AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden For et par år siden ble jeg lagt inn på sykehuset etter at et tre falt over meg, og knuste bl.a ribbein, en skulder og bekken/ lårbein. Jeg lå på sykehuset i over 3 uker og var veldig medtatt, og hadde lang rekonvalesens hjemme og er enda ikke bra. Nå er hun innlagt for en veldig vanlig rutineoperasjon som innebærer én til tre dager på sykehus. Saken er at når jeg var innlagt så kom hun ikke på besøk før den nest siste dagen (etter at mannen hennes beordret henne til å besøke meg) og da var hun der i 10 minutter, fordi hun synes det luktet ekkelt og man kunne bli smittet med alt mulig, mente hun. Nå når hun er så vidt innenfor dørene på sykehuset, ønsker hun at jeg skal komme på besøk så fort som mulig, noe jeg ikke har behov for. Da jeg lå hjemme i månedsvis etter at jeg kom ut fra sykehuset, kom hun heller ikke på besøk, men ringte et par ganger og da snakket hun for det meste om seg selv. Er jeg like dårlig som henne hvis jeg ikke besøker henne før hun skrives ut? Anonymkode: bad3c...332 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For et par år siden ble jeg lagt inn på sykehuset etter at et tre falt over meg, og knuste bl.a ribbein, en skulder og bekken/ lårbein. Jeg lå på sykehuset i over 3 uker og var veldig medtatt, og hadde lang rekonvalesens hjemme og er enda ikke bra. Nå er hun innlagt for en veldig vanlig rutineoperasjon som innebærer én til tre dager på sykehus. Saken er at når jeg var innlagt så kom hun ikke på besøk før den nest siste dagen (etter at mannen hennes beordret henne til å besøke meg) og da var hun der i 10 minutter, fordi hun synes det luktet ekkelt og man kunne bli smittet med alt mulig, mente hun. Nå når hun er så vidt innenfor dørene på sykehuset, ønsker hun at jeg skal komme på besøk så fort som mulig, noe jeg ikke har behov for. Da jeg lå hjemme i månedsvis etter at jeg kom ut fra sykehuset, kom hun heller ikke på besøk, men ringte et par ganger og da snakket hun for det meste om seg selv. Er jeg like dårlig som henne hvis jeg ikke besøker henne før hun skrives ut? Anonymkode: bad3c...332 Da forteller du henne hvor var du sist når du trengte hun? i 3uker og tiden etter.. Anonymkode: 6726a...b53 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blindfold69 Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Trenger ikke hevne seg da, besøk henne og lat som ikkeno♥️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden Hva med å slutte å være venninner? Anonymkode: 8931b...dd6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden Hvorfor er dere venner? Dropp henne Anonymkode: 558a5...9b1 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden Blindfold69 skrev (1 minutt siden): og lat som ikkeno hvorfor det? Hadde det ikke vært greit å være ærlig? Et vennskap bør jo tåle såpass Anonymkode: d5094...8b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Del Skrevet 17 timer siden Så du besøker ikke henne fordi hun var dårlig å besøke deg? Da er du dårlig venn, fremstår som bitter og hevngjerrig. Anonymkode: 33fac...210 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Del Skrevet 17 timer siden Blindfold69 skrev (4 minutter siden): Trenger ikke hevne seg da, besøk henne og lat som ikkeno♥️ Dårligste tipset. Å strekke seg langt for mennesker som ikke gir noe tilbake, hva vinner man på det? Annet enn å bli utbrent fordi man må stille opp overalt, og etterhvert igjen oppleve at dette er folk en absolutt ikke kan regne med. Det er ikke snakk om å hevne seg, der handler om å ha respekt for seg selv og sette grenser for å ha det godt med seg selv. Anonymkode: 1026c...b52 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): For et par år siden ble jeg lagt inn på sykehuset etter at et tre falt over meg, og knuste bl.a ribbein, en skulder og bekken/ lårbein. Jeg lå på sykehuset i over 3 uker og var veldig medtatt, og hadde lang rekonvalesens hjemme og er enda ikke bra. Nå er hun innlagt for en veldig vanlig rutineoperasjon som innebærer én til tre dager på sykehus. Saken er at når jeg var innlagt så kom hun ikke på besøk før den nest siste dagen (etter at mannen hennes beordret henne til å besøke meg) og da var hun der i 10 minutter, fordi hun synes det luktet ekkelt og man kunne bli smittet med alt mulig, mente hun. Nå når hun er så vidt innenfor dørene på sykehuset, ønsker hun at jeg skal komme på besøk så fort som mulig, noe jeg ikke har behov for. Da jeg lå hjemme i månedsvis etter at jeg kom ut fra sykehuset, kom hun heller ikke på besøk, men ringte et par ganger og da snakket hun for det meste om seg selv. Er jeg like dårlig som henne hvis jeg ikke besøker henne før hun skrives ut? Anonymkode: bad3c...332 Nja, hvis du lar være å besøke henne fordi hun ikke besøkte deg, synes jeg du er utrolig barnslig! Anonymkode: 1cd12...e22 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Del Skrevet 17 timer siden Er helt ok å legge like lite innsats i vennskapet som det hun gjør. Anonymkode: 70e88...839 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MizzVic Skrevet 17 timer siden #11 Del Skrevet 17 timer siden "Jeg fikk litt nok av sykehuset da jeg lå inne i 5 uker selv. Syns det lukter rart der og vil ikke bli smittet med noe. Kommer på besøk når du er tilbake hjemme ❤️" Sånn. Man høster som man sår. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #12 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): For et par år siden ble jeg lagt inn på sykehuset etter at et tre falt over meg, og knuste bl.a ribbein, en skulder og bekken/ lårbein. Jeg lå på sykehuset i over 3 uker og var veldig medtatt, og hadde lang rekonvalesens hjemme og er enda ikke bra. Nå er hun innlagt for en veldig vanlig rutineoperasjon som innebærer én til tre dager på sykehus. Saken er at når jeg var innlagt så kom hun ikke på besøk før den nest siste dagen (etter at mannen hennes beordret henne til å besøke meg) og da var hun der i 10 minutter, fordi hun synes det luktet ekkelt og man kunne bli smittet med alt mulig, mente hun. Nå når hun er så vidt innenfor dørene på sykehuset, ønsker hun at jeg skal komme på besøk så fort som mulig, noe jeg ikke har behov for. Da jeg lå hjemme i månedsvis etter at jeg kom ut fra sykehuset, kom hun heller ikke på besøk, men ringte et par ganger og da snakket hun for det meste om seg selv. Er jeg like dårlig som henne hvis jeg ikke besøker henne før hun skrives ut? Anonymkode: bad3c...332 Skjerp deg litt, her da. Det er ingen plikt å dra på sykebesøk, slik du mener. Vil, kan ønsker man ikke gå på sykebesøk så lar man være. Er du opptatt så er du opptatt, med noe annet enn Sykebesøk. Anonymkode: e61c4...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #13 Del Skrevet 17 timer siden Hadde ikke besøkt henne om det ikke passer. Og når hun har kommet seg så evt snakk om det. Eller ikke. Du trenger ikke. Om hun ikke skjønner det selv, så tror jeg ikke du greier å forklare det heller. Det er ikke å være smålig å ikke besøke henne nå. Det er å stå opp for deg selv. Men hadde sendt sms eller ringt. Det du evt kan gjøre er å stikke innom en tur når hun er kommet hjem. Hvis hun tar det opp, så si det som det er. Anonymkode: dd3f9...b1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #14 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde ikke besøkt henne om det ikke passer. Og når hun har kommet seg så evt snakk om det. Eller ikke. Du trenger ikke. Om hun ikke skjønner det selv, så tror jeg ikke du greier å forklare det heller. Det er ikke å være smålig å ikke besøke henne nå. Det er å stå opp for deg selv. Men hadde sendt sms eller ringt. Det du evt kan gjøre er å stikke innom en tur når hun er kommet hjem. Hvis hun tar det opp, så si det som det er. Anonymkode: dd3f9...b1b Hun har minnet meg på i flere dager at hun skulle inn og ta denne operasjonen, og jeg sendte "god bedring" og "lykke til" melding til henne den dagen hun blev operert. Da jeg skadet meg for 6 år siden bodde vi i samme strøk og det var lettvint for henne å besøke meg, men nå bor vi tre mil unna hverandre og for meg som ikke klarer å kjøre bil på grunn av at jeg sliter med et ødelagt bein etter ulykken, så må jeg ta buss. Jeg lå hjemme alene etter ulykken, mens hun har familie rundt seg til å hjelpe henne og til selskap. Ts Anonymkode: bad3c...332 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #15 Del Skrevet 17 timer siden Nei, ikke noe å ha dårlig samvittighet for. Anonymkode: b26e5...fe0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #16 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da jeg skadet meg for 6 år siden Ts Anonymkode: bad3c...332 6 år siden og du gnukker fortsatt på at hun ikke besøkte deg på sykehuset. Seriøst?? Anonymkode: 2ce32...c80 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #17 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): 6 år siden og du gnukker fortsatt på at hun ikke besøkte deg på sykehuset. Seriøst?? Anonymkode: 2ce32...c80 Jeg gnukker ikke fortsatt på det, men husket selvfølgelig på det da hun er så giret på at jeg må komme på besøk til henne minutter etter at hun har våknet etter operasjonen. Ts Anonymkode: bad3c...332 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #18 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg gnukker ikke fortsatt på det, men husket selvfølgelig på det da hun er så giret på at jeg må komme på besøk til henne minutter etter at hun har våknet etter operasjonen. Ts Anonymkode: bad3c...332 Du er fortsatt bitter over det, ellers hadde du ikke tillagt det noen verdi. Hvorfor har du ikke vært ærlig med henne om at det plaget deg at hun ikke kom på besøk til deg før siste dagen, og at hun bare var der i 10 minutter. Hvor lenge hadde du ønsket at hun ble? Tenker du at dere har like behov? Hvorfor vil du ikke stille opp for din venninne om hun har ytret ønske om at du kommer på besøk? Men du vil heller straffe henne fordi hun ikke kunne møte dine behov? Og dette vil du gjøre uten at du har nevnt noe om den bitterheten du har båret på i seks år? Dere har et overfladisk vennskap virker det som og er ikke ærlige med hverandre, og du har en passiv aggressiv stil. Anonymkode: 32c47...13d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #19 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Du er fortsatt bitter over det, ellers hadde du ikke tillagt det noen verdi. Hvorfor har du ikke vært ærlig med henne om at det plaget deg at hun ikke kom på besøk til deg før siste dagen, og at hun bare var der i 10 minutter. Hvor lenge hadde du ønsket at hun ble? Tenker du at dere har like behov? Hvorfor vil du ikke stille opp for din venninne om hun har ytret ønske om at du kommer på besøk? Men du vil heller straffe henne fordi hun ikke kunne møte dine behov? Og dette vil du gjøre uten at du har nevnt noe om den bitterheten du har båret på i seks år? Dere har et overfladisk vennskap virker det som og er ikke ærlige med hverandre, og du har en passiv aggressiv stil. Anonymkode: 32c47...13d Typisk kg idiot svar. Anonymkode: b26e5...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #20 Del Skrevet 15 timer siden Hvis dere ikke har klart ordne opp etter seks år, og du har behov for å markere deg og gjengjelde dette seks år senere, så vil jeg si du er en dårlig venninne ja. Hun var en dårlig venninne da, absolutt! Men har du virkelig ett behov for å synke ned på det nivået selv? Er det slik du selv ønsker være? Anonymkode: 144ab...87d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå