AnonymBruker Skrevet i går, 08:49 #1 Del Skrevet i går, 08:49 Eller et verktøy for å finne din beste match? Anonymkode: a2a97...657 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:58 #2 Del Skrevet i går, 08:58 Alle jeg kjenner bruker det som underholdning. Aldri hatt tinder selv, men sitter iblant på venners tinder bare for gøy. Anonymkode: 10763...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:00 #3 Del Skrevet i går, 09:00 Håper på det beste, men forventer det verste. Anonymkode: 7cc08...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:01 #4 Del Skrevet i går, 09:01 Bruker det for tidsfordriv og bekreftelse. Anonymkode: df201...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:03 #5 Del Skrevet i går, 09:03 Underholdning Anonymkode: d7bb5...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet i går, 09:52 #6 Del Skrevet i går, 09:52 Verken spill eller spesielt mye underholdning. Jeg leter etter en kjæreste og kun det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet i går, 10:24 #7 Del Skrevet i går, 10:24 Mardina skrev (31 minutter siden): Verken spill eller spesielt mye underholdning. Jeg leter etter en kjæreste og kun det. Jepp, samme her. Ikke på Tinder da, bruker Sukker. Og sjelden appen, foretrekker PC. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:28 #8 Del Skrevet i går, 10:28 Ja bruker d som underholdning når jeg kjeder meg Anonymkode: da1e6...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet i går, 11:31 #9 Del Skrevet i går, 11:31 Mardina skrev (1 time siden): Verken spill eller spesielt mye underholdning. Jeg leter etter en kjæreste og kun det. Samme her, men skal jo innrømme at det blir litt doomswiping. Om det er underholdende er en annen sak da, kanskje heller det motsatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:39 #10 Del Skrevet i går, 11:39 Mardina skrev (1 time siden): Verken spill eller spesielt mye underholdning. Jeg leter etter en kjæreste og kun det. Samme her. Anonymkode: 0d26a...f41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:52 #11 Del Skrevet i går, 11:52 Underholdning og tidsfordriv ja Anonymkode: 134e8...9c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #12 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Alle jeg kjenner bruker det som underholdning. Aldri hatt tinder selv, men sitter iblant på venners tinder bare for gøy. Anonymkode: 10763...be9 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja bruker d som underholdning når jeg kjeder meg Anonymkode: da1e6...a85 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Underholdning og tidsfordriv ja Anonymkode: 134e8...9c9 ikke glem dette neste gang du klager på en mann Anonymkode: cfa4d...821 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden Spill og underholdning. Definitivt. Anonymkode: 929da...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå