Gå til innhold

Jeg har det så vondt at jeg ikke vet hvordan jeg skal hjelpe meg selv

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hva kan legen gjøre? Dessuten er det fullt til mai, ingen ledig time. 

Ts

Anonymkode: 8486e...620

Legen kan ta en vurdering av symptomene dine og bestille tester deretter. Prøve å finne ut om det er noe fysisk galt eller om det er psykisk. Kanskje kan du da starte en behandling. Siden du ikke har vært plaget så lenge kan det hende det tar med enn en legetime å finne svar. Kanskje det finnes noe som kan gi deg lindring i mellomtiden.

Når du har plager som er nesten uutholdelige så kan du jo ikke vente til mai, da må du forklare situasjonen og be om å få en akutt-time. 

Anonymkode: 1b23e...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva kan legen gjøre? Dessuten er det fullt til mai, ingen ledig time. 

Ts

Du har seriøst mer tiltro til fremmede folk på internett?

Anonymkode: ae552...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Legen kan ta en vurdering av symptomene dine og bestille tester deretter. Prøve å finne ut om det er noe fysisk galt eller om det er psykisk. Kanskje kan du da starte en behandling. Siden du ikke har vært plaget så lenge kan det hende det tar med enn en legetime å finne svar. Kanskje det finnes noe som kan gi deg lindring i mellomtiden.

Når du har plager som er nesten uutholdelige så kan du jo ikke vente til mai, da må du forklare situasjonen og be om å få en akutt-time. 

Som jeg skrev, så har jeg hatt det slik i fjor på nesten samme tid, tok blodprøver og manglet ingenting og fikk Sobril, som ikke hjalp mye. :( 

Plager jeg har er null matlyst, må tvinge i meg frokost, rett på do etterpå, middag går bra men må tvinge i meg. Har gått ned i vekt også og ingen livsgnist. Har en slags klump i magen som jeg ikke får bort uansett hva jeg gjør, og den er nesten uutholdelig. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som jeg skrev, så har jeg hatt det slik i fjor på nesten samme tid, tok blodprøver og manglet ingenting og fikk Sobril, som ikke hjalp mye. :( 

Plager jeg har er null matlyst, må tvinge i meg frokost, rett på do etterpå, middag går bra men må tvinge i meg. Har gått ned i vekt også og ingen livsgnist. Har en slags klump i magen som jeg ikke får bort uansett hva jeg gjør, og den er nesten uutholdelig. :( 

Ja. Det kan være det samme eller noe annet.

Jeg kan gjerne sende deg en lenke med forslag til hvordan du kan behandle depresjon på egenhånd, men hva hvis det ikke er depresjon, da? 

Hvis Sobril ikke hjalp noe særlig forrige gang så bør du sikkert nevne det, hvis lege prøver å gi deg det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...