AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:43 #141 Del Skrevet mandag kl 13:43 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei igjen❤️Du må ikke la "it-angst" skremme deg bort fra diakonyrket!! Data er bare en liten del av arbeidshverdagen, og tro meg: man trenger overhode ikke være noen dataingeniør for å mestre det lille av data-teknisk som brukes ila en arbeidshverdag. For de fleste skal it-biten være håndterlig, ellers er det bare å spørre kollegaer eller de som eier it-løsningen, de har gjerne en avdeling man kan ringe til for hjelp og it-support. Jeg er ikke noe it-geni selv men som regel finner man ut av det med litt hjelp❤️😇👍I mange yrker må man uansett innom et eller anna datasystem, kommer lissom ikke unna sånn som det har blitt i dag. Men jeg vil tro den it-sperren/angsten sitter mest i hodet. Hopper du i det og først har kommet over kneika så er jeg sikker på at du føler det går mye bedre enn du tenkte på forhånd❤️❤️😀 Anonymkode: 5b6c2...e0f Tusen takk for gode ord. Håper jeg kan bli diakon, har også søkt på diakon deltidsstudier nå fra høsten av 😊❤️ Anonymkode: 20ceb...e02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:51 #142 Del Skrevet mandag kl 13:51 Jeg tjener minst 600K - lønnen kan variere. Jobber deltid med web og grafisk for en veletablert bedrift. Har også bil og litt frynsegoder. Håper å jobbe fullt, da vil jeg tjene ganske godt. Anonymkode: 82be7...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:01 #143 Del Skrevet mandag kl 14:01 AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 12.37): Hvor gammel er du? Hva har du i lønn? Og hva jobber du med? Selv er jeg 100% fast ansatt i en bank, og har en fast årslønn på 684.000,- (ingen bonus/tillegg utover dette). Er 32 år og har vært hos samme arbeidsgiver i 5 år. Anonymkode: 21203...813 59. Egentlig "pensjonert" fra eget selskap, så jeg tar ut 700 000 i året, men det er endel "frynsegoder" i bildet som gjør at reell lønn slik andre ser det, ligger rundt 1 000 000. Jeg har drevet selskapet i 10 år, og har overlatt det til daglig drift hos en yngre kvinne, men hun er i permisjon for tiden , så jeg har en liten vikarperiode for å sikre drift og ordrereserve. Anonymkode: 5eff2...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 01:50 #144 Del Skrevet tirsdag kl 01:50 AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 21.20): Det er jo spinnvilt..hvorfor streiker dere ikke?? Anonymkode: d01f2...1f7 Jeg synes godt at hun/han kunne tatt med hva den reelle lønnen er... I tillegg til grunnlønnen har man faste tillegg, og utbetaling avhenger selvsagt også av turnus, og faktisk arbeidstid. I politiet jobber man til alle tider. Mange politifolk, for eksempel politioverbetjenter, tjener over en mill. Dette blir ikke skrevet fordi man skal være fornøyd med politilønningene, for der er det mye å gå på, men man skal likevel være så ærlig at man ikke svartmaler totalt. Anonymkode: a3ddf...bea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 03:25 #145 Del Skrevet tirsdag kl 03:25 AnonymBruker skrev (På 16.4.2025 den 16.34): IT-konsulent i 80% stilling. Ca.550 000,- i året. Ingen relevant utdanning. Fri helger og røde dager. Har kun hjemmekontor. Ikke noe mas ikke noe stress. Veldig fornøyd. Anonymkode: 91252...ef8 Hva gjør du i jobben? Anonymkode: 65364...8c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå