AnonymBruker Skrevet i går, 07:07 #1 Del Skrevet i går, 07:07 Har magefølelse av at han er lite interessert,merker tydelig at jeg er liksom nr 99 på hans prioriteringsliste. Likevel smigrer han, sånn at jeg ikke skal kutte han helt ut. For meg føles det hele litt tortur-aktig. Hvorfor gjør han sånt? Anonymkode: 8dc95...374 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:13 #2 Del Skrevet i går, 07:13 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har magefølelse av at han er lite interessert,merker tydelig at jeg er liksom nr 99 på hans prioriteringsliste. Likevel smigrer han, sånn at jeg ikke skal kutte han helt ut. For meg føles det hele litt tortur-aktig. Hvorfor gjør han sånt? Anonymkode: 8dc95...374 Beklager å si det, fordi han kan 🤮🤮🤮🤮🤮 spyr av ham altså. Og meg selv når jeg tenker på at jeg en gang var så usikker at jeg lot dette skje meg og. Du må se på dette for hva det er. Smuler. Små, nesten usynlige smuler, fordi du er så grei å ha på backburner nr 50 eller noe. Du er ikke en gang top 10 og det ser du. Men hvorfor er dette greit for deg? Hvorfor ler du ikke bare av denne snilepikken som tror at han kan beholde deg med å slenge inn noen kosenavn, hjerter eller kompliment om utseende ditt? Det er jo ingenting, det er bare ord. Du fortjener bedre, blokker denne fyren og jobb med hva som er bra nok for deg. Det gjorde jeg og nå ler jeg av slikt. Anonymkode: 32a06...d38 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:13 #3 Del Skrevet i går, 07:13 Du booster vel egoet hans. Du er et tidsfordriv. Hvorfor gidder du å finne deg i det? Du vet du kan kutte han ut?? Anonymkode: 42be7...d16 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:21 #4 Del Skrevet i går, 07:21 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor gjør han sånt? Det er ikke så viktig, det du bør spørre deg selv er om hvorfor du godtar det, det er det som er viktig. Anonymkode: fb91c...4b2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:58 #5 Del Skrevet i går, 15:58 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du booster vel egoet hans. Du er et tidsfordriv. Hvorfor gidder du å finne deg i det? Du vet du kan kutte han ut?? Anonymkode: 42be7...d16 Hva betyr booster ego? Anonymkode: eddb4...725 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:00 #6 Del Skrevet i går, 16:00 Vivi an? Anonymkode: c32cc...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:02 #7 Del Skrevet i går, 16:02 Fordi du lar han, så han kan. Anonymkode: f0ada...a41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden Han har lært seg å leke leken, det er det kvinner som en gruppe har bedt om, selv om du som en individ ikke ønsker det. Anonymkode: 101f2...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Hvorfor skulle han la være? For å være snill? Hvor snille er kvinner mot menn…? Anonymkode: e711e...bde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå