Margarethw Skrevet 12. april #1 Skrevet 12. april (endret) Hei. Jeg står i et dilemma. Jeg er så redd for å ikke finne noen igjen. Men vi har det ikke bra sammen. Han er en typisk kontrollerende fyr. Vi krangler hver dag. Og han irriterer vettet av meg. I 1 år har vi basicly bare sittet hjemme å sett på tv eller bare samarbeidet om leiligheten. Det bare skremmer meg å bli 27 år. Folk har sikkert funnet ut livet sitt og har barn og greier. Men jeg sitter her med en fyr som ikke har forandret seg noe på2 år som sa til meg han skulle forandre seg. Alt virker så for sent nå. Endret 12. april av Margarethw
AnonymBruker Skrevet 12. april #2 Skrevet 12. april Du er altfor ung til å bli værende i feil forhold. Du har tid til å finne ut av ting. Man bør uansett ikke ta til takke med noen man ikke virkelig elsker. Anonymkode: 7ecde...c21 1
AnonymBruker Skrevet 12. april #3 Skrevet 12. april Livet ditt har jo knapt begynt ❤️ De fleste førstegangsfødende er vel over 30 nå? Noe sånt, så det er bare tull at de fleste er etablerte og med barn som 27-åringer. Tvert imot, så tenker jeg du har god sjanse til å finne en mann som er klar for forhold og barn mot slutten av tyve-årene og begynnelsen av tredve-årene. Da begynner menn flest også å tenke litt mer på sånt, er mitt inntrykk. Uansett - for jævlig å sløse bort år av livet sitt på en sånn type, når du ikke har det godt med hverken deg selv eller forholdet når dere er sammen. En partner skal tilføre noe positivt til livet ditt, gjøre det bedre! Tenker også at du heller skal være glad dere ikke har fått barn sammen, det gjør et brudd og å etablere seg på nytt mye enklere. Og du slipper å forholde deg til ham videre i livet ditt. Høres kanskje litt ut som om du er mest redd for å være alene…..? Eller har han manipulert deg til å miste troen på deg selv? Om han er kontrollerende og slikt, så kan du vurdere å søke hjelp på krisesenter. Du kan få komme til samtale med folk som forstår mekanismene bak forhold som ikke er sunne, og hvor vanskelig det kan være å bryte ut. Du må ikke bli slått eller trenge et sted å rømme til for å få hjelp der. Eller har du venner og familie du er åpen med? Snakker du om hvordan du virkelig har det? Noen som kan hjelpe deg med å ta steget? For jeg lover - ditt liv er bare så vidt helt i startgropa ennå. Ikke bli sittende fast i gjørma med en møkkafyr. Og neste mann du blir sammen med - tro ham når han viser deg hvem han er. Ikke bli sammen med noen som lover å forandre seg…. Det gjør de aldri. Anonymkode: e9bf6...30d
Gjest Mr. Mister Skrevet 12. april #4 Skrevet 12. april Margarethw skrev (7 timer siden): Hei. Jeg står i et dilemma. Jeg er så redd for å ikke finne noen igjen. Men vi har det ikke bra sammen. Han er en typisk kontrollerende fyr. Vi krangler hver dag. Og han irriterer vettet av meg. I 1 år har vi basicly bare sittet hjemme å sett på tv eller bare samarbeidet om leiligheten. Det bare skremmer meg å bli 27 år. Folk har sikkert funnet ut livet sitt og har barn og greier. Men jeg sitter her med en fyr som ikke har forandret seg noe på2 år som sa til meg han skulle forandre seg. Alt virker så for sent nå. Ingen ting er for seint for deg. Selv om du er voksen, er du fortsatt ung. Hvis du føler at du ikke har det bra i det forholdet du er i, og kommuniserer dette til partneren din, og dere ikke finner en god felles vei, vil jeg si at du burde gå en annen vei. Hvis det skulle bli slutt, prøv å bare ta det med ro. Lag deg en god hverdag, og bare prøv å gjøre så mange gode valg som mulig i den nye hverdagen din. Å gå rett ut å lete etter noen, kan gi kortvarig trøst, eller hvis en er skikkelig heldig full klaff også da😉 Men hvis du lager deg en hyggelig hverdag, og bare lever ditt beste liv, så godt du kan, vil du øke sjansene dine for å møte noen på samme bølgelengde. Dette ville jeg ha sagt om du var 60 år og følte det likedan også, det er aldri for seint å gjøre det som skal til for å ha det skikkelig bra. Men vil si at jeg ville ha vært sikker på at jeg har vært tydelig med partner om hva jeg føler og trenger først da, og at det er en felles forståelse om hva som skjer om ikke begge har det bra. Lykke til, håper alt ender godt til slutt🙏
Christina82 Skrevet 13. april #5 Skrevet 13. april Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg