Anonym-bruker Skrevet lørdag kl 04:42 #1 Del Skrevet lørdag kl 04:42 (endret) Skal i en konfirmasjon I slutten av neste måned. Den er i kirken. Skal samles etterpå for å spise sammen. Noen som vet ca hvor lenge det varer? I kirken? Hvor lenge pleier selskapet etterpå å vare? Jeg jobber som nattevakt, har arb helg desverre,men ikke mange å bytte med. Vurderer å jobbe helgen min, ikke gå i kirken, men reise rett til lokalet så jeg får sovet noen timer.. Endret lørdag kl 04:58 av Anonym-bruker Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet lørdag kl 07:01 #2 Del Skrevet lørdag kl 07:01 Litt over en time i kirken sånn ca. Tar litt ekstra tid med fotografering å slikt etterpå. Selve selskapet etterpå er vel av varierende lengde. Ca tre timer vil jeg si av egen erfaring. Noen drar det sikkert lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:09 #3 Del Skrevet lørdag kl 08:09 Gudstjenesten varer ca en time, så er det gjerne litt fotografering etterpå. Selskapets varieghet er høyst ulike mellom ulike familier og hvor/hvordan det feires. I fjor gikk jeg hjem kl 22, andre ganger har det vørt over i 18-19 tiden. Noen har en kjapp lunsj og kake og er ferdig kl 16. Anonymkode: 7e27a...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå