AnonymBruker Skrevet 19. april #41 Del Skrevet 19. april Kan bare svar deg verste jeg har gjort selv. Luket døren til kontoret mitt, satt på "opptatt" og tok turen til Sverige for å handle. Anonymkode: 75e73...537 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #42 Del Skrevet 19. april Hadde en ansatt som klagde høylytt over hvordan vi i ledelsen ikke gjorde noen ting for å tilrettelegge for tilbakevending til jobb etter lengre tids sykemelding. Vi sydde puter oppetter øra på vedkommende og selv NAV-kontoret kunne ikke fatte at vi gadd mer 🫣 Eller har jeg hatt ansatte som har snakket skikkelig dritt om meg til en av mine nære kolleger. Når jeg konfronterte med det var det juging rett i ansiktet og endeløs smisking. Personen gjorde aldri jobben sin skikkelig og fulgte ikke opp de enkleste ting. Vedkommende spør fortsatt om ikke jeg kan være referanse i intervju. Null selvinnsikt! Anonymkode: f918a...3f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lnh9 Skrevet 21. april #43 Del Skrevet 21. april (endret) AnonymBruker skrev (På 19.4.2025 den 10.48): Her sover nesten alle på natt Anonymkode: 71828...a61 Ja det gjør de sikkert mange steder, men ille her fordi man er alene på jobb og jobben er å sitte våken for å overvåke et sykt barn. De skal ikke forlate rommet, og hvert fall ikke sove. Om de ikke følger med kan barnet bli kvalt på sekunder. Endret 21. april av Lnh9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå