Gå til innhold

Er alle attraksjonene i Kristiansand dyrepark åpne?

BareMegAlene

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg prøvde å ringe dem mem stod i telefonkø i nesten 1t og ga opp, det er utrolig dårlig. Tenkte å prøve lykken her.

Nå er det flere år siden jeg var der. Men tenker å dra dit nå til mandag. Men lurer på hvordan det er med attraksjoner? Sist vi var der var mange av dem stengt (høst) og drt synes vi er dårlig. Har noen vært der nylig og vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sjekket hjemmesiden? Det er ikke like mye åpent nå som midt i fellesferien, nei. 

Anonymkode: 07a39...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så opptatt av badelandet, så ddn vet jeg er stengt. Men er jo kjedelig når mye er stengt. Man drar ikke helt dit bare for å se på dyra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket appen nå, ut ifra den skal de fleste attraksjonene være åpent på mandag (tømmerenna, fallet, karusellen, bob-banen, traktorbanen..) 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mano89 skrev (13 minutter siden):

Sjekket appen nå, ut ifra den skal de fleste attraksjonene være åpent på mandag (tømmerenna, fallet, karusellen, bob-banen, traktorbanen..) 🙂

Ja det meste men ikke kaptein sabeltann skipet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan vel ikke være noen attraksjon å se dyr i bur…

Anonymkode: 9ae17...0cf

Enig at i 2025 folk synes slik dyremishandling er en atraksjon 😡

Hva fæn gjør en giraff og elefant i Norge... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AlexandraX skrev (10 minutter siden):

Enig at i 2025 folk synes slik dyremishandling er en atraksjon 😡

Hva fæn gjør en giraff og elefant i Norge... 

Ja. Det satt langt inne, men etter masing om å se den dyreparken var jeg der for 3 år siden. Ble trist når jeg seg så tigerne der gå i ring etter ring etter ring… Etter det. Aldri mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja. Det satt langt inne, men etter masing om å se den dyreparken var jeg der for 3 år siden. Ble trist når jeg seg så tigerne der gå i ring etter ring etter ring… Etter det. Aldri mer. 

Enig. Det gjør bare vondt å være i Dyreparken. Vi må dit ofte med jobb på teambuilding og jeg blir bare lei meg av å se dyrene. 

til TS: Dyreparken har høysesong og lavsesong. Nå er det lavsesong som vil si at det er mindre tilbud enn i høysesongen om sommeren. Vil du være der når alt er åpent må du dra på sommeren og være der samtidig med det store rushet og køene.

Anonymkode: 1709f...136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...