AnonymBruker Skrevet 13. april #21 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 12.13): Dette. En som gir er en som får Anonymkode: f2d32...a13 Ekspander Ikke nødvendigvis. Jeg har alltid hatet oppmerksomhet, ser overlegen og uinteressert ut. Har alltid sett gjennom folk. Allikevel alltid blitt glodd etter,stoppet på gata,forsøkt lagt an på uansett hvor enn jeg ferdes . Av de som tør,da. De fleste glor eller blir rare. Anonymkode: 50ee3...df4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 13. april #22 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 21.42): Hvilke damer er det som.stort sett skiller seg ut fra gjengen ifht å fange menns interesse? Anonymkode: 2f30d...89d Ekspander De varier ut i fra hva det er mennene er ute etter med damen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #23 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 12.16): En tredje liten ting.. jeg er superseksuell av meg. Men jeg går ikke rundt og reklamerer for det, jeg går ikke i trange minikjoler og snakker om at jeg elsker å suge kuk. Likevel - jeg tror nesten man bare utstråler det? Jeg oppfatter i all fall veldig at menn plukker det opp. Kvinner også, det skjer ofte at ei jeg bare møtte for et kvarter siden omtrent skal betro et eller annet som har med sex å gjøre til meg, eller stille meg noen spørsmål om sex. Anonymkode: e18d3...5d3 Ekspander Dette tror jeg nok spiller en ganske stor rolle. Gjerne seksuell "utstråling" men også kompetanse og interesse for kropp og sex. Selv er jeg en ganske pen dame (får jeg i allefall høre) men jeg er alltid singel. Jeg er også ganske sikkert aseksuell og har aldri hatt interesse for andres kropper. Det er et trekk ved meg jeg vil tro menn ganske fort snapper opp. Anonymkode: 6aa85...45e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #24 Del Skrevet 14. april Er veldig vant med å bli godt likt av både menn og damer. Kroppen min er petit, og mye muskler. Har høy selvtillit og er en god " small talker " med alle jeg møter. Tror det du utstråler er det du igjen. Og JA sexuell utstrålingen merker menn veldig kjapt!! Anonymkode: 0a155...469 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #25 Del Skrevet 14. april Tror menn merker det de ser etter. Menn er som drosjer. Man må ta de mens lyset er på 😂 Anonymkode: f5ad9...e24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #26 Del Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 21.48): Det finnes mange damer som jeg ikke klarer å forstå hvordan de fikk en så fin mann. Så finnes det så mange damer som jeg ikke fatter hvordan hun ikke har kjæreste/ mann. Så ikke godt å si. Anonymkode: 11177...424 Ekspander Jeg er en av de damene som ikke er pene. Og kan ikke forstå hvorfor de vil gå ut med meg. Men vi har forskjellige preferanser. Selv har jeg en flørtende personlighet. Så det kan være det de tiltrekkes av. Hvem vet. Anonymkode: 06651...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #27 Del Skrevet 14. april Hvor imøtekommende du virker. Jo mer fornøyd du virker jo bedre liker mange menn deg. Blikkontakt og ett fint smil er som regel alt man trenger. Anonymkode: b0e36...77d 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #28 Del Skrevet 14. april Vær slank smil og lytt og nikk og le så har du han. Anonymkode: 7eaa6...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #29 Del Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (På 13.4.2025 den 3.28): Blinde? Anonymkode: 6d926...e1c Ekspander "Blinde bimbo damer i utsende". Skulle ønske noen tok seg tid til å lese over før de poster. For øvrig er det like morsomt hver gang man kan lese om alle de fantastiske beskrivelsene enkelte gjør om seg selv. Du verden så pene de er, blir sjekket opp ved hvert hushjørne, får aldri fred... Godt man kan få seg en ordentlig god latter av alt tøvet som skrives. Anonymkode: 5d3e7...273 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #30 Del Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 0.09): "Blinde bimbo damer i utsende". Skulle ønske noen tok seg tid til å lese over før de poster. For øvrig er det like morsomt hver gang man kan lese om alle de fantastiske beskrivelsene enkelte gjør om seg selv. Du verden så pene de er, blir sjekket opp ved hvert hushjørne, får aldri fred... Godt man kan få seg en ordentlig god latter av alt tøvet som skrives. Anonymkode: 5d3e7...273 Ekspander Nå oppfattet jeg det som TS trengte råd om hvordan fange oppmerksomheten til en mann, og da er det jo greit at folk forteller om det da. Jeg er ikke av typen som har fått mye oppmerksomhet, ble bl.a. mobbet av gutta på ungdomsskolen, men merket en bedring seinere i livet. Jeg fikk mer selvtillit, var mer åpen og smilte mer + bedre på å gi komplimenter. Det å være innesluttet og sur er ihvertfall ikke veien å gå. Anonymkode: 180ea...bea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april #31 Del Skrevet 15. april Jeg får mye oppmerksomhet. Jeg er god på smalltalk, kommentarene sitter løst. Tar meg ikke så høytidlig og smiler og ler mye. Er utadvent. Jeg er slank, trener en del men er ikke superfit. Jeg vet enkelte menn liker at jeg er selvsendig og at det er tak i meg + at de føler seg trygg på meg slik at de kan prate om alt med meg. Jeg er også leken/barnslig men seriøs når jeg må. Jeg har alltid hørt at jeg er pen, spes smilet og øynene har jeg fått komplimenter på. Jeg vet jeg er bedre til å bli kjent med menn/mennesker enn flere av venninene mine, så kanskje derfor de jeg har datet har blitt fort interessert🤷🏼♀️😅 Anonymkode: ab8ad...ec4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 16. april #32 Del Skrevet 16. april Ryddet for nedsettende kommentarer. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 16. april #33 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (På 12.4.2025 den 11.59): Vanskelig å si. Jeg er utadvendt og omgjengelig, samt slank og får høre at jeg er pen. Samtidig føler jeg ikke at jeg nødvendigvis får romantisk type oppmerksomhet fra karer i sosiale settinger. Vennskapelig oppmeksomhet får jeg lett, men det er liksom ingen som prøver seg. K30 Anonymkode: bd985...5df Ekspander Venter du på at menn skal prøve seg? I dagens samfunn der kvinner nå er likestilt og i teorien blitt mannen i forholdet så er det vel din tur til å ta initiativ? Du sitter jo med alle de gode "kortene", frigjorte og fortalt av verden at dere ikke trenger mannen lenger. Hvorfor skal menn da prøve seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #34 Del Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (På 11.4.2025 den 21.55): TS igjen..Jeg bare lurer fordi jeg noen ganger tenker at det er samne dame går igjen, og som stort sett får oppmerksomheten, selv om menn har ulik smak også... Anonymkode: 2f30d...89d Ekspander Jeg får endel oppmerksomhet. Er naturlig, ikke fillers, lite sminke, farger ikke håret og slikt. Rent utseendemessig helt midt på treet. Er jordnær, tar meg ikke så høyttydelig, kan overraske med en grovis, ofte godt humør, sier meningen min om jeg blir spurt, kan være både synlig og ta lite plass. Det som vinner mest er vel at jeg driver aktivt med motorsport så jeg kan henge med i deres samtaler. Jeg ligger ikke rundt, går ikke utfordrende kledd og har vel flere venninner enn kamerater. Tror det er helheten av det og at jeg er veldig sosial av meg. Får høre av venninner at jeg er en god person. Anonymkode: 67f6b...280 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april #35 Del Skrevet 16. april For min del så avhenger det helt av om jeg er interessert i noen relasjon med en dame. Når jeg ønsker å være singel, så er det ingen dame i verden som fanger min interesse. Når jeg har lyst på en relasjon, så har jeg ingen spesiell type egentlig, men det må være en x-faktor. Noe som gjør at de skiller seg ut fra mengden. «søte blondiner» er uinteressant. Anonymkode: 4a74c...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå