AnonymBruker Skrevet 12. april #1 Del Skrevet 12. april Noen her som har det? Eller har vært det i begynnelsen også flyttet en av dere til den andre? Vil gjerne høre erfaringer da jeg har truffet en som bor i en annen by. Anonymkode: b1da5...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #2 Del Skrevet 12. april Er i et avstandsforhold der han bor i et annet land. Jeg snakker ikke språket der, og han snakker heller ikke norsk, så det er ikke så veldig aktuelt for noen av oss å flytte enda i hvert fall. Men på sikt blir det nok jeg som flytter dit, han har flere forpliktelser der enn det jeg har her. Anonymkode: f2efc...ebc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #3 Del Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er i et avstandsforhold der han bor i et annet land. Jeg snakker ikke språket der, og han snakker heller ikke norsk, så det er ikke så veldig aktuelt for noen av oss å flytte enda i hvert fall. Men på sikt blir det nok jeg som flytter dit, han har flere forpliktelser der enn det jeg har her. Anonymkode: f2efc...ebc Reiser dere ofte til hverandre ? Eller er det kun chatting på nett? Anonymkode: b1da5...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #4 Del Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Reiser dere ofte til hverandre ? Eller er det kun chatting på nett? Anonymkode: b1da5...553 Han reiser mye i jobben, så vi sees hver gang han er i nærheten. Jeg drar ikke så mye dit, fordi det er så utrolig dyrt med flybilletter... Anonymkode: f2efc...ebc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #5 Del Skrevet 12. april Ja. Men vi bodde samme sted da vi traff hverandre, så fikk et halvt år i samme by først, uten å være samboere. Deretter fulgte 3 år med diverse løsninger, da begge flyttet på seg for jobb og muligheter. Vi er også fra ulike steder, så var heller ingen naturlig møteplass der. Det var mye savn, og etterhvert også mye frustrasjon da løsninger vi ønsket oss ikke falt på plass. Men nå, 20 år senere, ser jeg bare tilbake på det som en tid vi vokste på. Vi var sikre på relasjonen, det var aldri noe tull, vi prioriterte alltid hverandre når vi kunne, og vi fikk prøve ut en rekke situasjoner sammen som gjorde oss solide som par. Anonymkode: 8d403...1d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #6 Del Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja. Men vi bodde samme sted da vi traff hverandre, så fikk et halvt år i samme by først, uten å være samboere. Deretter fulgte 3 år med diverse løsninger, da begge flyttet på seg for jobb og muligheter. Vi er også fra ulike steder, så var heller ingen naturlig møteplass der. Det var mye savn, og etterhvert også mye frustrasjon da løsninger vi ønsket oss ikke falt på plass. Men nå, 20 år senere, ser jeg bare tilbake på det som en tid vi vokste på. Vi var sikre på relasjonen, det var aldri noe tull, vi prioriterte alltid hverandre når vi kunne, og vi fikk prøve ut en rekke situasjoner sammen som gjorde oss solide som par. Anonymkode: 8d403...1d4 Dere flyttet sammen da? Anonymkode: b1da5...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #7 Del Skrevet 12. april Der det er vilje er det muligheter Anonymkode: eadb3...4fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #8 Del Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Dere flyttet sammen da? Anonymkode: b1da5...553 Ja. Men ikke "til den andre". Tror ikke det er sunt å flytte inn i en annens verden/hus. Men heller finne seg en felles ny start. Anonymkode: 8d403...1d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #9 Del Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja. Men ikke "til den andre". Tror ikke det er sunt å flytte inn i en annens verden/hus. Men heller finne seg en felles ny start. Anonymkode: 8d403...1d4 Høres rett ut det du skriver. Men så spørs det litt økonomi og bolig muligheter og tenker jeg. Anonymkode: b1da5...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #10 Del Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Noen her som har det? Eller har vært det i begynnelsen også flyttet en av dere til den andre? Vil gjerne høre erfaringer da jeg har truffet en som bor i en annen by. Anonymkode: b1da5...553 Hvor mange timer bor dere fra hverandre? Anonymkode: fb088...eb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #11 Del Skrevet 12. april Vi bor 2 timer fra hverandre inkl ferje. Vi har ikke flyttet sammen pga begge har barn på hvert vårt hjemsted som vi ikke ønsker å rykke opp med rota. Planen er jo å flytte sammen etterhvert. Men vi vet ikke nøyaktig når. Barna må ut av redet først. I tillegg har begge et barn med spesielle behov, så det er ikke nødvendigvis når barna er myndige de er ute av redet. Så det er en litt vanskelig situasjon. Begge er litt lei av å ha avstandsforhold og vi skulle helst ha flyttet sammen i går. Vi ser vel hverandre ca annenhver helg eller hver 3 helg. Noen ganger hver 4. Har vart i 7 år nå og jeg håper vi heier å holde sammen i årene som kommer også. Anonymkode: 00e9f...0cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #12 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (21 timer siden): Vi bor 2 timer fra hverandre inkl ferje. Vi har ikke flyttet sammen pga begge har barn på hvert vårt hjemsted som vi ikke ønsker å rykke opp med rota. Planen er jo å flytte sammen etterhvert. Men vi vet ikke nøyaktig når. Barna må ut av redet først. I tillegg har begge et barn med spesielle behov, så det er ikke nødvendigvis når barna er myndige de er ute av redet. Så det er en litt vanskelig situasjon. Begge er litt lei av å ha avstandsforhold og vi skulle helst ha flyttet sammen i går. Vi ser vel hverandre ca annenhver helg eller hver 3 helg. Noen ganger hver 4. Har vart i 7 år nå og jeg håper vi heier å holde sammen i årene som kommer også. Anonymkode: 00e9f...0cc Høres ut som dere kommer til å holde sammen ja når det har det har vart så lenge🥰 Anonymkode: b1da5...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #13 Del Skrevet 13. april Møttes under corona, bodde 3 timer kjøring unna hverandre. Ingen barn så bytta på å kjøre til den andre. Var sammen så å si hver helg og alle ferier. Han flytta til meg etter ca 2 år. Bodde sammen i min leilighet i 1 år, jeg solgte den kjøpte da hus sammen. Vært sammen i snart 5 år, og giftet oss på 4 års dagen❤️ Anonymkode: 0c108...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:00 #14 Del Skrevet mandag kl 15:00 4,5t unna. Vi prøver å sees 2-3 helger i mnd, da jeg jobber minst en helg i mnd. Jeg elsker heldigvis å kjøre bil, og er den som reiser mest til han 😆 Vi har vært sammen siden sommeren 2024. Jeg flytter til han om ca. 3 mnd. Vi har begge voksne barn. Anonymkode: 13087...322 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:37 #15 Del Skrevet mandag kl 15:37 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Møttes under corona, bodde 3 timer kjøring unna hverandre. Ingen barn så bytta på å kjøre til den andre. Var sammen så å si hver helg og alle ferier. Han flytta til meg etter ca 2 år. Bodde sammen i min leilighet i 1 år, jeg solgte den kjøpte da hus sammen. Vært sammen i snart 5 år, og giftet oss på 4 års dagen❤️ Anonymkode: 0c108...7cd Ååå så herlig ♥️ Anonymkode: b1da5...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå