisegulvet hjemme og på jobb, men ingen skramme. Tlf jeg skriver med nå var ny da iPhone 10 kom ut (ca 7 år +/-) og fungerer helt supert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå