AnonymBruker Skrevet i går, 07:57 #1 Del Skrevet i går, 07:57 Begynte og drikke iskaffe med karamell for 1,5 år siden. Har gått opp 13-14 kg siden da. Liker ikke vanlig kaffe, men er det flere som har opplevd dette? Har drukket 1-2 store glass med dette hver dag. Anonymkode: eaf52...c22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet i går, 08:05 #2 Del Skrevet i går, 08:05 (endret) Det gir mening det. Om resten av kostholdet er likt. Kan fort bli 2-300 kalorier avhengig av søtning og melketype og størrelse. Hvis vi sier 200 så er det 1400 ekstra kalorier i uka, det blir 5600 i måneden. Som er i underkant av en kilo. (Ca 7000 kalorier gir 1 kg opp) Det blir nok fort 13 kg på 1.5 år ja. Endret i går, 08:06 av Frøkenfryden 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:09 #3 Del Skrevet i går, 08:09 Er dette trolling? For hva tror du selv… hvorfor har du latt det gå så langt da? Anonymkode: a40f8...9ac 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:11 #4 Del Skrevet i går, 08:11 Er du overrasket over at hvis du legger til et kalorioverskudd i kostholdet ditt, går du sakte men sikkert opp i vekt?😂 Det er velkjent at det er mye kalorier i iskaffe, det blir litt som å spise en sjokolade hver dag. Anonymkode: c5bfb...f35 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:12 #5 Del Skrevet i går, 08:12 Ikke noe rart det. Jeg blir mett av en vanlig iskaffe fra Tine, tipper det er masse sukker og kalorier. Anonymkode: 31000...4ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:18 #6 Del Skrevet i går, 08:18 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Begynte og drikke iskaffe med karamell for 1,5 år siden. Har gått opp 13-14 kg siden da. Liker ikke vanlig kaffe, men er det flere som har opplevd dette? Har drukket 1-2 store glass med dette hver dag. Anonymkode: eaf52...c22 Er det ikke veldig mye sukker i det da...? Anonymkode: d9186...ca6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:46 #7 Del Skrevet i går, 09:46 🙄 Anonymkode: 6d4ef...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:47 #8 Del Skrevet i går, 09:47 Hvis du er i konstant kalorioverskudd så går du jo opp, uansett om det er iskaffe eller noe annet. Anonymkode: 7964f...530 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:51 #9 Del Skrevet i går, 09:51 AnonymBruker skrev (1 time siden): Begynte og drikke iskaffe med karamell for 1,5 år siden. Har gått opp 13-14 kg siden da. Liker ikke vanlig kaffe, men er det flere som har opplevd dette? Har drukket 1-2 store glass med dette hver dag. Anonymkode: eaf52...c22 Og dette overrasker deg? Årsak nr 1 til vektøkning er drikke, iskaffe, iste, kaffe latte, energidrikke, vin, øl, brus, saft og what not. Færreste tør å være ærlig med seg selv hvor mye skræl de drikker og hvor mangw6 kalorier og karbohydrater de får i seg daglig av dette Anonymkode: ad60d...9d1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:52 #10 Del Skrevet i går, 09:52 Tror du alle feite sitte å gomler godteri hele dagen, nei, majoriteten liker sunn mat, men det er en del kalorier i en del av den sunne matten så blir det overskudd akkurat som deg og iskaffen. Hare du ikke lest på innholdet før du har bøttet ned på? Anonymkode: 31326...f21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:55 #11 Del Skrevet i går, 09:55 Det er en grunn til at undervektige blir anbefalt å drikke kalorier, som iskaffe og sjokomelk. Så nei, ikke overraskende. Anonymkode: 6ab17...104 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:56 #12 Del Skrevet i går, 09:56 Du drikker sukker hver dag og synes det er rart du går opp i vekt? Anonymkode: 00c38...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:56 #13 Del Skrevet i går, 09:56 AnonymBruker skrev (1 time siden): Begynte og drikke iskaffe med karamell for 1,5 år siden. Har gått opp 13-14 kg siden da. Liker ikke vanlig kaffe, men er det flere som har opplevd dette? Har drukket 1-2 store glass med dette hver dag. Anonymkode: eaf52...c22 Det er jo masse sukker og fett i iskaffe. Blir som å spise èn eller to sjokolader daglig. Anonymkode: f24fb...597 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet i går, 10:01 #14 Del Skrevet i går, 10:01 Er det en sånn ? https://meny.no/varer/drikke/iskaffe/iskaffe-caramel-7038010066801/ I en sånn pakke er det vel litt over 100 kalorier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:41 #15 Del Skrevet i går, 12:41 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo masse sukker og fett i iskaffe. Blir som å spise èn eller to sjokolader daglig. Anonymkode: f24fb...597 Kan lage iskaffe uten sukker og på ekstra lett melk. Det gjør jeg. Det er ikke så mye kalorier. Skjønner ikke hvorfor folk har sukker i, ihvertfall ikke om det drikkes daglig. Finnes sukkerfri Kaffesirup om man ønsker noe annen smak i. H-melk er også mye kalorier. Anonymkode: 63d5a...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sur sitron Skrevet i går, 12:48 #16 Del Skrevet i går, 12:48 Jeg må ærlig talt si at jeg synes det er en smule komisk at det i det hele tatt kalles is-kaffe. De gangene jeg ser noen lage is-kaffe så er det så mye melk, sirup og kliss at jeg tviler på at folk kjenner kaffesmaken 😅 Har smakt iskaffe en gang - aldri mer. Har jeg lyst på noe annet enn svart kaffe så kjøper jeg meg en cappuchino 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden Sur sitron skrev (19 timer siden): Jeg må ærlig talt si at jeg synes det er en smule komisk at det i det hele tatt kalles is-kaffe. De gangene jeg ser noen lage is-kaffe så er det så mye melk, sirup og kliss at jeg tviler på at folk kjenner kaffesmaken 😅 Har smakt iskaffe en gang - aldri mer. Har jeg lyst på noe annet enn svart kaffe så kjøper jeg meg en cappuchino 😀 Helt enig. Burde kalles is-latte. Det hadde også forhindret slike episoder som jeg observerte på Sardinia i fjor. Norske damer bestilte iskaffe på kaffebaren, og ble sure og overrasket da de faktisk fikk: Iskaffe. I Italia og i mange andre land er det espresso der det tilsettes litt sukker mens kaffen er varm. Deretter helles dette i en shaker med mye is. Og vips: Så har man iskaffe. Anonymkode: 2d117...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden Du kan spise en bolle av favoritt for hver iskaffe, og da snakker vi sukkerfri iskaffe. Drikk aldri dine kalorier. Spis dem. Anonymkode: 51571...2c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå