Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

TENA - Mot lekkasje,lukt og fukt...Denne reklamen dukker stadig opp i Youtube-feeden min....Helt ærlig, er dette et problem?..Eller er det skapt helt og holdent av reklamen ?

Anonymkode: 2a5bb...a4e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TENA - Mot lekkasje,lukt og fukt...Denne reklamen dukker stadig opp i Youtube-feeden min....Helt ærlig, er dette et problem?..Eller er det skapt helt og holdent av reklamen ?

Det er et reelt problem for dem som har det slik. Fint at det finnes hjelp å få. 

Anonymkode: 1d26a...851

• Nyttig 1
Skrevet

Inkontinens. Hørt om det?

Både menn og kvinner kan være inkontinente. Kvinner, spesielt etter flere barnefødsler, kan få svak bekkenbunn, problemer med fremfall av blære etc. Hos menn kan det være inkontinens relatert til prostata etc. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

For mennesker som ikke klarer å holde på eller ha kontroll over urin og avføring, så er Tena produktene en måte å løse både lekkasje til klær, lukt og å gå med fuktige klær. Er du helt uten sirkulasjon i topplokket? 

Anonymkode: a86ac...282

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...