Gå til innhold

Spørsmål og hygiene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Beklager at jeg skriver dette litt sånn detaljert

Okay her er  saken. Jeg er en voksen dame som i den siste tiden har slitt veldig med magen, dvs den kan være fin og så helt ut av det blå kommer det skikkelig diare. Og det er her jeg sliter. For jeg rekker ikke alltid do og av og til skjer det uhell, som gjør at jeg må ha klesskift. jeg takler det men så er det jo sånn at jeg da vasker meg/ dusjer og det virker rent men plutselig kan jeg kjenne at jeg få noe i undertøyet og da er det litt rester og uansett hvor godt jeg vasker meg så skjer det samme gang etter gang. Og jeg har vært igjennom rekke undersøkelser men de finner ikke noe. Men hvordan i alle dager skal jeg få dette problemet vekk, altså om dere skjønner

Anonymkode: 6e29b...4f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan høres ut som du har litt inkontinens for avføring siden det er rent og så kommer det ut avføring likevel? Du bør i alle fall bruke noen slags innlegg tenker jeg der bak for at det ikke skal havne direkte i undertøyet hvis dette er noe som skjer ofte. 

Hvis de ikke finner noe har du sannsynligvis IBS, har legen din sagt noe om det? Mange med IBS får det bedre på lav FODMAP-diett. Dette kan du Google. Selv har jeg funnet ut at det er fiberrik mat jeg ikke tåler. 

Anonymkode: ed277...474

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Beklager at jeg skriver dette litt sånn detaljert

Okay her er  saken. Jeg er en voksen dame som i den siste tiden har slitt veldig med magen, dvs den kan være fin og så helt ut av det blå kommer det skikkelig diare. Og det er her jeg sliter. For jeg rekker ikke alltid do og av og til skjer det uhell, som gjør at jeg må ha klesskift. jeg takler det men så er det jo sånn at jeg da vasker meg/ dusjer og det virker rent men plutselig kan jeg kjenne at jeg få noe i undertøyet og da er det litt rester og uansett hvor godt jeg vasker meg så skjer det samme gang etter gang. Og jeg har vært igjennom rekke undersøkelser men de finner ikke noe. Men hvordan i alle dager skal jeg få dette problemet vekk, altså om dere skjønner

Anonymkode: 6e29b...4f0

Du ber fastlegen om en blå resept på enten bleietruser eller bleier. Du kan ikke gå rundt og lekke i klærne uansett om du har en diagnose eller ikke. Høres ut som ibs. 

Anonymkode: 59812...9aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...