AnonymBruker Skrevet 11. april #1 Del Skrevet 11. april Til dere menn; Hva liker du best med å kose og slikke på bryster? Er det formen som gjør deg tent, at det er mykt, rundt eller noe annet? Liker du å slikke henne? Blir du tent av disse tingene? Hvorfor? Hvorfor ikke? Anonymkode: d0f33...005 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april #2 Del Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Til dere menn; Hva liker du best med å kose og slikke på bryster? Er det formen som gjør deg tent, at det er mykt, rundt eller noe annet? Liker du å slikke henne? Blir du tent av disse tingene? Hvorfor? Hvorfor ikke? Anonymkode: d0f33...005 Personlig så liker jeg at niplene blir harde, det betyr at hun responderer på behandlingen. Når det kommer til underlivet så er det utrolig deilig å slikke henne, så lenge hun klarer å ligge stille og nyte det...Noe som ofte er litt vanskelig..På en god måte 🤣😛🫢 Anonymkode: 5b69f...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #3 Del Skrevet 12. april Jeg elsker det, selvfølgelig. Hver del av henne er skjønn og deilig. Brystene er myke, sensitive og lukter kvinnehud. Å slikke henne i fitta er det mest intime og sexy man kan gjøre. Jeg får ikke nok. Jeg har opplevd å komme nær orgasme av det. Men det ville jo vært flaut å komme så tidlig. Anonymkode: 40fad...a18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tkinkx Skrevet 12. april #4 Del Skrevet 12. april Bryster, ja. Bryster er fantastisk, sånn, så er det sagt! Og alle bryster er med her, små, store, de som henger, de med store nippels og de med små. (Dette er en personlig mening, men tror størstedelen av folk er med meg her) 👍🏻 De har en helt spesiell mykhet over seg, vanskelig å beskrive, og det å ha en hånd rundt et bryst, er som å ha en håndfull av kvinnelig essens, og det er en veldig berusede følelse. Nippels er en ting for seg, flotte å se på enda bedre å la tunge løpe over, se dem bli stive og hvis kvinnen man gjør det ved liker det og man kan merke en reaksjon, ja så er det et skikkelig turn on. Når det kommer til nedre regionen. Det å slikke en kvinne er vel nær toppen av intimitet man kommer, kanskje kun slått av å ligge front mot front se hverandre dypt i øynene imens man er oppe i henne 😅🥰 Men her er der mye psykologisk der spiller inn, tanken at du gir nytelse er utrolig ophidsende, det at du merker hun blir mere og mere våt, smaken av hu. Følelsen du får på tungen når du slikker kjønnsleppene. Et vidunderligt sensuel sammenspil av, føle, smak og høre sansene. Og i motsetning til et svar av en annen bruker, så liker jeg når kvinnen ligger urolig etter litt tid 😉 Hvis du som kvinne leser dette og tenker, "åh nei, jeg liker jo ikke alt dette", så ikke stress, der er så mye mere enn bryster og slikking på en kvinne der tenner vi menn 😍 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12. april #5 Del Skrevet 12. april (endret) Tkinkx skrev (3 minutter siden): Bryster, ja. Bryster er fantastisk, sånn, så er det sagt! Og alle bryster er med her, små, store, de som henger, de med store nippels og de med små. (Dette er en personlig mening, men tror størstedelen av folk er med meg her) 👍🏻 De har en helt spesiell mykhet over seg, vanskelig å beskrive, og det å ha en hånd rundt et bryst, er som å ha en håndfull av kvinnelig essens, og det er en veldig berusede følelse. Nippels er en ting for seg, flotte å se på enda bedre å la tunge løpe over, se dem bli stive og hvis kvinnen man gjør det ved liker det og man kan merke en reaksjon, ja så er det et skikkelig turn on. Når det kommer til nedre regionen. Det å slikke en kvinne er vel nær toppen av intimitet man kommer, kanskje kun slått av å ligge front mot front se hverandre dypt i øynene imens man er oppe i henne 😅🥰 Men her er der mye psykologisk der spiller inn, tanken at du gir nytelse er utrolig ophidsende, det at du merker hun blir mere og mere våt, smaken av hu. Følelsen du får på tungen når du slikker kjønnsleppene. Et vidunderligt sensuel sammenspil av, føle, smak og høre sansene. Og i motsetning til et svar av en annen bruker, så liker jeg når kvinnen ligger urolig etter litt tid 😉 Hvis du som kvinne leser dette og tenker, "åh nei, jeg liker jo ikke alt dette", så ikke stress, der er så mye mere enn bryster og slikking på en kvinne der tenner vi menn 😍 Takk.. nå slipper jeg å skrive👏😉 De gangene jeg gir en kvinne "Kyss og slikkemassasje" blir øynene store, for det er noe de aldri har opplevd før.. da kommer de alltid tilbake for mere "Spa"🥰🪄 Endret 12. april av Bamseklemmer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet tirsdag kl 14:58 #6 Del Skrevet tirsdag kl 14:58 AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 1.45): Til dere menn; Hva liker du best med å kose og slikke på bryster? Er det formen som gjør deg tent, at det er mykt, rundt eller noe annet? Liker du å slikke henne? Blir du tent av disse tingene? Hvorfor? Hvorfor ikke? Anonymkode: d0f33...005 jeg gjør det for å tenne dama og blir hun tent så tenner det meg. så jeg prøver alltid å gjøre det som tenner henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:57 #7 Del Skrevet onsdag kl 10:57 Slikke fitte er godt med en partner man er trygg på. Men jeg har fått meg en ubehagelig overraskelse ett par ganger. Der lukt og smak har vært forferdelig. Jeg slikker mest for dama sin skyld. Ett unntak var exen hun hadde en deilig fitte, som jeg nøt å slikke. Anonymkode: 699e7...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:18 #8 Del Skrevet onsdag kl 11:18 AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 1.53): Personlig så liker jeg at niplene blir harde, det betyr at hun responderer på behandlingen. Når det kommer til underlivet så er det utrolig deilig å slikke henne, så lenge hun klarer å ligge stille og nyte det...Noe som ofte er litt vanskelig..På en god måte 🤣😛🫢 Anonymkode: 5b69f...38b AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 8.14): Jeg elsker det, selvfølgelig. Hver del av henne er skjønn og deilig. Brystene er myke, sensitive og lukter kvinnehud. Å slikke henne i fitta er det mest intime og sexy man kan gjøre. Jeg får ikke nok. Jeg har opplevd å komme nær orgasme av det. Men det ville jo vært flaut å komme så tidlig. Anonymkode: 40fad...a18 Tkinkx skrev (På 12.4.2025 den 8.57): Bryster, ja. Bryster er fantastisk, sånn, så er det sagt! Og alle bryster er med her, små, store, de som henger, de med store nippels og de med små. (Dette er en personlig mening, men tror størstedelen av folk er med meg her) 👍🏻 De har en helt spesiell mykhet over seg, vanskelig å beskrive, og det å ha en hånd rundt et bryst, er som å ha en håndfull av kvinnelig essens, og det er en veldig berusede følelse. Nippels er en ting for seg, flotte å se på enda bedre å la tunge løpe over, se dem bli stive og hvis kvinnen man gjør det ved liker det og man kan merke en reaksjon, ja så er det et skikkelig turn on. Når det kommer til nedre regionen. Det å slikke en kvinne er vel nær toppen av intimitet man kommer, kanskje kun slått av å ligge front mot front se hverandre dypt i øynene imens man er oppe i henne 😅🥰 Men her er der mye psykologisk der spiller inn, tanken at du gir nytelse er utrolig ophidsende, det at du merker hun blir mere og mere våt, smaken av hu. Følelsen du får på tungen når du slikker kjønnsleppene. Et vidunderligt sensuel sammenspil av, føle, smak og høre sansene. Og i motsetning til et svar av en annen bruker, så liker jeg når kvinnen ligger urolig etter litt tid 😉 Hvis du som kvinne leser dette og tenker, "åh nei, jeg liker jo ikke alt dette", så ikke stress, der er så mye mere enn bryster og slikking på en kvinne der tenner vi menn 😍 Hvorfor eksisterer bare sånne menn på internett? Anonymkode: b0f63...82a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tkinkx Skrevet onsdag kl 15:31 #9 Del Skrevet onsdag kl 15:31 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor eksisterer bare sånne menn på internett? Jeg eksisterer altså ikke kun på internett 😅😅 men skjønner hva du mener.👍🏻 Kanskje folk flest er mere opphengt i selve sexen og ikke setter så stor pris på at veien til sexen kan være like spennende og vidunderlig 🤷🏻♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet onsdag kl 22:08 #10 Del Skrevet onsdag kl 22:08 Bamseklemmer skrev (På 12.4.2025 den 9.00): Takk.. nå slipper jeg å skrive👏😉 De gangene jeg gir en kvinne "Kyss og slikkemassasje" blir øynene store, for det er noe de aldri har opplevd før.. da kommer de alltid tilbake for mere "Spa"🥰🪄 Høres magisk ut. 🥰🤤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet i går, 03:01 #11 Del Skrevet i går, 03:01 (endret) Phitta Phjong skrev (4 timer siden): Høres magisk ut. 🥰🤤 Ja, forspill med kysse/slikke-massasje er magisk på mange måter.. også for meg, for jeg blir også umenneskelig kåt og avslappet av å gjøre det på kvinnen😅Massasjen gir en indre ro, som fjerner alle bekymringer og snåle tanker. Enkelte sier: "Så avslappet har jeg ikke vært på lenge, du er liksom prikken over i`en jeg trengte akkurat nå" Men hensikten min er jo å få henne i hvilemodus.. for da er erogene soner mest mottakelig for stimuli, så orgasmene har fått et utømmelig frikort.. Så hennes belønning, blir min belønning.. alt takket være samarbeid og omsorg, for at begge skal slappe av best mulig🥰 Alt dette står i "orgasme-forståelsen".. så jeg leter stadig etter nye prikker, som gir store øyne.. Jeg kan tittelere meg som "Tilfredstillerens Far", for takknemlighet har jeg fått mye av🪄😇 Endret i går, 03:03 av Bamseklemmer ..Litt justeringer bare.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Tkinkx skrev (På 16.4.2025 den 17.31): Jeg eksisterer altså ikke kun på internett 😅😅 men skjønner hva du mener.👍🏻 Kanskje folk flest er mere opphengt i selve sexen og ikke setter så stor pris på at veien til sexen kan være like spennende og vidunderlig 🤷🏻♂️ Cunnilingus er da definitivt sex! Det er ikke penetrerende sex, men likefullt sex. Hvis du har gitt din kvinnelige partner orgasme, har dere ikke hatt sex da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tkinkx Skrevet 16 minutter siden #13 Del Skrevet 16 minutter siden Snok1 skrev (1 time siden): Det er ikke penetrerende sex La meg omformulere litt, så meningen min kommer bedre frem. "Kanskje folk flest er mere opphengt i å komme til selve penetrerings-delen av sexen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå