AnonymBruker Skrevet 12. april #1 Del Skrevet 12. april Jeg bestillte resept-medisiner på internett . Jeg har ventet I 10 dager på medisinen. Jeg ser på posten sin side at den var lastet opp for utkjøring fra byen jeg bor i til en lokalbutikk nær meg på tirsdag formiddag. Forventet levering var tirsdag. Nå er det lørdag, og varen er ennå ikke kommet. Prøvde å kontakte posten på nettsiden, men de er stengt siden det er lørdag. Så jeg regner med at de ikke kommer i dag heller. Bør jeg spørre om jeg får ta ut medisinen foreks i en av apotekets butikker istedet ? Er en butikk med samme navn en 50 minutters busstur unna meg. Kan det ta flere dager for posten å levere varene ved utkjøring ? . Nå haster det for jeg er nesten tom for medisinen som jeg har. Må ha mer ellers ødelegger det behandlingsopplegget. Anonymkode: 6907b...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 12. april #2 Del Skrevet 12. april (endret) Ring apoteket og spør! Endret 12. april av Hannabanna 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myMa Skrevet 12. april #3 Del Skrevet 12. april Butikken har glemt å skanne inn pakken. Det skjer stadig vekk. Bare gå til butikken og be de lete. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #4 Del Skrevet 12. april myMa skrev (12 minutter siden): Butikken har glemt å skanne inn pakken. Det skjer stadig vekk. Bare gå til butikken og be de lete. Jeg skal gå å spørre butikken om det. Det er merkelig at den er ikke kommet ennå. Anonymkode: 6907b...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #5 Del Skrevet 12. april Hvis resepten gjelder flere uthentinger og du ikke har hentet ut alle, da kan du hente en gang til i et fysisk apotek. Da trenger det ikke være samme apotekkjede heller. Sjekk Helsenorge.no for å se om resepten fortsatt gjelder, eller om den er utgått/oppbrukt. Når varene allerede er sendt, er det nok ikke mulig å få de en gang til, for da er vel allerede resepten "belastet". Hvis det var mulig, kunne jo resepten misbrukes til å hente ut mer medisin enn det legen har skrevet ut, så det går nok ikke. Anonymkode: e574d...1a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #6 Del Skrevet 12. april myMa skrev (5 timer siden): Butikken har glemt å skanne inn pakken. Det skjer stadig vekk. Bare gå til butikken og be de lete. Jeg fulgte ditt råd, og jeg fikk pakken. Butikken hadde glemt å scanne varen. 😊 Anonymkode: 6907b...7be 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #7 Del Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg bestillte resept-medisiner på internett . Jeg har ventet I 10 dager på medisinen. Jeg ser på posten sin side at den var lastet opp for utkjøring fra byen jeg bor i til en lokalbutikk nær meg på tirsdag formiddag. Forventet levering var tirsdag. Nå er det lørdag, og varen er ennå ikke kommet. Prøvde å kontakte posten på nettsiden, men de er stengt siden det er lørdag. Så jeg regner med at de ikke kommer i dag heller. Bør jeg spørre om jeg får ta ut medisinen foreks i en av apotekets butikker istedet ? Er en butikk med samme navn en 50 minutters busstur unna meg. Kan det ta flere dager for posten å levere varene ved utkjøring ? . Nå haster det for jeg er nesten tom for medisinen som jeg har. Må ha mer ellers ødelegger det behandlingsopplegget. Anonymkode: 6907b...7be Er dette et nettapotek? Da sender du melding til nettapoteket. Trenger d medisin raskt, så bestill aldri på nettapotek og det er nettapoteket sin jobb å rydde opp her. Anonymkode: c7af3...736 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 12. april #8 Del Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg fulgte ditt råd, og jeg fikk pakken. Butikken hadde glemt å scanne varen. 😊 Anonymkode: 6907b...7be Så godt å høre! 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå