AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden ...... reiste han i det øyeblikket han våknet. Ingen morgensex, ikke en gang frokost. Bare et kyss på kinnet og en klem Vi delte ei flaske vin og koste oss hjemme hos meg i går. Da var ham veldig oppmerksom og kosete. Unnskyldte seg ved å han var veldig rastløs på morgenen og han måtte innom jobben sin. Dette var vår 2. date. Så her sitter jeg å lurer på ..... hva f skjedde nå liksom?! Og hvordan håndterer jeg det? Anonymkode: 03836...6f9 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Tja. Det er no den risken man tar når man ligger sammen så tidlig og ikke kjenner hverandre så godt da. Anonymkode: 4722c...165 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Hva skjedde? Han sa akkurat det han trengte for å få seg noe. Men det kan jo hende han overrasker deg. Anonymkode: 2b0df...b06 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Ikke alle er så sosiale om morran. Jeg er morragretten frem til lunsj, og sjelden i humør til sex så tidlig. Anonymkode: b65ac...bf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Trenger du å «håndtere» det? Han har gitt deg en grunn. Enten velger du å tro på den, og da forholder du deg bare passiv og antar han tar kontakt. Eller så tror du ikke på han, og da forholder du deg bare passiv og takker nei om han tar videre kontakt. Dersom du ikke synes han er kompatibel likevel, gitt at han ikke ville ha morgensex og frokost? Ok. Da tar du ikke videre kontakt. I alle tilfeller er «ingenting» riktig handlingsmønster. Anonymkode: 9a078...832 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Vent og se. Det kan være at han bare er sånn. Det kan være at han måtte sinnsykt drite også vil han ikke gjøre det hos deg, så da løp han hjem. Samtidig er dette en risiko du løper når det kun er den andre daten og du puler allerede. Anonymkode: 12a6e...0c2 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden Hmmm Det som skjedde var at han var stresset og måtte innom jobben. Mvh Isambard "Sherlock" Brunel. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): ...... reiste han i det øyeblikket han våknet. Ingen morgensex, ikke en gang frokost. Bare et kyss på kinnet og en klem Vi delte ei flaske vin og koste oss hjemme hos meg i går. Da var ham veldig oppmerksom og kosete. Unnskyldte seg ved å han var veldig rastløs på morgenen og han måtte innom jobben sin. Dette var vår 2. date. Så her sitter jeg å lurer på ..... hva f skjedde nå liksom?! Og hvordan håndterer jeg det? Anonymkode: 03836...6f9 Han fikk det han ville ha. Ikke gjør samme feil opp igjen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden overnatting 2.date er jo tidlig, kanskje hsn i løpet av daten igår fant ut at dette ikke var det store men med vin innabords kunne han ikke si no der og da og dra og han ville ha et ligg..Men ikke dra det ut med mere i morres.. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden Han fikk det han ville ha😅👍 Akkurat som en venninne av meg… hun hadde helgebesøk av en mann og det var sååååååå flott😅 og da mandagen kom så fikk hun en snap med dårlige unnskyldninger. Anonymkode: 212d7...fcb 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Del Skrevet 9 timer siden Kvinner er så godtroende atte hjelp. Bruk god tid før du hopper til sengs! Anonymkode: a6199...54a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Del Skrevet 9 timer siden Du håndterer det ved å ha is i magen mens du venter for å se om han kontakter deg i løpet av dagen, og hvordan denne kontakten utarter seg. Det kan være mange grunner til at han dro så fort. Kanskje han kun ønsket sex og løy da han sa at det ikke var hans eneste motivasjon. Kanskje han synes det er litt vanskelig å forholde seg til noen han er betatt av en tidlig morgen. Kanskje han var sliten og trengte litt alenetid. Kanskje han var dårlig i magen og ikke ønsket å sitte på dassen til hans nye flørt med høylydt diaré. Om han tar kontakt i løpet av dagen og fortsatt viser interesse og entusiasme, så ville jeg tenkt at han hadde en god grunn til å dra så fort og la tvilen komme han til gode. Men, før neste date bør du fortelle ham dine forventninger: du er ikke interessert i en friends with benefits situasjon. Om han ønsker å bli bedre kjent med deg fordi han tror eller håper at det kan utvikle seg til noe mer, så kan han ikke løpe avgårde på morgenen. Du er ikke interessert i å date noen som øyeblikkelig forsvinner når natten er over. Om han ikke oppriktig ønsker å dele en frokost med deg og kanskje finne på noe, så passer dere ikke sammen. Du ønsker en partner som ønsker å bruke tid med deg. Jeg ville også ha ordnet det så de neste datene skjer utenfor hjemmet så det ikke kan lede til sex. Om dere har hatt noen dater uten sex og han fortsatt viser entusiasme, ville jeg lagt meg til ro med at han sikkert var skikkelig dårlig i magen 😄👍 Om han ikke tar kontakt i løpet av dagen og du ikke hører noe fra ham før i morgen eller om noen dager, og interessen hans går opp og ned (periode med stillhet/korte svar til perioder med mye flørt), så ville jeg tenkt at han enten kun er ute etter sex, eller er svært dårlig på å være tilgjengelig og konsekvent. Begge deler bør være utelukket for deg om du er ute etter et forhold, eller om du er ute etter et forhold med en stabil, tilstedeværende partner. Hot and cold mennesker er slitsomme å forholde seg til. Det er veldig kjipt når man tar noen på ordet og velger å tro at de mener det de sier. Han sa han var interessert og ikke kun ute etter sex. Du gjorde ingenting galt i å ha sex med ham. Det gjør deg ikke naiv eller godtroende. Om det viser seg at han ikke er interessert og kun ønsket sex, så må du huske at hans handlinger ikke reflekterer dårlig på deg. Hans mangel på interesse sier ingenting om din verdi. Om han løy, så reflekterer det dårlig på ham og hans verdi, ikke deg. Anonymkode: fadd5...909 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er veldig kjipt når man tar noen på ordet og velger å tro at de mener det de sier. Han sa han var interessert og ikke kun ute etter sex. Du gjorde ingenting galt i å ha sex med ham. Det gjør deg ikke naiv eller godtroende. Om det viser seg at han ikke er interessert og kun ønsket sex, så må du huske at hans handlinger ikke reflekterer dårlig på deg. Hans mangel på interesse sier ingenting om din verdi. Om han løy, så reflekterer det dårlig på ham og hans verdi, ikke deg. Anonymkode: fadd5...909 Jo, hun må faktisk delvis ta dette på egen kappe. Om hun skal tro enhver fyr så ender hun plutselig opp med ganske mange one night stands, da hjelper det ikke å skylde på fyren når man sitter der med ødelagt selvfølelse. Anonymkode: a6199...54a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #14 Del Skrevet 9 timer siden Han var bare ute etter sex, og det ble ingen morgensex? Hvis dere hadde hatt det, ville det føltes bedre? Jeg tipper det blir flere dater på dere, fordi dere hoppet over bli-kjent-fasen og baserer det tidlig på sex. Begge to. Anonymkode: 97c64...420 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #15 Del Skrevet 9 timer siden TLR skrev (54 minutter siden): Han fikk det han ville ha. Ikke gjør samme feil opp igjen Ingen feil er begått. Anonymkode: 7f391...665 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 9 timer siden #16 Del Skrevet 9 timer siden En fin tommelfingerregel å ha er å ikke ligge med folk hvis du vil mer enn bare å ligge. Skjønner ikke kvinner som ligger med folk så tidlig om de syns det er et problem at det ikke blir noe mer. Det kan man jo ikke vite så tidlig. (Jeg er kvinne, btw) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #17 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Tja. Det er no den risken man tar når man ligger sammen så tidlig og ikke kjenner hverandre så godt da. Anonymkode: 4722c...165 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vent og se. Det kan være at han bare er sånn. Det kan være at han måtte sinnsykt drite også vil han ikke gjøre det hos deg, så da løp han hjem. Samtidig er dette en risiko du løper når det kun er den andre daten og du puler allerede. Anonymkode: 12a6e...0c2 Det er helt greit å vente litt med sex, men ikke tro at det er noen garanti for at han ikke stikker etterpå. Det er nok av tålmodige drittsekker der ute 😄 Ellers var kanskje ikke sexen så bra? Ev. han er rastløs på morgenen, måtte skikkelig prompe, eller faktisk skulle innom jobb. Anonymkode: 902c7...9bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden Ja litt is i magen. Jeg også vil bare hjem når jeg våkner i et «fremmed» hjem. Det betyr ikke at jeg ikke liker personen. Kanskje han måtte drite 😅 Anonymkode: ad04c...459 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #19 Del Skrevet 6 timer siden Hadde han kun vært ute etter sex, så hadde han vel ikke takket nei til morgensex? Anonymkode: 15661...008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hadde han kun vært ute etter sex, så hadde han vel ikke takket nei til morgensex? Anonymkode: 15661...008 Ts sier ingenting om at hun initierte det, så det kan vi ikke spekulere i. Uansett er det jo mange menn som ønsker å se "at de kan få dem" og det er nok. Så fort fangsten er i havn, ser de ikke lenger verdien og heller ønsker å jakte på neste lettlurte offer. Vondt, men dessverre sant. Jeg ble mye, mye lykkeligere med meg selv når jeg begynte å se realiteten rundt dette mønsteret i datingscenen. Man må avgjøre hva man ønsker å oppnå, og ta avgjørelser deretter. Altså, hvis man ønsker mer enn seksuelle relasjoner, så må man håndtere datingen med fokus på annet enn det seksuelle. Holde litt tilbake til man får samlet mer informasjon om personen. Ikke kun det han sier, men se an hans mønster og oppførsel. Man får ikke samlet nok info innen date nummer to eller tre til å ha en klar formening! Videre er det veldig, veldig, vekdig viktig for kvinner som ønsker en stabil mann å ikke sette Tindervalget "Ønsker noe langvarig, men åpen for alt". Jeg har hørt så mange menn snakke om dette og hvordan de da automatisk får inntrykk av at jenta ligger rundt, og dermed ikke ser på henne som konemateriale. Igjen - synd, men sant. Anonymkode: 73e0e...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå