AnonymBruker Skrevet lørdag kl 00:25 #1 Del Skrevet lørdag kl 00:25 Bare lurer på hvor lang tid det tar å bruke opp en 10 L pakke, når man har én katt som er utekatt og som er på do én til to ganger i døgnet inne? Anonymkode: df80b...1cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:47 #2 Del Skrevet lørdag kl 06:47 Jeg har 3 katter, men kun 2 som bruker kattedo (har 2 kattedoer), bruker opp en slik på ca 2 uker. Regner med du kan holde på en slik en hel mnd hvis katten din sjelden er på do inne. Anonymkode: fc900...ba6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:03 #3 Del Skrevet lørdag kl 07:03 Vi fjerner kattedoen om sommeren. Kattene går på do ute når de ikke finner kattedoen inne. Anonymkode: 405c9...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:31 #4 Del Skrevet lørdag kl 14:31 Jeg har en slik pakke i minst en måned, og jeg har to innekatter. Anonymkode: 10d9b...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet lørdag kl 15:22 #5 Del Skrevet lørdag kl 15:22 (endret) Har kjøpt kanskje fire eller fem sånne i løpet av kattens 12 leveår. Katt som kun går på do ute, men bruker den inne med store protester hvis hun må holdes inne av medisinske årsaker eller hvis det er masse snø og mer enn -10 ºC. (Har tre kasser, så det går jo litt sand i hver) Brukte også endel første leveår før hun ble utekatt. Så for oss så holder en sånn 10L i to år i gjennomsnitt hvis hun holder seg noenlunde skadefri. Ser at jeg kun svarte på HI-overskriften. Vil tro den vil holde i et par måneder i ditt tilfelle. Endret lørdag kl 16:01 av Gogglebox 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå