AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #41 Del Skrevet 8 timer siden Er 42 år, jobber 100% som bonde, ble vel max 50 000,- i lønn i fjor. Anonymkode: 2b52e...9ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #42 Del Skrevet 8 timer siden Kjører lastebil og hadde 695.000 i skattbar inntekt 2024. Anonymkode: c2b71...2ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #43 Del Skrevet 6 timer siden Er dame på 40 år (84-modell). Sykepleier grunnutdanning med full ansiennitet. Jobber 100% fast i kommunen hjemmesykepleie og ca. 30-40% som ekstravakt på sykehus i tillegg til fast stilling. Har i gjennomsnitt 890000 kr brutto i året. Anonymkode: bfd02...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #44 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Seniorrådgiver i staten - 850 k. 39 år, mastergrad. Anonymkode: 47fdc...846 Seniorrådgiver i staten, jurist - 1.050.000,-. Anonymkode: 9997a...fd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #45 Del Skrevet 6 timer siden 43 år. Sykepleier (hjemmesykepleie). Full ansiennitet. Grunnlønn 665' + ca 40' i kveld/helgtillegg. Anonymkode: e648b...4e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #46 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): 31 år, etterforsker i politiet. 467 000 Anonymkode: 154f2...ee0 Det er jo spinnvilt..hvorfor streiker dere ikke?? Anonymkode: d01f2...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #47 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): 43 år. Sykepleier (hjemmesykepleie). Full ansiennitet. Grunnlønn 665' + ca 40' i kveld/helgtillegg. Anonymkode: e648b...4e0 Da jobber du ikke i Oslo kommune som meg for å si det sånn. Beste lønna for sykepleiere i hele landet hørte jeg. Anonymkode: bfd02...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #48 Del Skrevet 5 timer siden I 50-årene. Maks ansiennitet som lærer (får ikke mer etter 16 år). Jeg har mastergrad, pluss mange år ekstra med utdanning, så jeg er lektor med tilleggsutdanning, pluss uttelling for enda et år tilleggsutdanning, men nå får jeg ikke mer lønn uansett hvor mye mer utdanning jeg tar. Får lønn for 7 års utdanning, men har 8,5. Har litt over 800k i grunnlønn, men med vikartimer og diverse tillegg kan jeg tjene mellom 850-870k i året. Anonymkode: 0bfbf...3d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monahagen Skrevet 5 timer siden #49 Del Skrevet 5 timer siden Jeg får dra ned snittet litt her, skolesekretær kr 539500,- i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #50 Del Skrevet 2 timer siden 44 år, selvstendig næringsdrivende fotterapeut, ca 800 000 i året. Utdannet fra videregående skole. Anonymkode: bcc7f...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå