Gå til innhold

Hvilke damer er det som.stort sett fanger menns interesse? r

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke damer er det som.stort sett skiller seg ut fra gjengen ifht å fange menns interesse?

Anonymkode: 2f30d...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes mange damer som jeg ikke klarer å forstå hvordan de fikk en så fin mann. Så finnes det så mange damer som jeg ikke fatter hvordan hun ikke har  kjæreste/ mann. Så ikke godt å si. 

Anonymkode: 11177...424

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en gang på fest hvor guttene flokket seg rundt en kvinne. Hun var ikke den peneste i rommet, men hun var utadvendt og åpen og smilte og snakket mye. Hun var slank og ganske pen, altså, bare ikke noen stor skjønnhet, liksom. Dette var i et studentmiljø hvor alle var i 20-årene.

Anonymkode: f9d14...68f

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får mye oppmerksomhet for menn og tror rett og slett det er fordi jeg naturlig smiler og ler veldig masse (helt vanlig pen).

Anonymkode: 061c9...903

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS igjen..Jeg bare lurer fordi jeg noen ganger tenker at det er samne dame går igjen, og som stort sett får oppmerksomheten, selv om menn har ulik smak også...

Anonymkode: 2f30d...89d

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 43 og får alltid masse oppmerksomhet også fra unge menn i 20 årene. Jeg har alltid høre at jeg har et pent smil og vakkert hår visstnok( tjukt og glansfullt) og veldig pene øyne (sjøgrønne) jeg er utadvendt, tar ikke meg selv høytidelig og er heller ikke redd for å si hva jeg mener. Ellers er jeg ikke tynn men normalvektig med former. 

Anonymkode: f56b5...4b5

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du kommer ganske langt om du er ung, pen og utadvendt. Og utseendet er det viktigste. Flere menn kommer sikkert til å nekte, op påstå at de foretrekker stille og helt vanlige damer, men jeg er et levende bevis på at det er løgn. 

Anonymkode: b629b...82b

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter jeg ble 40 har jeg fått økt selvtillit, er glad og åpen. Får nå mye ner oppmerksomhet fra menn både 20 år, opp og ned i alder. Utseende har ikke endret seg drastisk. Er lett overvektig, blond og formfull. 

Anonymkode: ff973...855

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som viser at de virkelig vil. De som ikke gjør det, er ikke noe menn vil ha uansett. For annet enn sex så klart.

Anonymkode: ccf8c...7bf

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vanskelig å si. Jeg er utadvendt og omgjengelig, samt slank og får høre at jeg er pen. Samtidig føler jeg ikke at jeg nødvendigvis får romantisk type oppmerksomhet fra karer i sosiale settinger. Vennskapelig oppmeksomhet får jeg lett, men det er liksom ingen som prøver seg. 

K30

Anonymkode: bd985...5df

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blinde bimbo damer i utsende som er utadvendte veltrent og samtidig smarte nok til å ha utdanning og jobb som er høystatus de kan plukke og velge som de vil

Anonymkode: 4ca17...37b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er ikke noe kompliment å fange menns interesse. Menn er simple, dumme og primitive. Menn har ingen gode kvaliteter, 99% junk DNA som moder jord forsøker å utslette. 

Anonymkode: d6feb...faa

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de ofte tiltrekkes til damer som de føler seg selv verdsatt av, at de får litt skryt og komplimenter. Damer som smiler, er trygge, ser på dem med blikk, viser interesse og ikke ser bort.

Endret av exictence
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
exictence skrev (2 minutter siden):

Jeg tror de ofte tiltrekkes til damer som de føler seg selv verdsatt av, at de får litt skryt ogkomplimenter. Damer som smiler, er trygge, ser på dem med blikk, viser interesse og ikke ser bort.

Dette. En som gir er en som får

Anonymkode: f2d32...a13

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg får mye mannlig oppmerksomhet.

Jeg er vel pen, men bare sånn normalt pen i norsk sammenheng, ikke en knockout som alltid er den vakreste i rommet liksom.

Jeg har kokt ned et at jeg har så draget ned til et par ting: 

Jeg er åpen, omgjengelig, ler mye og jeg tuller mye selv. Tar meg selv ekstremt lite høytidelig. Og har sosiale antenner, og er snill og oppmerksom på andre. Ikke en høysensitiv super-empat, men jeg ser andre og jeg bryr meg om andre, liksom. Jeg er populær og godt likt også på et rent vennskapelig eller kollegialt nivå, blant folk som ikke vil ligge med meg. Kaster litt opp i munnen av å sitte og skrive dette om meg selv, men min personlighet er rett og slett godt likt jevnt over. "Alle liker deg" er noe jeg har hørt mange ganger i løpet av livet. 

Jeg er nok også flørtete av natur, har øyenkontakt, litt kroppskontakt, eller om det bare er noe med kroppspråket. Folk føler nok ofte at jeg også liker dem - og det tror jeg folk responderer på. Er det noe en mann liker, så er det å bli sett og forstått og beundret og begjært.

En tredje liten ting.. jeg er superseksuell av meg. Men jeg går ikke rundt og reklamerer for det, jeg går ikke i trange minikjoler og snakker om at jeg elsker å suge kuk. Likevel - jeg tror nesten man bare utstråler det?  Jeg oppfatter i all fall veldig at menn plukker det opp. Kvinner også, det skjer ofte at ei jeg bare møtte for et kvarter siden omtrent skal betro et eller annet som har med sex å gjøre til meg, eller stille meg noen spørsmål om sex.

Anonymkode: e18d3...5d3

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er ikke noe kompliment å fange menns interesse. Menn er simple, dumme og primitive. Menn har ingen gode kvaliteter, 99% junk DNA som moder jord forsøker å utslette. 

Anonymkode: d6feb...faa

Så sjekker du hvem som står for innovasjon i samfunnet (patenter osv), hvem som har startet selskapene vi kjøper produktene av, hvem som vinner åpen klasse i sjakk, hvem som seilte ut og utforsket verden, listen fortsetter i det uendelige.

Anonymkode: 90258...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så sjekker du hvem som står for innovasjon i samfunnet (patenter osv), hvem som har startet selskapene vi kjøper produktene av, hvem som vinner åpen klasse i sjakk, hvem som seilte ut og utforsket verden, listen fortsetter i det uendelige.

Anonymkode: 90258...b41

Dette hjelper ikke, bare å gi opp ;) bare la være å bite på kroken

Anonymkode: f2d32...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Humor blid og et ok utseende 😊 

Anonymkode: f23b9...413

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...