AnonymBruker Skrevet i går, 06:36 #1 Del Skrevet i går, 06:36 Tok taxi fra Flesland til Bergen sentrum i går kveld klokken 21, og betalte 913,- Lurer på om jeg ble lurt av sjåføren🤔 Anonymkode: c6fef...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:48 #2 Del Skrevet i går, 06:48 Tja, hvor mange var dere? Hvis det kun var deg, ser det ut som at du skulle valgt et annet selskap/ https://www.bergentaxi.no/priser/priserflesland/ Anonymkode: d4315...a6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:54 #3 Del Skrevet i går, 06:54 regner med du har kvittering evt bankutskrift som bekrefter, så ta kontakt med selskapet og spør om dette virkelig er riktig pris.. Anonymkode: 46f97...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:47 #4 Del Skrevet i går, 08:47 Jeg kjørte med Bergen Taxi og fikk opp en makspris på 768 i appen. Har fått vite av texasjåfører at det er billigere å bestille i appen enn å ta en taxi som står utenfor Flesland, men det stemmer kanskje ikke. Jeg ringte Bergen taxi i dag men hun jeg snakket med kunne ikke hjelpe meg, så jeg fikk beskjed om å ringe på mandag. Jeg tror sjåføren lurte meg, for jeg har opplevd flere ganger at når utenlandske sjåfører hører at jeg ikke har bergensdialekt, så tror de at jeg ikke er kjent og så kjører de litt ekstra omveier. Ts Anonymkode: c6fef...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:47 #5 Del Skrevet i går, 08:47 AnonymBruker skrev (1 time siden): regner med du har kvittering evt bankutskrift som bekrefter, så ta kontakt med selskapet og spør om dette virkelig er riktig pris.. Anonymkode: 46f97...139 Ja Ts Anonymkode: c6fef...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:54 #6 Del Skrevet i går, 08:54 Jeg betalte rundt 500 kr mellom Nesttun og Flesland søndag dagtid. Anonymkode: 19ac6...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:39 #7 Del Skrevet i går, 13:39 Hvorfor i alle dager tar du taxi når det går trikk? Anonymkode: 51196...624 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #8 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor i alle dager tar du taxi når det går trikk? Anonymkode: 51196...624 Vi har bybane- ikke trikk, men den går ikke til Sandviken, dessuten hadde jeg mye tung bagasje å dra på. Ts Anonymkode: c6fef...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #9 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Sandviken Det er nå kanskje en grei opplysning at du ikke skulle til sentrum likevel da. 🫠 Anonymkode: 51196...624 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #10 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tok taxi fra Flesland til Bergen sentrum i går kveld klokken 21, og betalte 913,- Lurer på om jeg ble lurt av sjåføren🤔 Anonymkode: c6fef...dbf Høres ut som en vanlig pris det der Anonymkode: c5b9d...5d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 19 timer siden #11 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er nå kanskje en grei opplysning at du ikke skulle til sentrum likevel da. 🫠 Anonymkode: 51196...624 Ja, det er jo lenger vei... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå