Gå til innhold

Han sa han var interessert og ikke kun ute etter sex, allikevel....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, flere ganger. Kun snap som han lett kunne sende til hvem som helst. Altså ingenting personlig, spørsmål osv.

Anonymkode: 03836...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker menn godt kunne skrudd på de små grå litt og skjønt at på sikt lønner det seg ikke å "si en ting og gjøre noe annet" på den måten. Det er ikke kvinner som er "godtroende", men at et forhold åpenbart ikke kan baseres på mistro og forventning om å bli løyet til.

Så, vi har da denne tråden hvor TS (gitt at historien er sann, men den virker ikke som oppspinn) blir løyet til for at noen "bare måtte ha seg et ligg" og valgte å være en løgnaktig drittsekk i prosessen, mens enkelte bruker prøver late som at det er å forvente fra menn at man lar alt av moral og fornuft være avskrudd. Mens, andre tråder går mer i "ånei, kvinner er så kravstore". "Oi, vi har en datingkrise, og det er feminismens skyld" og diverse annet sludder. Summen av en god haug slike erfaringer er det som gjør det vrient for menn i datingmarkedet fordi vi mister troverdigheten vår som gruppe når det tilsynelatende er litt for mange nek som ikke klarer oppføre seg som folk.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knooters skrev (1 time siden):

Jeg tenker menn godt kunne skrudd på de små grå litt og skjønt at på sikt lønner det seg ikke å "si en ting og gjøre noe annet" på den måten.

Hva snakker du om. Det lønner seg i bøtter og spann.

Han var antageligvis alt for kjekk for TS, og har 100 andre på benken.

Anonymkode: 8431c...40c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva snakker du om. Det lønner seg i bøtter og spann.

Han var antageligvis alt for kjekk for TS, og har 100 andre på benken.

Anonymkode: 8431c...40c

Sannsynligvis var han bare en egoistisk drittsekk uten moralsk kompass.

Poenget er at det ikke lønner seg, fordi når mange nok har slik adferd blir det et problem for menn generelt. Så også for disse, til slutt, når de ikke lenger er 30 år og kan spille på looks. Eller at det går nok rykter om vedkommende (vi må legge til grunn at TS vet hva han heter) til at folk blir oppmerksomme og han faktisk ikke får napp i det hele tatt lenger. Selv når han plutselig har "endret seg".

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det minner meg forøvrig litt om en "kamerat" som pleide låne penger med alskens løgnaktige unnskyldninger til hvorfor han hadde vært så uheldig. Elendig til å betale tilbake, og skyldte etter hvert penger til "halve byen". Så da gikk han tom for folk å låne penger av, og har et permanent ødelagt rykte på denne plassen.

"Det lønner seg i bøtter og spann".

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 11.21):

...... reiste han i det øyeblikket han våknet. Ingen morgensex, ikke en gang frokost. Bare et kyss på kinnet og en klem

Vi delte ei flaske vin og koste oss hjemme hos meg i går. Da var ham veldig oppmerksom og kosete.

Unnskyldte seg ved å han var veldig rastløs på morgenen og han måtte innom jobben sin.

Dette var vår 2. date.

Så her sitter jeg å lurer på ..... hva f skjedde nå liksom?! 

Og hvordan håndterer jeg det?

Hvis man går på slike smeller er det lurt å sette noen regler for seg selv.  For ekspempel, minst 6 uker med dating, eller 12 fysiske dater før sex. Hvis man går for antall dater, så skal 4 av 12 dater være sosiale dater slik at dere har blitt bedre kjent med hverandre sammen med felles venner/familie.  Den du dater skal investrere i energi og synlighet fremfor ord før de kommer inn på det helligste - som er det å få være intim med deg. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nettinettet skrev (4 minutter siden):

Hvis man går på slike smeller er det lurt å sette noen regler for seg selv.  For ekspempel, minst 6 uker med dating, eller 12 fysiske dater før sex. Hvis man går for antall dater, så skal 4 av 12 dater være sosiale dater slik at dere har blitt bedre kjent med hverandre sammen med felles venner/familie.  Den du dater skal investrere i energi og synlighet fremfor ord før de kommer inn på det helligste - som er det å få være intim med deg. 

Skal man møte familie før du vet om du vil være i et forhold med personen 😧 Så kleint. Det kan jo være dere er helt inkompatible i sengen.

Anonymkode: ad716...9cb

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
knooters skrev (12 timer siden):

Sannsynligvis var han bare en egoistisk drittsekk uten moralsk kompass.

Poenget er at det ikke lønner seg, fordi når mange nok har slik adferd blir det et problem for menn generelt. Så også for disse, til slutt, når de ikke lenger er 30 år og kan spille på looks. Eller at det går nok rykter om vedkommende (vi må legge til grunn at TS vet hva han heter) til at folk blir oppmerksomme og han faktisk ikke får napp i det hele tatt lenger. Selv når han plutselig har "endret seg".

Det hadde nok vært annerledes om ikke kvinner laget så jævla mye styr om denne liggingen. Begge har fått seg et nummer, verden går videre, ingen skade skjedd eller skjede skadd.

Ikke noe mer enn det.

Anonymkode: 7f391...665

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Skal man møte familie før du vet om du vil være i et forhold med personen 😧 Så kleint. Det kan jo være dere er helt inkompatible i sengen.

Jeg skjønner veldig godt at det kan høres kleint ut å møte familie og venner før man er "sikker" – men la oss snu det litt: Hvordan kan man egentlig bli sikker, hvis man ikke ser hvordan den andre fungerer i relasjon til folk som kjenner dem best?

Å bli kjent med noens nærmeste er ikke det samme som å bli sammen – det handler om å se den du dater i ekte kontekst. Hvordan behandler han mora si? Hvordan snakker han med kameratene sine? Hvordan forholder han seg til verden rundt seg når han ikke prøver å imponere bare deg?

Sannheten er: Du kan lære mye mer om en person ved å se dem i naturlige sosiale settinger enn du gjør av én til én-prat over vin og stearinlys.

Når det gjelder sex: Ja, kjemi er viktig. Men det kan utvikles og tilpasses over tid – særlig når det finnes trygghet og nærhet i bunn. Det som ikke er så lett å tilpasse, er for eksempel en familiesituasjon du ikke trives i, en vennegjeng du føler deg fremmed i, eller verdier som krasjer totalt.

Så hvis målet er å finne noen du faktisk vil dele livet ditt med, så bør du heller spørre deg:
🔹 Hvordan oppfører han seg når han ikke prøver å få meg i seng?
🔹 Har han plass til meg i livet sitt, også utenfor soverommet?
🔹 Ville jeg trivdes med folkene han omgir seg med?

Det er disse tingene som avgjør om det er et forhold i enden – ikke nødvendigvis førsteinntrykket under dyna.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det hadde nok vært annerledes om ikke kvinner laget så jævla mye styr om denne liggingen. Begge har fått seg et nummer, verden går videre, ingen skade skjedd eller skjede skadd.

Ikke noe mer enn det.

Det handler jo ikke om å "lage styr" for styrets skyld – men om at sex for mange ikke bare er et fysisk nummer. Og det gjelder både kvinner og menn, selv om samfunnets forventninger har fått mange til å late som om det ikke er sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Aldri gjør slikt å presentere noen for venner og familie før man vet at det blir et forhold ! Og jo man kan vente med sexen lenge og vente enda lengre før man presenterer en partner for familien. De første månedene vet man bare ikke om slikt varer, etter det har man mer følelsen av hvor det bærer og kan slakke litt av på det. Noen garantier har man jo aldri. 2 natten ? :) Det sier seg selv at her kan man fort brenne seg stygt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ikke noe mer enn det.

Du har et poeng der men problemet er at Ts ønsker kontakt med han. Men han fikk det han ville ha. Det er litt bruk og kast metode. Men man lærer av sine feiler. Hvis begge er er enige i ONS så er det ok men på meg virker det som at Ts er interessert i denne mannen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 10.21):

1. Du lærte noe om personens morgenrituale.

2. Du lærte noe om fyrens arbeidsdisiplin 

3. Han kan ha syntes du var dårlig i senga

4. han brukte deg til sex.

Du vil lære mer neste gang dere møtes (viss dere møtes).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...... reiste han i det øyeblikket han våknet. Ingen morgensex, ikke en gang frokost. Bare et kyss på kinnet og en klem

Vi delte ei flaske vin og koste oss hjemme hos meg i går. Da var ham veldig oppmerksom og kosete.

Unnskyldte seg ved å han var veldig rastløs på morgenen og han måtte innom jobben sin.

Dette var vår 2. date.

Var han veldig massete om å få deg til sengs. Innpåsliten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
TomKrus skrev (6 minutter siden):

Aldri gjør slikt å presentere noen for venner og familie før man vet at det blir et forhold ! Og jo man kan vente med sexen lenge og vente enda lengre før man presenterer en partner for familien. De første månedene vet man bare ikke om slikt varer, etter det har man mer følelsen av hvor det bærer og kan slakke litt av på det. Noen garantier har man jo aldri. 2 natten ? :) Det sier seg selv at her kan man fort brenne seg stygt.

Det har vært mye snakkom player. Kanskje Han faktisk er en av dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette var vår 2. date.

Hvis du er tydelig overfor deg selv på at du ikke ønsker å bruke tid på menn som kun er ute etter sex, hvorfor ble det ligging på 2. date? 

Anonymkode: bedc8...6b6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLR skrev (4 minutter siden):

Det har vært mye snakkom player. Kanskje Han faktisk er en av dem. 

Helt klart, eller bare en "one night stand" og så fikk han kalde føtter. En kvinne jeg likte godt og som jeg hadde hatt slik intimitet med hadde jeg aldri bare gått fra om morgenen uansett grunn. Og måtte man virkelig det, så hadde jeg sagt varmt farvel og tatt kontakt ut over dagen og videre og vist mitt begjær. Alt annet er en tapt sak. Så enkelt er det. Men så vanskelig å innse.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er helt umulig å skille på menn som oppriktig er interessert og de som kun vil ha sex når de skrur på sjarmen slik. 

Da må man enten avstå fra sex slik at man slipper å bli skuffet, eller hoppe i det, bli lurt, og tåle å bli skuffet. 

Men andre date var jo unødvendig tidlig, og dersom en mann sier at han er interessert etter å ha møtt hverandre i så kort tid så er det egentlig umulig å vite om han mener det eller ei, for det er ikke sikkert at han vet det med seg selv enda engang. 

Du ble nok lurt denne gangen, aksepter det, ta lærdom av det og gå videre. 

Anonymkode: 946bd...488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...