AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:54 #61 Del Skrevet søndag kl 15:54 Hun har vel behov for pengene da. At det går an, hun har ingen plikt til å passe deres unger. Anonymkode: b1ff2...9cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet søndag kl 15:59 #62 Del Skrevet søndag kl 15:59 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei igjen, vi valgte å flytte billettene til sommeren! Mannen som tok den endelige avgjørelsen. Etter at skuffelsen nå har lagt seg, pakker vi om og gleder oss alle veldig mye til påske på fjellet 😊 Ts Anonymkode: 60a8b...2ca Høres lurt ut! 🥰🐥🐣 Kos dere masse, og håper det gikk greit å fortelle svigermor dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:05 #63 Del Skrevet søndag kl 16:05 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hun har vel behov for pengene da. At det går an, hun har ingen plikt til å passe deres unger. Anonymkode: b1ff2...9cd Hvorfor svare når du ikke har lest hele tråden? Hvordan reagerte svigermor, ts? Håper hun har fått en lærepenge, og at dette ikke skjer igjen. Anonymkode: c5387...c0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet søndag kl 16:08 #64 Del Skrevet søndag kl 16:08 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei igjen, vi valgte å flytte billettene til sommeren! Mannen som tok den endelige avgjørelsen. Etter at skuffelsen nå har lagt seg, pakker vi om og gleder oss alle veldig mye til påske på fjellet 😊 Ts Anonymkode: 60a8b...2ca Så glad det ordnet seg for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønnastar Skrevet søndag kl 16:11 #65 Del Skrevet søndag kl 16:11 AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 0.13): Hvem skal svigerfar feire påske sammen med hvis dere avlyser? Skal han sitte alene alle påskedagene? Anonymkode: 00f70...721 Å herre jemini, snakk om avspore, og ha totalt skivebom. Tenk på barna i Afrika som ikke får påskegodt da! TENK PÅ DEM!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:33 #66 Del Skrevet søndag kl 17:33 Jeg hadde reist dit og laget en skikkelig fin påske for familien og svigerfar. Det er synd at svigermor må jobbe, men det betyr ikke at ikke dere kan ha de fint likevel. Hvis dere ikke har vært der på 1.5 år, er det helt sikkert fint å kunne bare være i den delen av landet for barnet deres også. Oppleve den delen av landet og livet i den delen av familien. Selv om det betyr en farfar som styrer med sitt og driver med ting som ikke alle synes er like spennende. Det er så viktig at foreldre viser ungene at begge deler av familien betyr like mye også selv om de ikke kan tilby det samme. Men ja, det er lov å være skuffet. Anonymkode: ac9aa...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:58 #67 Del Skrevet søndag kl 17:58 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er du helt fjern? De er invitert på besøk og har brukt mange tusen på flybilletter og så stikker vertskapet av, det er jo helt blåst! Anonymkode: 4a32c...88b "Er du helt fjern?" Nei, er du? Anonymkode: d2fe6...d0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:38 #68 Del Skrevet søndag kl 18:38 AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 0.00): Svigermor ga beskjed før jul at hun skulle ta fri i påsken. De spurte flere ganger om vi kunne komme og etter mye frem og tilbake bestemte vi oss for å bestille tur. mannen er enebarn og vi har bare 1 barn. Svigers bor langt nord, mens vi bor langt sør. Mannen har kun foreldrene der, ikke venner eller annen familie. Koster oss totalt 15.000 kr i flybilletter tur/retur, noe som er en stor utgift. Men siden vi ikke har vært hos dem på 1,5 år, var det på tide å ta turen (de har vært veldig flink til å besøke oss- så vi ser den flere ganger i året). Men idag ringer svigermor og forteller at hun har tatt ekstravakt nesten hele påska (snakker 12-timers vakter fredag, lørdag og søndag). Vi reiser nordover på tirsdag og tilbake neste mandag. Så vi får onsdag og torsdag sammen med henne. Nå må jeg innrømme at jeg er både sint og skuffa! Hele storfamilien min reiser på fjellet og skal være der (besteforeldre, foreldre, tanter, onkler, søskenbarn osv). Alle har hytte i samme område og påska for oss er den aller beste høytiden! Det svir å skulle gå glipp av dette, for det betyr så utrolig mye for meg. så nå skal vi sitte alene med svigerfar som er et kapittel for seg selv. De bor i «ingenmannsland» på bygda i nord- så og si innesnødd! Er det lov å bli skuffa? disse ekstravaktene tar hun IKKE for pengene sin del, men fordi hun får dårlig samvittighet og ikke klarer si nei! jeg har faktisk lyst å avlyse hele turen! Noen som kan hjelpe meg å snu tankene her? Skjønner jo at jeg må omstille meg for at påska skal bli ok. Men jeg VET at det blir veldig sårt 😞 Anonymkode: 60a8b...2ca Dere får to dager sammen som er helt ok, og så får dere finne litt på ting selv og utforsk stedet. Hvordan er kollektiv transport der? Har dere mulighet til å låne eller lei bil? Finnes det noe gøy der? Anonymkode: e520d...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:44 #69 Del Skrevet søndag kl 18:44 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dere får to dager sammen som er helt ok, og så får dere finne litt på ting selv og utforsk stedet. Hvordan er kollektiv transport der? Har dere mulighet til å låne eller lei bil? Finnes det noe gøy der? Anonymkode: e520d...4d7 Ts har allerede sagt hun har endret billettene og skal ikke dit før til sommeren. Da har forhåpentligvis svigermor bedre tid. Anonymkode: c03cb...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå