AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #21 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg tror vi hadde fått en bedre verden hvis folk hadde sluttet å påstå at de kan føle energier, spå i Tarot, snakke med døde mennesker osv. Da hadde verden også blitt et mer harmonisk sted, for da hadde ingen kranglet om dette. Jeg hadde glatt tatt harmonisk i stedet for mindre kjedelig. Krangling om irrasjonelle ting er noe av det verste jeg vet. Folk må gjerne tro på både påskeharen, Julenissen, Jesus og Allah, men de trenger ikke å påføre rasjonelle mennesker sin irrasjonelle tankegang. Jeg er drit lei av "Dureker", "Bendrisser", "klarsynte som tar 29 kroner minuttet for å fortelle deg masse svada og alle andre som påstår at de har gaver som svært få andre har. Er de da spesielt utvalgte, tenker dere? Hvorfor er det noen. Hvis mennesker kan inneha slike evner, så hadde vi alle hatt dem. Jeg også. Folk må slutte å tulle og late som at de kan se og føle ting som ikke er der. Hadde vi vært litt tøffere med slike mennesker, så hadde de havnet i psykiatrien, der jeg er sikker på at mange av dem egentlig hører hjemme. Anonymkode: 73d7f...bf0 Den var stygg… Anonymkode: cd269...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå