Anonym-bruker Skrevet 12. april #1 Skrevet 12. april (endret) Skal i en konfirmasjon I slutten av neste måned. Den er i kirken. Skal samles etterpå for å spise sammen. Noen som vet ca hvor lenge det varer? I kirken? Hvor lenge pleier selskapet etterpå å vare? Jeg jobber som nattevakt, har arb helg desverre,men ikke mange å bytte med. Vurderer å jobbe helgen min, ikke gå i kirken, men reise rett til lokalet så jeg får sovet noen timer.. Endret 12. april av Anonym-bruker Skrivefeil
NinaLisa Skrevet 12. april #2 Skrevet 12. april Litt over en time i kirken sånn ca. Tar litt ekstra tid med fotografering å slikt etterpå. Selve selskapet etterpå er vel av varierende lengde. Ca tre timer vil jeg si av egen erfaring. Noen drar det sikkert lengre.
AnonymBruker Skrevet 12. april #3 Skrevet 12. april Gudstjenesten varer ca en time, så er det gjerne litt fotografering etterpå. Selskapets varieghet er høyst ulike mellom ulike familier og hvor/hvordan det feires. I fjor gikk jeg hjem kl 22, andre ganger har det vørt over i 18-19 tiden. Noen har en kjapp lunsj og kake og er ferdig kl 16. Anonymkode: 7e27a...0f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå